Jos Rihanna istuisi miehesi syliin...
...niin mitäköhän tapahtuisi?
Eipä löydy tästä maasta tuollaisia jalkoja, vau. Kateelliseksi vetää.
Kommentit (52)
olis ihan innoissaan, muistais lopun ikäänsä : )
mä istusin gang starin (edesmenneen) gurun syliin
siinäpä on just Rihanna mun sylissä!
valokuvan! Ja jos Rihannalta lohkeaisi, niin ehkä se olisi vaan sallittava.
valokuvan! Ja jos Rihannalta lohkeaisi, niin ehkä se olisi vaan sallittava.
Sitten jäisinkin odottelemaan, että Russell Crowe saapuu Suomeen ja on mun vuoro...
Mun mies kaivaisi esiin sadesuojaa
mutta tiedän että mieheni huutaisi HYYYYYI NEEKERI ja nousisi ylös ja juoksisi pois.
ku täällä on monella todella idiootilta kuulostavia miehiä
onnea valinnoistanne!
ennalta-arvattavia. "Mies ei tykkää yhtään ja sanoo että on ihan ruma vain minä saan hänen pippelinsä pystyyn, rihannasta mies vain oksentaa ja se on läskiperse"
................
ihmisiä, jotka ei pidä tummaihoisista? MIllähän maapallolla sääää asustat? :DD
Väitinkö, ettei maapallolla ole olemassa ihmisiä, jotka eivät pidä tummaihoisista? Taisit missata nyt jotakin ;)
vaan huvituin koska väitit mm. minua mustsukkaiseksi valehtelijaksi vastaukseni takia, vaikka olin ihan täysin tosissani.
Väitinkö tosiaan niin? Hahahaa, ei en väittänyt, vaikka vastauksesi (muiden joukossa) huvitti kyllä suuresti ja antaa tosiaan kuvan hieman naiivista pikkuvaimosta, mutta totuuttahan Sinusta en tiedä ja mitään en ole suoraan väittänyt. ;)
No jos kuvauksesi miehestä on tosiaan vedenpitävä, niin onnea idioottimiehestä. :)
ku täällä on monella todella idiootilta kuulostavia miehiä
onnea valinnoistanne!
halua tummaihoista vierasta naista syliinsä, se on idiootti. Niin ja tietenkin, RASISTIII! IIIK, apua.
Mulla on tämän palstan huomaavaisin ja ihanin mies, että onnea vaan sulle.
ennalta-arvattavia. "Mies ei tykkää yhtään ja sanoo että on ihan ruma vain minä saan hänen pippelinsä pystyyn, rihannasta mies vain oksentaa ja se on läskiperse"
................
Väitinkö, ettei maapallolla ole olemassa ihmisiä, jotka eivät pidä tummaihoisista? Taisit missata nyt jotakin ;)
vaan huvituin koska väitit mm. minua mustsukkaiseksi valehtelijaksi vastaukseni takia, vaikka olin ihan täysin tosissani.
Väitinkö tosiaan niin? Hahahaa, ei en väittänyt, vaikka vastauksesi (muiden joukossa) huvitti kyllä suuresti ja antaa tosiaan kuvan hieman naiivista pikkuvaimosta, mutta totuuttahan Sinusta en tiedä ja mitään en ole suoraan väittänyt. ;)
No jos kuvauksesi miehestä on tosiaan vedenpitävä, niin onnea idioottimiehestä. :)
Mieluummin "idiootti" kuin uskoton. :D
Eli ei ole olemassa
Useimmat ihmiset eivät vedä yhtäläisyysmerkkejä kauneuden ja ihonvärin välille.
Joillekin se on tärkeää. Niinkuin esim. tukan väri.
halua tummaihoista vierasta naista syliinsä, se on idiootti. Niin ja tietenkin, RASISTIII! IIIK, apua.
Eikun sulla on helvetin matalat standardit.
mä kattosin ottaako eteen ja jos niin SE ON NIRRI POIS!!!!
Eikun sulla on helvetin matalat standardit.
No, parempi kun et tiedä....
................
Se että oksentaa tietyn rodun edustajan läsnäolon vuoksi (tai rehvastelee tekevänsä niin) ei mielestäni ole se paras ja ainoa keino osoittaa syvää uskollisuuttaan vaimokkeeleen. :)
Mutta ehkä tosiaan otat mieluummin idiootin, kuin "uskottoman"...:)
................
Se että oksentaa tietyn rodun edustajan läsnäolon vuoksi (tai rehvastelee tekevänsä niin) ei mielestäni ole se paras ja ainoa keino osoittaa syvää uskollisuuttaan vaimokkeeleen. :)
Mutta ehkä tosiaan otat mieluummin idiootin, kuin "uskottoman"...:)
Ei haittaa tietyn rodun läsnäolo, löytyy pari tummahkoa työkaveriakin, mutta syliin istuva tummaihoinen kyllä haittaisi.
Ja samoin haittaisi minua, jos mua vikittelisi tummaihoinen mies. Ajatus vaan etoo, vaikka muuten voinkin olla tekemisissä.
Eli hei, ei olla rasisteja, mutta eihän se sinulle selvinnyt kun rautalangasta vääntämällä.
Ja ihan haittaisi mun miestä, jos joku valkoihoinenkaan nainen tulisi syliin ykskaks. Jopa sinä haittaisit häntä.
Menikö nyt jakeluun?
Hyvä 47, olen hyvin vakuuttunut että ette ole miehesi kanssa junttirasisteja kummatkaan, olette pohjolan oma monikulttuurinen tuulahdus, ja eurooppalainen sivistyksenne herättää kateutta missä liikuttekin. Avoimesti ja kuuluvaan ääneen toivotatte jopa parille ruskettuneelle työtoverillenekin hyväthuomenet!
Kultturelli miehesi torjuisi vieraiden naisten vikittelyt oksentaen sekä oikealle että vasemmalle, oi niin paljon hän sinua rakastaa! Oksennuksen määrä ja laatu ovat suorassa yhteydessä vikittelijän ihonväriin: Janina Frostell = puoli litraa, Rihanna = 2 litraa. Oi mikä onnenhillevi oletkaan!
http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Rihanna+Helsingiss%C3%A4+kylm%C3%A4+j…