Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos kun varoititte Autot 2-leffasta.

Vierailija
15.08.2011 |

Meidän perhe uskoo (poika 5v Cars-fani). Nyt taisi olla vauvapalstasta aidosti hyötyä, leffaan ei mennä.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pikkulapsen kanssa pitää käydä läpi kiduttamista ja tappamista? Miksi?

Siis kuoliko siinä joku henkilö? Huudettiinko "kuole" tms?

Siis minkälainen tappokohtaus siinä oli? Vai saiko auto vain lommoja?

Vierailija
62/63 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3v3kk ja hän ei katso telkkaria vielä ollenkaan, ei mitään piirrettyjä.

5,5-vuotias katsoo joskus piirrettyjä, mutta ei mitään Turtlesia, Prätkähiiriä, Spidermania, Batmania tai muita vastaavia. Hän katsoo lähinnä TV2-ohjelmia. Hän ei halua edes sellaisia vaatteita, joissa on noita Spidereita tai muita kuvia, koska ne ovat hänen(kin) mielestään pahoja.

Tuo 5,5v tykkää tällä hetkellä kovasti Titinallesta, joka on musta tosi hellyttävää. Ja molemmat lapseni ovat siis poikia. Televisiota emme itse katso juuri ollenkaan, ei edes uutisia, eikä niitä katso lapsetkaan. Yritämme keksiä telkkarin katselulle jotain muuta ohjelmaa.

Cars autojutut ovat meilläkin kyllä kovassa huudossa, mutta elokuvia emme ole nähneet.

Ja emme ole uskovainen perhe.

Enkä tiedä ylisuojelevainenkaan, olen kuitenkin erittäin tyytyväinen,että lapsemme ovat itse tehneet katselutottumuksensa näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi noihin tappamis-juttuihin: Just eilen kaverin kanssa puhelin tästä aiheesta, me kävimme siis elokuvan viikonloppuna katsomassa. Eihän tietenkään verta vuotanut, koska kyseessä oli autot. Mutta kyllähän autoja räjäytettiin useampikin jne. Lisäks aseet ampui. Autoja oli murskaamossa murskattu jne. Jos tämä elokuva olisi tehty ihmishahmoilla, veri olisi todellakin vuotanut ja ikäraja olisi ollut todellakin jotain ihan muuta kuin nyt. Hyvin kaukana oli ensimmäisen osan lämpimästä tunnelmasta. Vaikka tarina pohjalla olikin kaunis, sen olisi voinut mielestäni ehkä toteuttaa myös ilman tuota pauketta.

Meidän elokuva-kokemuksesta. Kävin siis katsomassa elokuvan 4-vuotiaan tytön kanssa, tytön eka elokuvakäynti. Meillä ei katsota kolmosen tai nelosen lastenohjelmia, ne vaan ei ole tytön mieleen, eikä kyllä äidinkään. Meillä ollaan enempi just Myyrän jne faneja. Nyt on alettu katsomaan kotona elokuviakin; Toy Storyt on tytön lempparit (3. tyttö katsonut pari kertaa, mutta jos ollaan esim tekemässä ruokaa tai vessassa niin hän tulee tietyissä kohdissa hakemaan jonkun aikuisen seurakseen), autot 1, Tiikerin oma elokuva, Nalle Puh (nämä kaksi viimeisintä ovat uudet suosikit) Pekka Töpöhäntä, Viiru ja Pesonen.

Ollaan myös tykätty Pixarin elokuvista miehen kanssa ja niitä harrastettu jo ennen lapsia, mutta tää ois kyllä voinut jäädä näkemättäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan