Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos kun varoititte Autot 2-leffasta.

Vierailija
15.08.2011 |

Meidän perhe uskoo (poika 5v Cars-fani). Nyt taisi olla vauvapalstasta aidosti hyötyä, leffaan ei mennä.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon pumpulissa vielä hetken. Kyllä maailman menosta voi kertoa ilman tv-uutisiakin.

Onko kaikki äidit nykyään ihan kädettömiä??

Kumpi pahempaa;että lapsesi pelkää ja näkee painajaisia jne jne,vai se että se mulkoilee sinut maanrakoon????

Että ihan painajaisia, miten te eoikein kasvatatte lapsenne, annatteko katsoa uutisia? Niissäkin näkyy kun joku ampuu pyssyllä, kyllä te olette menneet ihan sekaisin.

Vierailija
22/63 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat on jo isompia, mutta rupesi kiinnostamaan.

Sieltä tv:stä tulee aamuisin paljon k7-ohjelmia Joku tietty näyttää niitä jo taaperolle, toiset taas ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja lapset ovat hehkuttaneet ko. leffaa ja sen tulemista jo varmaan puoli vuotta. Niin jos mä nyt menisin ilmoittamaan, ettei sitä sovi mennä katsomaan koska siinä ammutaan liikaa ja se on ikävä, mut mulkoiltas varmaan lattian rakoon.

Onko kaikki äidit nykyään ihan kädettömiä?? Kumpi pahempaa;että lapsesi pelkää ja näkee painajaisia jne jne,vai se että se mulkoilee sinut maanrakoon????

Jos se on muutenkin miehen ja lasten juttu, niin en kai mä nyt niin perseestä ole, että menisin niihin asioihin nokkaani tunkemaan. (Ja en usko että lapseni näkee ko. leffan takia painajaisia)

et usko että lapsesi pelkää-mutta välitätkö edes?

Oletko lukenu täällä ketjut jossa puhutaan aiheesta?

Vttu miten välinpitämättömiä vanhempia.Ei voi muuta sanoa.

Ihan sama näkeekö lapset painajaisia jne.

TÖRKEETÄ!!!

Vierailija
24/63 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja lapset ovat hehkuttaneet ko. leffaa ja sen tulemista jo varmaan puoli vuotta. Niin jos mä nyt menisin ilmoittamaan, ettei sitä sovi mennä katsomaan koska siinä ammutaan liikaa ja se on ikävä, mut mulkoiltas varmaan lattian rakoon.

Onko kaikki äidit nykyään ihan kädettömiä?? Kumpi pahempaa;että lapsesi pelkää ja näkee painajaisia jne jne,vai se että se mulkoilee sinut maanrakoon????

Jos se on muutenkin miehen ja lasten juttu, niin en kai mä nyt niin perseestä ole, että menisin niihin asioihin nokkaani tunkemaan. (Ja en usko että lapseni näkee ko. leffan takia painajaisia)

Vierailija
25/63 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et usko että lapsesi pelkää-mutta välitätkö edes?

Oletko lukenu täällä ketjut jossa puhutaan aiheesta?

Vttu miten välinpitämättömiä vanhempia.Ei voi muuta sanoa.

Ihan sama näkeekö lapset painajaisia jne.

TÖRKEETÄ!!!

No minun mielestä kyllä vanhempi huomaa jos lapsi näkee painajaisia yöllä tai pelkää jotakin, ei kaikki lapset ole niin herkkiä kuin sinun pilttisi on.

Vierailija
26/63 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan painajaisia, miten te eoikein kasvatatte lapsenne, annatteko katsoa uutisia? Niissäkin näkyy kun joku ampuu pyssyllä, kyllä te olette menneet ihan sekaisin.

Vierailija
27/63 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä tuntuu joku palstahullu pyörivän!

itse sinä lapsesi tunnet ja tiedät onko herkkä.

Vierailija
28/63 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et usko että lapsesi pelkää-mutta välitätkö edes? Oletko lukenu täällä ketjut jossa puhutaan aiheesta? Vttu miten välinpitämättömiä vanhempia.Ei voi muuta sanoa. Ihan sama näkeekö lapset painajaisia jne. TÖRKEETÄ!!!

No minun mielestä kyllä vanhempi huomaa jos lapsi näkee painajaisia yöllä tai pelkää jotakin, ei kaikki lapset ole niin herkkiä kuin sinun pilttisi on.

Olet siis sitä mieltä , että jos lapsi ei ole herkkä, hänelle kannattaa tuputtaa väkivaltaa ja tappamista??

ja pystytkö todella kartoittamaan lapsesi unet?

Vierailija
29/63 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me menemme katsomaan 5v. pojan kanssa Autot2. Kuten mentiin katsomaan uusin Toy Story.

Vierailija
30/63 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim 3,5 v esikoiseni tietää mitkä lastenohjelmat ovat äidin mielestä tuhmia ja pyytää vaihtamaan kanavaa. Junioriltakin tulee ohjelmia joissa oleva kielenkäyttö ei sovi 3,5veen korville. Nyt mä pohdin tota Carsia... Kaikelta ei voi suojella, mutta karsia voi.

Vierailija
31/63 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me menemme katsomaan 5v. pojan kanssa Autot2. Kuten mentiin katsomaan uusin Toy Story.

Vierailija
32/63 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän katsotaan muutenkin televisiota/elokuvia, enkä todellakaan halua lapseni katsovan mitään väkivaltakuvia.

Ehtiihän tuota myöhemminkin, jos sitä haluaa.

Jokainen voi mielessään miettiä, mitä nämä kaikki räiskintä- ym. ohjelmat tekevät lapsille.

Vierailija
33/63 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen antanut lapseni ampuakin pyssyllä...

(Toki itse olen ollut aivan siinä vieressä)

Vierailija
34/63 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavia kouluampujia. Käsittömättömiä heittoja tällä palstalla!

Onko mahdollisesti tullut mieleesikään että kaikki eivät hyväksy aseita eikä tappamisen ihannointia millään lailla, ei vaikka kyseessä olisivat ihmishahmoiset metallikotterot?

ja säälin lastasi!

Vierailija
35/63 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä ei ole väkivaltaa, aseista puhumattakaan.

kuin 95% piirretyistä mitä tulee telkkarista aamuisin jne.

Joku nyt keksi tästäkin tehdä jutun ja nyt on mammat taas niin hyviä kun eivät vie lastaan sinne.

Onnea vaan saitte hyvän ihmisen mitalin tänäänkin! (Jotkut teki ihan oikeasti ihmisiä auttavia tekoja ja kiinnitti huomiota johonkin tärkeämpäänkin kuin YHTEEN piirrettyyn, mutta tää nyt oli päivän teema - kieltää lapsilta autot.)

Vierailija
36/63 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollisesti tullut mieleesikään että kaikki eivät hyväksy aseita eikä tappamisen ihannointia millään lailla, ei vaikka kyseessä olisivat ihmishahmoiset metallikotterot?

ja säälin lastasi!

Vierailija
37/63 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja säälin lastasi!

onko sinulle tullut mieleen että olet naurettava ja ylireagoit?

Vierailija
38/63 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime keväällä 5v täyttänyt poika oli tänään katsomassa, tykkäsi mielettömästi! aikuisen tehtävä on selittä että on elokuva jne.. ja eiköhän se ole lapsesta kiinni jos ei voi muka noin tuollaista näyttää.. omasi siis apeen mukula taitaa vaan niin herkkä olla! meillä nautti kok operhe kyseisestä leffasta! mut tosiaan katsotaan myös viikonloppuisin niin pikkukakkosta että kolmosen lastenohjelmia.. sama sarjaa ja hyvä oli! popparit mukaan ja leffaan siitä!

Vierailija
39/63 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa mukanani 3v ja 6v. Juoni oli vaativa, joten siksi sopii paremmin yli 6 v:lle. Ja jos lapsi on arka ja herkkä niin voisi jättää väliin ainakin 3D:n. Itse tykkäsin, elokuvassa oli liikuttavan hieno sanoma. Harvinaisen syvällinen elokuva. Lapseni rakastivat sitä ja siinä ei tapettu ketään, ihan naurettavaa! Pienempikään ei pelännyt, tiesinkin se tosin ettei pelkää, kun on niin reipas. 6v haluaisi mennä uudelleen, alkoi jo kärttämään. En tajua mikä oli pelottavaa? MIelestäni itse kasvatan lapsiani pumpulissa, mutta olen nyt eri mieltä :D

Vierailija
40/63 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa mukanani 3v ja 6v. Juoni oli vaativa, joten siksi sopii paremmin yli 6 v:lle. Ja jos lapsi on arka ja herkkä niin voisi jättää väliin ainakin 3D:n. Itse tykkäsin, elokuvassa oli liikuttavan hieno sanoma. Harvinaisen syvällinen elokuva. Lapseni rakastivat sitä ja siinä ei tapettu ketään, ihan naurettavaa! Pienempikään ei pelännyt, tiesinkin se tosin ettei pelkää, kun on niin reipas. 6v haluaisi mennä uudelleen, alkoi jo kärttämään. En tajua mikä oli pelottavaa? MIelestäni itse kasvatan lapsiani pumpulissa, mutta olen nyt eri mieltä :D

Mitä se "räiskiminen"sitten on,josta täällä vaahdotaan?

Mikä juonessa oli liikuttavaa?

Aika erilaisen käsityksen olen saanut muilta,kuin mitä sinä sanot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän