Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me erotaan.

Vierailija
05.08.2011 |

Ollaan oltu 5 vuotta naimisissa,meillä on kolme lasta neljäs tulossa. Me ei vaan enää jakseta kattoa toisiamme,ei ymmärretä toisiamme eikä jakseta enää edes yrittää ymmärtää toista,riita syntyy tiskiharjastakin. Ei mulla muuta,piti vaan avautua.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa pieniä mukeloita.

Vierailija
2/37 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai perheneuvolaan tai johonkin missä voitte keskustella ongelmistanne ulkopuolisen auttajan kanssa!

jos keskustelusta ei tule kahdestaan mitään. olette sen velkaa itsellenne ja perheellenne. jos keskustelun jälkeenkin päädytte eroamaan, niin ette ole ainakaan hävinneet mitään yrittäessänne! ei ole nimittäin eroaminenkaan helppoa ilman keskusteluyhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin hepposin perustein oot eroamassa?

Tietätkö, että mun mies on vetänyt viinaa keskimäärin puoli pulloa kossua per päivä, tänä vuonna aloittanut kaiken muun pahan lisäksi vielä kuristamisen. Enkä eropapereita oo laittanut vieläkään, vaikkakin se mielessä on monta kertaa käynyt.

Teillä on vaan liikaa lapsia, siitä toi johtuu!

suoritus kun olet sinne jäänyt alkoholistilta turpaan ottamaan. Toivon sydämmestän ettei teillä ole lapsia tuossa helvetissä.

Vierailija
4/37 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai perheneuvolaan tai johonkin missä voitte keskustella ongelmistanne ulkopuolisen auttajan kanssa!

jos keskustelusta ei tule kahdestaan mitään. olette sen velkaa itsellenne ja perheellenne. jos keskustelun jälkeenkin päädytte eroamaan, niin ette ole ainakaan hävinneet mitään yrittäessänne! ei ole nimittäin eroaminenkaan helppoa ilman keskusteluyhteyttä.

Mutta mistä sitä sais tämmöne pari kenellä ei oo ylimäärästä rahaa? Niin ja tiedän et iso osa ongelmista johtuu musta,itse käyn terkkarissa psykiatrilla(liian harvoin) mun menneisyyden takia, tiedän että jos saisin itse rahaa käydä yksityisellä pari kertaa viikkoon niin olisi ihan eri lähteä auttamaan parisuhdetta..

Tässähän se tuli,ihana av-palsta, ajatukset on ihan kaaosta päässä mutta kun tänne avautuu niin tajuaa mitä pitää tehdä :) loistavaa..

-ap

Vierailija
5/37 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa ja ollaan saatu vaan 1 lapsi aikaiseksi ja toinen on yrityksessä. Luulisi teillä olevan aika vähän yhteistä aikaa, kun sitä ei meilläkään paljoa ole. Taidatte olla väsyneitä vaan ja tarvitsette yhteistä aikaa. Omasta miehestäni olen nyt nähnyt väsymyksen piirteitä ja sitä, että ärähtää ihan mitättömästä asiasta.

Ollaan oltu 5 vuotta naimisissa,meillä on kolme lasta neljäs tulossa. Me ei vaan enää jakseta kattoa toisiamme,ei ymmärretä toisiamme eikä jakseta enää edes yrittää ymmärtää toista,riita syntyy tiskiharjastakin. Ei mulla muuta,piti vaan avautua.

Vierailija
6/37 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei maksa mitään.

Mutta mistä sitä sais tämmöne pari kenellä ei oo ylimäärästä rahaa? Niin ja tiedän et iso osa ongelmista johtuu musta,itse käyn terkkarissa psykiatrilla(liian harvoin) mun menneisyyden takia, tiedän että jos saisin itse rahaa käydä yksityisellä pari kertaa viikkoon niin olisi ihan eri lähteä auttamaan parisuhdetta..

Tässähän se tuli,ihana av-palsta, ajatukset on ihan kaaosta päässä mutta kun tänne avautuu niin tajuaa mitä pitää tehdä :) loistavaa..

-ap

Vierailija
7/37 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kuin huono tekosyy avioerolle.Tulevaan päin sun pitää katsoa, lapset ja kaikki- ja usko kun sanon että todellakin tiedän mistä puhun...

Ja lakkaa lisääntymästä!!

Vierailija
8/37 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kuin huono tekosyy avioerolle.Tulevaan päin sun pitää katsoa, lapset ja kaikki- ja usko kun sanon että todellakin tiedän mistä puhun...

Ja lakkaa lisääntymästä!!

Tulevaisuuteen päin pitäs katsoa mutta tunteille ei voi mitään. Ja en pyytänyt neuvoa ehkäsyasioissa kiitos vain. Tiedän itse sen miten paljon lapsia haluan ja miten sen sitten lopetan.

Vierailija
9/37 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiennyt että seurakunnalla on tämmönen. Vielä kysyisin kuka siellä ottaa vastaan?Pappi? Meinaan että ollaanko siellä sitten niin että USKO niin elämä voittaa tms..?!

Vierailija
10/37 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietätkö, että mun mies on vetänyt viinaa keskimäärin puoli pulloa kossua per päivä, tänä vuonna aloittanut kaiken muun pahan lisäksi vielä kuristamisen. Enkä eropapereita oo laittanut vieläkään, vaikkakin se mielessä on monta kertaa käynyt.

niin kukaan muukaan ei saa. Eikä heillä nyt ainakaan voi mitään syytä eroon olla, kun sinäkin jaksat tuota paskaa joka päivä vuodesta toiseen. Kaikki kärsikööt omat paskansa, kukaan ei saa erota!

Vierailija
11/37 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vois ihminen itseään kunnioittaa...

Vierailija
12/37 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon asioita millään tavalla. Meille siitä ainakin oli apua, nyt näyttää jo paljon valoisammalta. Suosittelen! Toki sen eteen täytyy itsekin tehdä töitä, ei siellä sentään ihmeisiin pystytä...

Vierailija
13/37 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiennyt että seurakunnalla on tämmönen. Vielä kysyisin kuka siellä ottaa vastaan?Pappi? Meinaan että ollaanko siellä sitten niin että USKO niin elämä voittaa tms..?!

Siellä voi käydä aluksi vaikka yksin. Ja siellä tosiaankin keskustellaan parisuhteesta, ei uskonasioista. Ihmisiä, joiden kanssa voi kyllä puhua seksistä alkaen kaikesta.

Vierailija
14/37 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILMAISTA apua parisuhdesolmuihin saa kirkon perheasiain neuvottelukeskuksesta, sinne ei ole korkea kynnys eli siellä ei puhu kristilliseen tai moralisoivaan sävyyn asioista.

Tai otat yhteyttä perheneuvolaan.

Ero on melkein aina todella rankka kokemus ja miten ajattelit järjestää arjen ilmeisesti yksin, 4 pienen lapsen kanssa? Lapset kai jäisi sinulle, lähivanhempana? Jos olet nyt jo poikki, voin kokemuksella kertoa kaunistelematta, ettei arki helpotu yksin - vaikka omalta osaltaan helpottaa se, ettei tarvitse vatvoa ja riidellä puolison kanssa..

Tunnutte olevan väsyneitä molemmat ja ei ihme ollenkaan, kun teillä on noin tiiviisti pieniä lapsia..

Vierailija
15/37 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai teidän tilanteeseen ero se oikea ratkaisu ole. Teillä on vaan kakaroita ihan liikaa, kai tuollaiseen jokainen väsyisi. Mistä johtuu, että noin monta lasta on tullut hankituksi?

Nyt vaan koitatte jaksaa syödä sopan jonka olette keittäneet ja joskus 15 vuoden kuluttua on jo paljon helpompaa. Ja ehkäiskää nyt kiireesti hyvät ihmiset. Iniset turhista, kun selkeästi vaan perhetilanne on huono, ei tuossa muuta vikaa.

Vierailija
16/37 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää sinne perheasiain neuvottelukeskukseen tai perheneuvolaan! Teidän tilanne johtuu ihan varmasti vaan siitä kun on monta pientä lasta! Omaa ja yhteistä aikaa on vähän. Ne on niitä ruuhka vuosia. Nyt aikalisä todellaki! Te voitte pelastaa vielä' perheenne ja lasten tulevaisuuden! Kummaltaki vaaditaan nyt SITÄ TAHTOA RAKASTAA, TAHTOA JATKAA YHDESSÄ ja huolehtia yhdessä perheestä ja toinen toisensa jaksamisesta! Ja tällainen asia pitää nimenomaan päättää JÄRJELLÄ! Yrittäkää saada lapset viikonlopuksi jonnekkin ja menkää jonnekkin kahestaan ja PUHUKAA, PUHUKAA, PUHUKAA JA KUUNNELKAA! Varmasti auttaa. Ja syvimmät tuntemukset ja toisen kuuntelu pääsee kunnolla vauhtiin vasta kun siihen oikeasti antaa aikaa ja tilaa. Illat kotona sen jälkeen ku lapset nukkuu, ei välttämättä auta. Ja telkkari ja tietokone kiinni!!!!!!!!!! Voi että mää niin toivon että te jaksaisitte jatkaa! ja ihan varmasti helpottaa kun lapset kasvaa vähän.Ja se yhteinen tahto nimenomaan! Arki monen pienen kanssa on todella rankkaa mutta älkää luovuttako!

Vierailija
17/37 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos suhde ei toimi...?

Vierailija
18/37 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huorannut ilmaiseksi tai rahasta, tehnyt abortteja, käyttänyt huumeita, ollut joukkopanon kohteena, sukupuolitautinen vai mitä?

Vierailija
19/37 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma siitä koska meillä on kolme lasta ja kamppailemme samanlaisten ongelmien kanssa: kaikki jaksaminen menee lapsiin niin puolisolta ei jaksais enää yhtään mitään. Mutta me EMME aio erota, sillä tiedostamme asian, ja yritämme ratkaista sen. (Ja jos emme pysty ratkaisemaan niin voimme lohduttautua että aika kyllä hoitaa asian kun lapset kasvavat).

Ero ratkaisee vain yhden asian: lastenhoidosta saa vapaata kun lapset ovat toisen vanhemman luona. Mutta eikö perhe ja avioliitto ole aika kova hinta lastenhoidosta? Sitä kun saisi ihan rahallakin.

Numero yksi neuvoni on: hankkikaa PALJON enemmän lastenhoitoa ja viettäkää silloin aikaa miehen kanssa ilman lapsia.

Vierailija
20/37 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis tarkennusta edelliseeni, että 6 vuotta on sitä viinaa vetänyt päivittäin. Älä anna kiiman viedä itseäsi liikaa, yritä muistaa ehkäisy jatkossa, ettei lapsia enempää tule. Meinaan kaikki helpottuu, kun lapset kasvaa! :-DDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä