Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Välipalavinkkejä koululaiselle!

Vierailija
15.08.2011 |

Koulun taas alettua, tokaluokkalaiseni viettää iltapäivät kaverinsa kanssa vuoropäivin meillä ja kaverilla. Lapsille pitäisi keksiä helppoja ja hyviä välipaloja, ettei sitten käy niin, että pojat nälkäisinä syövät kaikki banaanit pöydältä, vetelevät pelkkiä leikkeleitä suoraan jääkaapista tai kaivavat kaikki mahdolliset keksit ja herkut kaapeista. Kertokaapas hyviä vinkkejä välipalaksi. Ja muita kuin eineksiä, jugurttia tai leipää tms.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse olla tukeva, jos pojat syövät koulussa hyvin. Ehdottaisin kanssa kuorittuja vihanneksia, hedelmiä, hedelmä/marjarahkaa yms. kevyttä. Ja sitten voit vaikka pakasteeseen tehdä valmiiksi esim. kinkkupaprikamuffinseja tms pikkusuolaista (joita 1/nassu ottaa aamulla sulamaan niin ei ole turhan paljon energiaa).

Kyllä ne välipalat kannattaakin nyt aluksi etukäteen miettiä, muuten syövät mahan täyteen kaikkea turhaa välipalalla ja oikea ruoka ei sitten maistu.

Vierailija
22/26 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hyvä (suht terveellinen) pirtelöohje puuttuu ja jääpalamuotteihin voisin tehdä "terveelliset" jätskit. Jos osasin ;)

Juu ja pestään kohta 8-vuotiaan hampaat iltaisin, aamuisin pesee itse. Ei todella osaisi itse tarpeeksi tarkkaan! Jossain oli ohje, että kun kirjoittaa sujuvasti kaunokirjoitusta, sitten on valmis itse harjaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Lapset usein haluaakin jotain vähän "erikoisempaa", eli hyviä vinkkejä ois sokerittomat banskuletut ja marjajogurtti tai vaikka joskus pikkuherkkuna vähän itse tehtyä suklaariisiä ;)

Vierailija
24/26 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin avasin tän ketjun että saan vinkkejä. Mutta tappeluahan tämä vain on. Aikuiset paikalla?

Vierailija
25/26 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntäkää ne kasvistikkunne anukseenne, ei kukaan normaali ihminen sellaisia viitsi jäyhää. Ja mitä ihmeen erikoista välipalassa täytyy olla? Leipää, jugurttia, hedelmiä, kaakaota, kunhan vatsaan saa jotain täytettä. Ei kai välipalan tarkoitus olekaan olla varsinainen ateria.

Vierailija
26/26 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa kuppiin puolet piimää, siivuttakaa päälle yksi banaani. Banaani tuo pehmeän maun, mutta jos tykkää voi laittaa sekaan hyppysellisen vaniliinisokeria. Itse tykkään laittaa vielä maissihiutaleita.

Monipuolista, helppoa ja maukasta!