Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako saksasta tilata turvaistuinta?

Vierailija
15.08.2011 |

Mietin tässä, että tilaisinko saksasta turvaistuimen lapselleni.. Kyseessä olisi Recaron istuin. Onko kellään kokemusta? Mitä jos tuotteeseen tulee joku vika tms niin toimiiko takuut. Suositelkaa nettikauppaa :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos ko. tuotteella on suomalainen maahantuoja, hoituvat takuukorjaukset sitä kautta, vaikka tuote olisi ostettu muualta (EU:sta). Sen sijaan jos Suomessa on ulkomainen maahantuoja tai ei lainkaan maahantuontia, niin sitten takuuasiat pitää hoitaa sen myyntimaan kautta.

Vierailija
2/14 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. No siis sittenhän se ois sama tilata ku saa halvemmalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli muutamassa päivässä ovelle asti. En muista kauppaa, vertailin vaan missä oli halvin ja tilasin sieltä.

Vierailija
4/14 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritin tuossa taannoin tilata juuri Recaron Saksasta. Tilasin ja luvattiin. Ja luvattiin ja luvattiin. Neljän kuukauden odotuksen jälkeen ilmoitin, että en voi enää odottaa. Ostin Suomesta, hain itse.

KAnnattaa ostaa jos ne vain toimittaa :)

Vierailija
5/14 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkilla vai ilman?

Kiinnostaa kun ostin itse juuri Suomesta...

Vierailija
6/14 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkilla vai ilman? Kiinnostaa kun ostin itse juuri Suomesta...

Muutama vuosi jo aikaa, ilman palkkia. Säästin mielestäni 100 e suomen silloiseen hintaan verrattuna. Ehkä 220 e toimituksineen maksoin?

Vierailija
7/14 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on tilattu kaikenlaista (mm. pölynimuri, autoon pyöräteline, My Little Ponyja, kirjoja, teetä, astioita, rannekello lapselle jne...) Euroopasta, pääasiassa Saksasta ja Amazon-nettikaupan kautta. Ei ongelmia. Saksalaiset ovat jämptejä ja hommat toimivat!

Vierailija
8/14 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksasta (mytoys.de) olen tilannut pari turvaistuinta (Britax/Römer) ongelmitta. Muutakin tavaraa olen ko. nettikaupasta tilannut sujuvasti. Nopea toimitus ja muutenkin hyvä palvelu.

Istuimissa ei ole ollut mitään vikaa, joten takuun toimivuudesta ei ole kokemusta.

Vierailija
9/14 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta luottokortilla myyvästä nettikaupasta (VISA,Mastecard). Silloin riski siitä et maksat muttei tule tuotetta siirtyy luottokunnalle. Eli ongelmatapauksessa luottokunta korvaa sulle ja perii kaupalta saataviaan.

Itseollaan ostettu onnistuneesti mypram.de:sta ja mytoys.de viikossa mollemmat tilaukset ollut perillä

Vierailija
10/14 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki toimi loistavasti, tuote tuli tismalleen luvatussa ajassa. Sain haluamani tuotteen puolet halvemmalla kuin mitä Suomesta olisi saanut!

Vierailija
11/14 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritin tuossa taannoin tilata juuri Recaron Saksasta. Tilasin ja luvattiin. Ja luvattiin ja luvattiin. Neljän kuukauden odotuksen jälkeen ilmoitin, että en voi enää odottaa. Ostin Suomesta, hain itse.

KAnnattaa ostaa jos ne vain toimittaa :)

Vierailija
12/14 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tilattiin tuolta pari vuotta sitten Recaron istuin. Toimittavat suoraan saksasta, mutta on suomalainen firma. Posti toi paketin suoraan kotiovelle. Silloin ainakin toimi hyvin ja oli paljon edullisempaa kuin vastaava istuin Suomessa. Nykyisiä hintoja en tiedä, kun ei nyt ole ollut tarvetta hankkia mitään.

Vierailija
13/14 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet tilannut kun 4kk olet joutunut odottaan? baby online shop on myös enkuks, ja se on toiminut jo vuosia. itse saksassa asuneena olen käyttänyt useampaakin saksalaista vauvantavaraa myyvää liikettä eikä ongelmia ole ollut. tosin puhun itse ko. kieltä, mutta eihän se nettitilauksen asiakaspalveluun vaikuta :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän