Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lyö luurin korvaan jatkuvasti

Vierailija
25.06.2024 |

Olen parisuhteessa, jossa lähes jokainen puhelu päättyy siihen, että mies lyö luurin korvaan. Jos häntä ei miellytä mitä sanon tai hänellä ei ole enää asiaa, lyö luurin korvaan eikä enää vastaa puhelimeen. Usein minulla jää jokin tärkeä käytännön asia sanomatta ja joudun sitten soittelemaan perään, vaikka itselläni on kiire. Tämä on raivostuttavaa. Miten mies oppisi käytöstapoja kun puhuminen asiasta ei auta ja huono käytös vaan lisääntyy? Ero on jo harkinnassa, niin siihen ei tarvitse kehoittaa. En voi itse toimia samoin, eli lyödä luuria korvaan, koska siitä seuraisi että arjen asiat menee aivan pieleen, jos ei kommunikoida ollenkaan. Mies tuskin ottaisi vastuuta, kun on äkkipikainen luonne ja toimii mielialojensa mukaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole parisuhteessa. Tuollainen on jotain ihan muuta.

Vierailija
2/10 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska soitat töihin, jaarittelet etkä pyynnöistä huolimatta laita asiaasi viestillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hänen kanssaan parisuhteessa, koska (jatka).

Vierailija
4/10 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kumpi teistä on idari, vissiin sä kun jaksat edes puhua ton kaa 

Vierailija
5/10 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta

6/10 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä viesti. Ei kaikilla ole aikaa eikä mahdollisuutta roikkua puhelimessa.

Vierailija
7/10 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kohdistaa sinuun henkistä väkivaltaa. Miksi siedät sitä? Minä en soittaisi enää kertaakaan, enkä viestisi, ennen kuin tulee anteeksipyyntö.

Vierailija
8/10 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa hyvä nainen! Äläkä soita tai ota yhteyttä tuohon "mieheen" enää koskaan. Jos hän soittaa, lyö luuri korvaan ja sitten laita esto.

Vierailija
9/10 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset seurustelee tuollaisten jännämiesten kanssa jotka ei kykene kommunikoimaan järkevästi ja suuttumatta naisen kanssa. Onko mies niin komea että olet sen takia sen kanssa.

Vierailija
10/10 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta nalkuttaminen miehellesi niin ongelma ratkeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi