Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sisustuskysmys:

Vierailija
14.08.2011 |

uudistan olohuonetta ja nyt iski pulma pöytävalaisimien kanssa. Löysin aivan ihanat, hinta kohdallaa mutta se pulma: tarvetta olisi nyt vaan yhdelle mutta jos vaihdan huoneessa järjestystä sitten tarvetta kahdelle. Siis nykyinen järjestys on hyvä, ei sillä mutta jos noita valaisimia ei saakkaan myöhemmin.

Onko typerää ostaa kaksi, vaikka laitankin vaan toisen olkkariin? toinen olisi vaatehuoneessa jossa minulla on sisustustekstiilit yms.

vai ostanko vaan yhden ja jos tarvetta toiselle myöhemmin... onnenkauppaa löydänkö enää samanlaista.

elkääkä nyt haukkuko että pienet on murheet, sillä sisustus on minulle `elämäni`varsinkin kun olen sairastunut. jotain elämäniloa elämääni :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan järkiperuste sulla. Voihan ne sitten aikoinaan myydä kuitenkin pois, jos ei ole tarvetta. Ja saatathan keksiä paikan toisellekin, kun sen hankit.

Vierailija
2/3 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pienikin mahdollisuus että tulet toista valaisinta joskus olohuoneessa käyttämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin itse että onko typerä perustelu kahdelle mutta kuten te jo sanoitte, jos olkkari muuttuu niin tarvetta kahdelle silloin.

ja toisaalta, valaisin on kyllä sellainen että menisi vaikka teinin huoneessa. Joka ei ole sellainen perus teinin huone.