Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän siinä on, etten osaa ottaa ulkomaalaisia todesta?

Vierailija
14.08.2011 |

En todellakaan ole rasisti tai mitään vastaavaa. Eilen baarissa ulkomaalainen mies (en tiedä kotimaata, ei ollut kovin tumma, ehkä vähän italialaisen näköinen) yritti iskeä minua. Hän oli todella mukava ja vaihdoimme numeroitakin, mutta en vain osaa ottaa häntä todesta. Ajattelen vain koko ajan, että hän on *****:n perässä, raiskaaja, vaimonhakkaaja tms. ja että kannattaisi pysyä kaukana. Jos komea suomalainen mies olisi tullut iskemään minua, olisin saattanut ottaa hänet viereeni yöksi, mutta kyseistä miestä en missään nimessä. Onko ihan hyväkin olla vähän varautunut vai onko minulla vain liian kovat ennakkoluulot, vaikka olenkin aina pitänyt itseäni todella suvaitsevaisena ihmisenä? Voiko tällaisesta oikeasti kehittyä mitään vakavampaa, onko kellään kokemusta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tökkii se, että tapa lähestyä ja kommunikoida on jotain muuta, mihin on tottunut, ja saattaa tuntua oudoksuttavalta ja jopa epämiellyttävältä.

Ja oon siis seurustellutkin ulkomaalaisen kanssa.

Vierailija
2/4 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut monia fiksuja ja komeita mustia miehiä, mutta pillua ne kaikki on lopulta kärkkyneet. Ihan hyvä pitää varansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut monia fiksuja ja komeita mustia miehiä, mutta pillua ne kaikki on lopulta kärkkyneet. Ihan hyvä pitää varansa.

Vierailija
4/4 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ensin syttyi keskusteluyhteys ja hän halusi sitten soittaa ja tavata uudestaan. Ja soitti ja yhdessä ollaan siitä asti oltu jo yli 20 v, ja naimisissakin iät ajat. En edes muista että mieheni on ulkomaalainen, eikä välillä mieheninkään. Valittelee joskus ulkomaalaista...

Ja mitähän ne suomalaiset miehet haluaa naisesta?