Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei laukea :(

Vierailija
14.08.2011 |

En jaksa enää! Mun mies ei oo moneen kuukauteen lauennut kunnolla mun kanssa. Nyt tästä alkaa jo tulla kunnon oravanpyörä ja tuntuu että pää hajoo. Aina sillä on jotain selityksiä, mielessä pyörii sitä ja tätä tai sit kusettaa tai jotain muuta. Joopa joo. Koskaan aiemmin ei oo ollu kenenkään kanssa näin pahoja ongelmia, vaan oon aina saanut kehuja mm. hyvistä suikkaritaidoista yms. Mun mieheen ei vaan tunnu enää mikään tehoavan. Mikä avuksi? Ollaan kyllä puhuttu tästä, mutta ei se oikeen puhumalla parane se homma, kun joka kerta saa nykyään jännittää että koska se muna oikeen tällä kertaa lerpahtaa. Ollaan oltu vuoden verran yhdessä, joten ei luulis että vielä voi olla kyseessä täydellinen kyllästyminenkään. Olen kyllä raskaana, että kai se joteinkin sitten vaikuttaa. Tulee vaan pikkuhiljaa sellanen olo etten halua seksiä enää ollenkaan, kun se on näin vaikeeta.. Mies sanoo että haluaa kyllä mua ja pitää kiihottavana, mutta toisaalta kuulemma paikat on muuttunut ja varmaan sitte väljistynytkin. Ainakin oon nyt liukkaampi ku koskaan aikasemmin. Itse nautin seksistä eikä oo mitään tunto-ongelmia, joten ei nyt luulis että tavara on mikskään messuhalliks lörpsähtäny. Onkohan äijällä joku toinen?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksissä on kaksi pelaajaa, kumpikin vastuussa orgasmeistaan. Kukaan ei anna mitään kenellekkään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi