Mies käski pyöräillä kauppaan jos haluan suklaata :(
Loukkaannuin tosi paljon, vaikka tiedän että painoa pitäisi pudottaa.... Raskaudesta jäi muutama kilo, mutta nälkä on imetyksen ja valvomisen vuoksi ihan valtava.
Pyysin tänään miestä tuomaan suklaata kaupasta tullessaan. Mies tuli kaupasta ilman suklaata ja käski minun pyöräillä kauppaan, jos niin kovasti haluan suklaata. Aloin itkeä ja olen mököttänyt miehelle koko illan :( Vauva on täysimetyksellä ja kauppaan 3,5 km, tikit edelleen kipeitä, joten mies hyvin tietää, etten lähde pyörällä pitkään aikaan mihinkään.
Kommentit (62)
mutta sun miehes kuulostaa tosi lapselliselta. Ei tuollainen ole aikuisen miehen käytöstä. Jokainen fiksu aikuinen tajuaa mitä esim. raskaus ja äitiys muuttaa naisessa ja aikuinen mies myös osoittaa sen ymmärtämällä ja tukemalla puolisoaan suuressa elämänmuutoksessa. Vielä suurempi merkitys kaikella tällä on silloin, jos nainen on yksinäinen, kuten ap.
Kyllä voisi edes sen suklaalevyn sieltä kaupasta tuoda, jos ei muuten ymmärrä huolehtia vaimostaan.
Anteeksi vain, ap, mutta säälin sinua miehesi takia, mutta toivon myöskin sydämestäni, että miehesi käytös muuttuisi. Tsemppiä! Muistathan ap kertoa miehellesi aina miltä sinusta tuntuu ja missä muutenkin mennään. Miehet kun tunnetusti eivät ole ajatustenlukijoita...
romanttinen, rakastava, jännittävä, kunnianhimoinen, huumorintajuinen jne.
Näihin kaikkiin piirteisiin miehessäni rakastuin. Nyt vauvan syntymän myötä suurin osa piirteistä ilmenee muiden kuin minun seurassani. Ja niin, miehelläni on ikää pian 34 vuotta.
Odotan, mitä tässä tapahtuu ja katson sitten, jos ryhdynkin yksinhuoltajaksi.