Mies käski pyöräillä kauppaan jos haluan suklaata :(
Loukkaannuin tosi paljon, vaikka tiedän että painoa pitäisi pudottaa.... Raskaudesta jäi muutama kilo, mutta nälkä on imetyksen ja valvomisen vuoksi ihan valtava.
Pyysin tänään miestä tuomaan suklaata kaupasta tullessaan. Mies tuli kaupasta ilman suklaata ja käski minun pyöräillä kauppaan, jos niin kovasti haluan suklaata. Aloin itkeä ja olen mököttänyt miehelle koko illan :( Vauva on täysimetyksellä ja kauppaan 3,5 km, tikit edelleen kipeitä, joten mies hyvin tietää, etten lähde pyörällä pitkään aikaan mihinkään.
Kommentit (62)
ja huomaat pärjääväsi vallan hyvin ilman suklaata.
niin ajattele Afganistanin naisia.... Just just
Jos mä pyydän miestäni tuomaan mulle jotain, ja se ei tuo, nii kyllä pidän sitä loukkauksena. olen aikuinen ihminen ja saan tehdä omat ratkaisuni. en tarvitse mitään holhoajaa. Kyllä määkin tosta suuttusin. Silä ei tuossa ole kyse suklaasta, vaan omasta itsemääräämisoikeudesta.
Eli jos ukko ei tanssi kiltisti pillisi mukaan ja toteuta jokaista käskyäsi, sinua alkaa lapsettaa ja kypsän aikuisen tavoin vedät tästä herneen nenään.
Ukkosikin on aikuinen ihminen eikä tarvitse pirttihirmua pompottelemaan ja kertomaan omasta itsemäärämisoikeudestaan. Rangaistuksena ansaittu mykkäkoulu, jos mies on niin sika, ettei toteuta prinsessan toivetta.
Ilmeisesti synnytyksestä ei ole paljoakaan aikaa ja olet vielä kaikenmaailma hormoonihuuruissa.
Kysymys 1. Tietääkö miehesi että sinuun sattuu ja että et "saa" vielä liikkua kävelyä kummemmin? (joo mullakin oli kipeät tikkauskohdat, mutta liikkuminen auttoi mulla niihin kipuihin ja liikkeelle lähteminen nopeuttaa sitä paranemista)
kysymys 2. Onko miehesi myös väsynyt? Voi olla että hän on unohtanut koko suklaan ja sitten myös väsyneenä tiuskaissut.
Onhan se vauva-aika uuvuttavaa miehellekin kun nainen ei huomaa muutakuin vauvan ja vauvan. Ehkä välillä muistaa jotain sanoa miehen suuntaan, mutta yleensä ne sanomiset kuulostavat sitten valittamiselta ja vaatimiselta.
Naiset helposti unohtavat muiden ihmisten olemassa olon kun saavat vauvan.
Nyt oikeasti vain leuka pystyyn ja juttele sen miehesi kanssa. Ei se mököttäminenkään oikeasti auta, varsinkaan jos et ole sanonut miehellesi että hänen sanomisensa satutti.
Ne miehet eivät ole ajatustenlukijoita, vaikka niin moni tuore äiti niin luuleekin.
Ne miehet eivät ole ajatustenlukijoita, vaikka niin moni tuore äiti niin luuleekin.
Ei tarvitse olla edes tuore äiti, sillä naiset ihan yleisestikin tuntuvat elävän siinä kuvitelmassa, että vastakkainen sukupuoli kykenee tulkitsemaan sanatonta ja eleetöntä "kommunikaatiota".
Siksi tuo mököttäminen ja mykkäkoulu on uskomattoman rasittavaa ja melkein se pahin piirre naisissa. Kun yrität saada tilanteen purettua kysymällä, mikä on hätänä, nainen kimahtaa loukkaantuneella äänellä kaiken olevan hyvin ja käskee lopettamaan kyselemisen. Kun lopetat kyselemisen ja menet matkoihisi, nainen tulee puolen tunnin päästä perästä valittaen kuinka et lainkaan välitä. Tässä vaiheessa nainen on kuitenkin jo hieman lämmennyt sille ajatukselle, että asian voisi hoitaa pois alta. Hän ei edelleenkään kerro, mikä on hätänä, mutta tulee hieman vastaan myöntämällä jonkin olevan pielessä, mutta sitten taas luottaa miehen ajatustenlukuun tiuskaisemalla "No koitapa arvata!"
Ja ei, miehet eivät arvaa, koska kukaan mies ei oleta kenenkään aikuisen ihmisen oikeasti suuttuvan siitä, jos tälle ei ole tuotu suklaata tai kaupasta on tuotu vääränlaisia pakastemansikoita. Lapsien kohdalla moinen kimpaantuminen on ymmärrettävää.
Olipa tyhmä. Ja kyse ei siis todellakaan ole siitä suklaasta sinänsä vaan siitä, että sinulla on oikeus päättää mitä syöt ja koska et PYSTY liikkumaan samalla lailla, hänen TÄYTYY auttaa sinua.
Mutta toivon että hän vain unohti suklaan eikä tahallaan jättänyt sitä ostamatta. Ja puolustuskannalle mennessään laukaisi tosi tyhmästi. Olisiko mahdollista että unohti vain?
Vaan sitä kutsutaan ihan kunnioittamiseksi ja toisen toiveiden toteuttamiseksi. Jos mä meen kauppaan ja mies pyytää tuomaan tupakkaa, niin mä tuon. Vaikka en yhtään pidä sen tupakoinnista, sen pitäisi ihan oman terveytensä vuoksi se lopettaa (astmaa). En silti ole tuomatta, sillä hänen itse täytyy se tupakointi lopettaa, ei se sillä lopu, jos mä ensitä hae.
Ja jos ekassa kaupassa ei ole sen merkkiä, niin käyn toisessa. Samoin en laita sellaista maustetta ruokaan, jota se inhoaa, vaikka itse siitä pitäisinkin. Vai onko sekin sun mielestä toisen pillin mukaan tanssimista?
Mun mielestä vaikka ihmiset on naimisissa, niin silti ihmisellä on oma persoonansa ja sitä pitää kunnioittaa.
Meillä on näin mennyt jo yli 20v ja edelleen pidämme toisistamme:-)
haaskoja, mitä haaskoja.
Ei varmaan ap nälkäänsä suklaata halunnut,ei, mutta typerää on mukava leikkiä (?) ;D
Kaikilla naisilla tekee joskus mieli suklaata tai sitten jotain muuta ja kyllä mies voi sen kaupasta tuodessaan tulla, painakoot ap vaikka 150 kiloa! Tökerö ukko, mökötä pitkään ja anna takaisin samalla mitalla. Oppiipahan miettimään, mitä päästää suustaan.
Jos mä meen kauppaan ja mies pyytää tuomaan tupakkaa, niin mä tuon. Vaikka en yhtään pidä sen tupakoinnista, sen pitäisi ihan oman terveytensä vuoksi se lopettaa (astmaa). En silti ole tuomatta, sillä hänen itse täytyy se tupakointi lopettaa, ei se sillä lopu, jos mä ensitä hae.
Ja jos ekassa kaupassa ei ole sen merkkiä, niin käyn toisessa.
Jos haluat miehesi lopettavan tupakoinnin, älä tue sitä. Ei sillä lopu, että et enää raijaa sille tupakkaa kaupasta, mutta voit olla tukematta sitä. Se häiritsee sinua, pilaa miehesi terveyden ja melko varmaan lyhentää elinikäodotusta. Siinä on niin ymmärrettävät syyt, että voit mukavasti irtisanoutua moisesta. Aikuinen ihminen kyllä hommaa itse omat syöpäkääryleensä, jos ei yksinkertaisesti ilman pärjää.
Minua puoliso rankaisee siitä, jos en hae hänelle kaupasta herkkua. Sitten jos haen, hän itkee jälkikäteen, kun menin hakemaan hänelle herkkua, vaikka hän yrittää laihduttaa. Ota selvää. Käsken hänen hakea itse, jos hän jotain haluaa, sillä minä en kykene ratkaisemaan asiaa siten, että hän olisi tyytyväinen.
Ei varmaan ap nälkäänsä suklaata halunnut,ei, mutta typerää on mukava leikkiä (?) ;D
Typerän leikkimisestä puheenollen:
"Tökerö ukko, mökötä pitkään ja anna takaisin samalla mitalla. Oppiipahan miettimään, mitä päästää suustaan."
Muista itsekin olla tökero ja leikkiä typerää mököttämällä kuin pikkulapsi. Älä missään nimessä yritä hoitaa asiaa puhumalla. Ukko tosiaan miettii hyvin, hyvin pitkään, mikä on hätänä, kun sitä ei suoraan kerrota. Ajatustenlukuleikki on kivaa eikä kukaan opi siitä yhtään mitään. Kaikkia vain vituttaa ja ongelman käsittely viivästyy. Sitten voit tehdä Vauva-foorumille ketjun, jossa valitat, kuinka miehesi on sika, kun ei osaa lukea ajatuksiasi.
Typerän leikkimisestä puheenollen:
"Tökerö ukko, mökötä pitkään ja anna takaisin samalla mitalla. Oppiipahan miettimään, mitä päästää suustaan."Muista itsekin olla tökero ja leikkiä typerää mököttämällä kuin pikkulapsi. Älä missään nimessä yritä hoitaa asiaa puhumalla. Ukko tosiaan miettii hyvin, hyvin pitkään, mikä on hätänä, kun sitä ei suoraan kerrota. Ajatustenlukuleikki on kivaa eikä kukaan opi siitä yhtään mitään. Kaikkia vain vituttaa ja ongelman käsittely viivästyy. Sitten voit tehdä Vauva-foorumille ketjun, jossa valitat, kuinka miehesi on sika, kun ei osaa lukea ajatuksiasi.
Ja luultavasti tiesi jo sanoessaan, että sanoipahan aika typerästi. Tai sitten on todella, todella, todella typerä ukko. Sopisitte hyvin yhteen :>
miehelleni lapsen tähän maailmaan todella vaikean raskauden päätteeksi niin kyllä minä pidin oikeutettuna että mies tuo mulle kaupasta mitä haluan syödä. Joskus söin leipää joskus jogurtteja ja joskus (hyi minua) jopa ihan suklaata :O Tikkien sulettua lähdin lenkeille ja karistelin kiloja sekä söin suklaata kun mieli teki.
Se kumpi käy kaupassa tuo toiselle sitä mitä pyydetään jos ei ole kyse mistään älyttömästä esim. kaljalaatikosta kun toinen on liikkeellä kävellen tai pyörällä.
Mies ei tuonut suklaata = Mies ei rakasta minua
Justjust... voi herran pieksut mitä prinsessoja!! Laita tuo mökötys hormoonien syyksi ja pyydä anteeksi mieheltäs
Mitä se ukkos muuten toi sieltä kaupasta??
Mies ei tuonut suklaata = Mies ei rakasta minua
Justjust... voi herran pieksut mitä prinsessoja!! Laita tuo mökötys hormoonien syyksi ja pyydä anteeksi mieheltäs
Mitä se ukkos muuten toi sieltä kaupasta??
mäyräkoiran viikonlopuksi. Sehän on tietenkin ok.
Sopisitte hyvin yhteen :>
En usko. Olen kuitenkin älyllisesti ylivertainen ja olen vielä alfaheterokin enkä ole miehiin päin kallellaan, joten juttu ei toimisi.
Jos kyseinen ukko on todella typerä homoseksuaali, hänen tulisi etsiä itselleen partneriksi toinen todella typerä homoseksuaali. Ehkä ukon käytös johtuu siitä, että hän joutuu elämään miehen sijaan naisen kanssa.
Sopisitte hyvin yhteen :>
En usko. Olen kuitenkin älyllisesti ylivertainen ja olen vielä alfaheterokin enkä ole miehiin päin kallellaan, joten juttu ei toimisi.
Jos kyseinen ukko on todella typerä homoseksuaali, hänen tulisi etsiä itselleen partneriksi toinen todella typerä homoseksuaali. Ehkä ukon käytös johtuu siitä, että hän joutuu elämään miehen sijaan naisen kanssa.
lipitellä kajaa eikä tarttisi suklaata kellekkään kannella. Luultavasti miehellä ei olisi synnytyksen jälkeisiä tikkejä alapäässään.
Onko tukenut sua muuten kaikessa, vai onko muutenkin ihan idiootti?
T:Joku joka tajuaa, ettei ollut suklaasta kyse vaan periaatteesta että välittääkö mies lapsensa äidistä vai ei!!!!