Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6v. herätetään klo 5.40. monelta illalla nukkumaan?

Vierailija
12.08.2011 |

nyt meni tuossa 22.30,ja kyllä sammui samantien,mutta ei vaan kuulemma väsyttänyt aiemmin.

aamuisin siis herätys 5.40,ja tarhaan lähtö. tarhassa ei nuku päikkäreitä,ei tosiaankaan.

mikä olisi mahdollisesti aika illalla,jolloin sinä laittaisit lapsen sänkyyn?

...kun ei vaan väsytä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaiaamuisin on herätys aikaisemmin, jotta su-iltana tulee uni suht normaaliin aikaan.

Mutta minä ja toinen lapsista olemme aamu-unisia, meitä pitää herätellä pitkään ennen kuin nousemme sängystä. Toinen lapsista on aamuvirkku ja nousee heti, kun herätyskello soi. Että voihan olla kyse tästäkin.

Ei lapsi valvo klo 23, jos se toistuvasti herätetään 5.40

Siinähän se juuri onkin, ei tuon ikäinen voi viikonloppuisinkaan valvoa puolille öin ja nukkua puolille päivin, jonkinlaista suuntaa on pidettävä silloinkin.

Minulla on eräs tuttu, joka "kärsii" samanlaisesta ongelmasta, lapsi nukahtaa vasta puolilta öin eikä häntä saisi millään ylös aamuisin. Syy on ihan yksinkertainen, viikonloppuisin ja lomilla äiti ei halua, että lapsi menee aikaisin nukkumaan, koska hän haluaa tämän nukkuvan pitkään aamuisin, jotta saa itse nukkua...

Vierailija
22/22 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ne menis nukkumaan ihan viimeistään klo 18 joka ilta. Eipä paljoa jäis yhteistä perhe aikaa, jos kotona ollaan 16-17 töiden jälkeen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän