Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipide sormusasiasta?

Vierailija
12.08.2011 |

Eli mulla on 12 vuoden aikana lihomisen seurauksena turvonneet sormet, ei mahdu kihla- ja vihkisormus enää sormeen. Ne on "tavalliset" sileä keltakultainen kihla ja sitten keltakultainen yhdellä timantilla sormus.

Nyt sitten täytyisi sormukset päivittää ja hirvittää rahanmeno. Ei ole varaa tonnin tai yli satsaukseen :(

Olisiko tyhmää olla ostamatta samantapaisia sormuksia ja ostaa sen sijaan yksi näyttävä, ehkä valkokultainen sormus. Tai jotain sinnepäin..

Entä millainen on palladium sormuksen materiaalina? Hobbyhallissa olisi ihanan näköinen siitä tehty sormus.. Vaan onko pehmeää materiaalia? Mitä itse tekisit minun tilanteessa? Olenko loppuelämän ilman sormuksia.*Huokaus*

Kiitos mielipiteestä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä pitäisi isontaa niin paljon ettei onnistu :(

Vierailija
2/16 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiko se tulisi paljon halvemmaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sain sitten uuden sormuksen, sellaisen timanttirivisormuksen, jota joskus eternity-sormukseksi kutsutaan ja yleensä pidetään kolmantena sormuksena.

Vierailija
4/16 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin naurettavalta kun se kuulostaakin kadehdin joitain eronneita ystäviäni, jotka ovat nyt toisella kierroksella saaneet kunnolliset sormukset.

Yksikin kiva olisi hyvä.

(10 v hääpäivänäkin sain vain "ihan kivan" sormuksen, kun en kehdannut pyytää mitään kallista.)

Vierailija
5/16 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kyseessä olisi kuitenkaa sama/samat sormukset, niin mitäpä väliä sillä silloin on vaikka ovatkin erilaiset.

Omasta mielestäni on joka tapauksessa kauniimpaa, että sormessa on vain yksi sormus (tai kaksi jotka muodostavat kokonaisuuden joka näyttää yhdeltä).

Oletko kysynyt mitä maksaisi teettää noista kahdesta vanhasta sormuksestasi yksi uusi?

Vierailija
6/16 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu yhdessä yli 10 vuotta, josta naimisissa 8 vuotta. Ilman sormuksia olen ollut jo seitsemän vuotta (samoin mieheni). Sydämeni on sidottu mieheeni, joten en tarvi mitään erillistä esinettä todistaakseni rakkauteni.

Vierailija
7/16 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei alkuperäinen kihla- eikä vihkisormus mene sormeen. Käytän monia muita mieheni minulle ostamia sormuksia, mitä milloinkin.

Vierailija
8/16 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen sormustatska. Ei haittaa, vaikka vielä tuotsa sormet turpoisivat.

Vierailija
9/16 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se olisi kaunis ajatus? Suunnittelet kultasepän kanssa uuden sormuksen, johon käytetään kulta ja kivi vanhoista (ja lisäksi tietty "uutta" kultaa ja maun mukaan timantteja).

Vierailija
10/16 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden uuden noista entisistäsi?

Itselläni on kihlasormus ihan perinteinen keltakultarinkula,se on ok,mutta tuo vihkisormus... no sen siitä saa kun menee naimisiin 18v :D Se on auttamatta teinimäinen :D

Ja sen ajan muodinmukainen.

Haaveilen,että hankin sen tilalle ajattoman timanttisormuksen,MUTTA raha ei olekaan este,vaan sentimentaalisuuteni :D

Olemme olleet naimisissa nyt 13v :)

Vierailija
11/16 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida tulla kysymykseen?

Vierailija
12/16 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos laihduttaisit? Ei taida tulla kysymykseen?

Kihlasormus ei enää raskausajan jälkeen mahtunut sormeen, vaikka painan nyt saman verran kuin ennen raskautta. Vihkisormus taas on ihan liian iso, kun naimisiin mentiin samoihin aikoihin kun vauva kastettiin. Laihduttaminen ei siis välttämättä ratkaise ongelmaa.

Vierailija
13/16 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormukset lähtee kädestä.

Olen 20kg hoikemmassa kunnossa, kun silloin kun menimme kihloihin ja 40kg hoikemmassa kunnossa siitä, kun menimme naimisiin....

Nyt sormukset tippuu, olis pakko ostaa uusi "lukkosormus" esteeksi tippumiselle.

Voisin ostaa samaa sarjaa olevan valkokultaisen, mutta en raaski...hopeisia ei taas valmisteta (pienellä kivellä) niin pieniä, kuin tarvitsisin...eli 15,5 tai 15.

Vierailija
14/16 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sormus, jonka materiaali on terästä. Toinen vaihtoehto on hopea, mutta se tummuu ja on aika huokoinen.

Toisaalta tuo hobby hall -sormuskin on ihan varteenotettava vaihtoehto, jos se miellyttää sinun silmää.

Sinuna en ehkä muokkaisi vanhoja sormuksia siltä varalta, jos päätät vaikka vielä laihtua.

Vierailija
15/16 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teettää uuden/uudet sormukset teille? Meille tuli just 20-v. hääpäivä, ja me teetettiin vanhoista sormuksista + romukullasta meille uudet, uniikit, itse suunnittelemamme sormukset, ja niistä tuli UPEAT!

Vierailija
16/16 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuu sormukset ja elämäkin tuntuu kevyemmältä :)