Miksi teillä on tatuointeja? Mikään ei ole niin
rumaa kuin tatuoinnit taviksella. Yäk. En ole nähnyt yhtään ihmistä, jolle ne sopisivat. Vanhoille merimiehille, ei muille!
Kommentit (17)
En tunne yhtään merimiestä, joten enpä tiedä, miten ne sopivat heille paremmin. ;) Ketkä ovat taviksia? Eikö merimiehet ole taviksia?
mulle tuli kauhea uhma, aikuisena siis. Olen sairastanut d1:kköstä koko elämäni ja se on mielestäni sanellut liikaa menneisyyttäni. Kyselin d.hoitajalta kuvista, ja koska hän ne tyrmäsi yli 35v.sairastaneelta....otin niitä sitten monta ja yhden lävistyksen myös. Tosi aikuismaista, myönnän, mutta rupes tympii ;(.
kuolleesta ystävästä.
Tatuointi on piirtänyt siis tuo kuollut ystäväni ja otin tatuoinnin kunnioittaakseni kaverini muistoa.
kassa, jolla on punaseks värjätyt hiukset, nenäkoru ja rumia tauointeja koko kroppa täynnä. Luulette olevanne persoonallisia....
kassa, jolla on punaseks värjätyt hiukset, nenäkoru ja rumia tauointeja koko kroppa täynnä. Luulette olevanne persoonallisia....
En minä ainakaan noita tatuointeja ota koska yrittäisin olla persoonallinen.
Minua ei voi vähempää kiinnostaa, ottaako joku muu niitä.
Mulla on "Prinsessa"-tatska meidän mussukan syntymän kunniaksi ja sit pojan nimi on selässä sellaisen makeen tribaalin kera! Horoskooppimerkki löytyy nilkasta ja sit tommonen kiinalainen merkki, nimee en muista, mut tarkoittaa niinku "voimaa" (sopii mulle tosi hyvin koska ollu vaikee elämä, mä oon taistelija- fighter!!) niin se on niskas. :)))
Eka on mun ja mieheni suhteelle (yhdessä nyt reilut 16 vuotta ja otin tuon kun oltiin oltu vuosi yhdessä). Jos eroamme niin se on sitten muisto.
Toinen tyttärelleni, selvisi vaikeasta sairaudesta hengissä.
Kolmas isälleni, joka kuoli 45-vuotiaana äkillisesti.
Kaikki siis teetetty rakkaudesta, kaikki symbolisesti tärkeitä.
Halusin, tykkään. Mutta ei yhtään enempää.
Kutosella on toistaiseksi ainoa "hyväksyttävä" syy tatskalle. Omasta mielestäni siis...
on hyväksyttävä syy jonkun tatuoinnille?! Minä olen mm. peittänyt tatuoinneilla exäni aiheuttamia arpia. Mielummin kattelen kauniita kuvia peilistä kuin arpia kidutuksesta. Onko tarpeeksi hyvä syy? Hah, niin kuin sillä olisi väliä. ;)
Miksi teillä on tatuointeja? Mikään ei ole niin rumaa kuin tatuoinnit taviksella. Yäk. En ole nähnyt yhtään ihmistä, jolle ne sopisivat. Vanhoille merimiehille, ei muille!
Otan vielä lisääkin! HähHää!
on paljon hienompi kuin tatuointi. Minun mielestäni. Minun mielestäni tatuoinnit ovat rumia.
ärsyttävää, kuin lasten kitinä ja maailmakin ylikansoittuu?
Miksi teillä on puutarhassa tuppaaneita? Mikään ei ole niin tylsä ja tavallinen kukka kuin tulppaani ja aika rumakin vielä.
Miksi teillä on mustia vaatteita? Synkkä ja vastenmielinen väri.
No, perustelkaahan, niin minä sitten ylhäisessä oikeakatseisuudessani ilmoitan, ovatko syynne "hyväksyttäviä" kuten nro 6:n syy tatuointiinsa.
HUOH! Voisko, ap, nyt kuitenkin olla niin, että se, mikä sinusta ei ole kaunista tai sovi juuri kenellekään, on jonkun toisen mielestä esteettisesti miellyttävää ja sopii hänelle ja monelle muullekin? Että ihmisillä on ihan totta erilaisia makuja ja mieltymyksiä, ja sinä et ole sen enempää "oikeassa" kuin se ihminen, joka tykkää tatuoinneista.
Kuin merimies jolla on tatuointi!
Vois vähän erota massasta?
Entä onko ruotsinristeilijällä töissä oleva "merimies" jos on homo ja baaritiskillä töissä? Vai tarkoitetaanko tässä jotain ylipainoista 70- vuotiasta kalastajaa?
Kyllähän tatuointi on aina yksilöllinen, jokanen käsin piirretty kuva on oma piirus. Tietty jos piirretään kopiona samaa kuvaa monelle mutta onhan samoja aiheita monella eri tavalla toteutettu.
Itse pidän tatuoinneista mutta on minullakin omat ällökkini, esim. semmoset tähdet on joita en vaan tajua mutta se on kantajan oma valinta ja hänelle tärkeä juttu joten miksi minua kiinnostaa onko hänellä tähti ja onko se perseessä vai olkapäässä?
kuka meistä on "tavallinen", mikä on taviksen määritelmä?
Jotta saisit kysellä typeriä.
Mitä pahaa niissä on? Vai oletko kateellinen?
En vahingossakaan halua erottua joukosta.