Ihmetteletkö, tai paheksutko, jos työkaverilla tuntuu olevan joka viikko uusia vaatteita?
Ajatteletko, että "taas!" ja vähän negatiivisessa mielessä? Miksi?
Kommentit (8)
Mutta jos asut ovat kantajalleen hyviä ja pidän niistä itsekin, niin saatan ihastella, ääneenkin.
kun en ikinä huomaa muiden ulkonäköä. Just tänään osuin keskusteluun jossa kävi ilmi että yksi työkaverini on laihtunut 12 kiloa, enkä mä ollut kiinnittänyt siihen mitään huomiota.
Itsestäni tuntuu vastaavasti hassulta kun tarkkaavaisemmat työkaverit kommentoivat esim. että "kas, sulla on uudet kengät", kun jalassani on 5 vuotta vanhat kengät joita juuri he vain eivät näköjään ole aikaisemmin nähneet. Mun kaltaiselleni huonolle huomaajalle tuntuu aivan absurdilta että joku työkaveri kuvittelee todella tuntevansa mun garderobini niin että pystyisi sanomaan mitkä mun kamoistani ovat vanhoja ja mitkä uusia. Ei tulisi mieleenkään että pystyisin itse tekemään sellaisia johtopäätöksiä.
mitä se minulle kuuluu mihin joku rahansa laittaa.
Kyllä minäkin ostelisin uusia vaatteita jos vain olisi enemmän rahaa.
Mieluummin katselen työkaverilla uusia kivoja vaatteita kuin sitä että työkaverilla on aina se sama paita päällään.
tai sit yhden työkaverin paidassa on yksi nappi ommeltu rintamuksesta sinisellä langalla ja muut punaisella, paita on puna-valkoruutuinen ja en voi joka kerta olla miettimättä, että onko se tarkoituksella... Heh... Siihen nimittäin katse nauliutuu aina.
Yksi työkaveri aina tulee esittämään, että hän osti tällasen ja tällasen vaatteen eilen, eiks ookki kiva.. Sitä nyt ei voi olla huomaamatta.
miten jotkut ehtivät tai viitsivät kiinnittää huomiota työkavereidensa vaatteisiin niin paljon, että tuntevat tietävänsä mikä on uusi vaate.
Ja mua taas kiinnostaisi mitähän työkaverit mun miehestäni miettivät: Mies jos löytää hyvän vaatteen ostaa sitä usein kerralla pari kolme ja siten saattaa näyttää, ettei sillä ole kuin muutamia vaatteita, kun samanlaista paitaa saattaa olla kolmekin kappaletta.
Mutta isäni puhui aiheesta _joka_päivä_koko lapsuuteni_ja _nuoruuteni, joten olen aiheelle täysin allerginen. Hän tuli töistä ja kertoi ensimmäiseksi, miten toimistosihteeri sillä ja sillä oli TAAS uudet vaatteet ja ettei tämä ole ollut kertaakaan töissä samoissa vaatteissa kahta kertaa, ei ikinä, ei koskaan. Rupesin pitämään tästä naisesta ihan siksi, koska isäni häntä aina parjasi.
paljon. Esittelee niitä sitten minulle eikä siinä mitään. Hänellä on hyvä maku ja värisilmä. Tietenkään en paheksu, koska ei hän minun rahoillani niitä ostele.
Sitä joskus mielessäni ihmettelen, kun hänellä ei ole mitään pahanpäivänvaraa. Tili on yleensä tyhjä viikko ennen tilipäivää ja yllättävän menon kohdalla joko odotellaan tiliä tai vingutetaan Visaa. Visalaskuja hän maksaa koko ajan, joten niissäkin korko juoksee. Tämänkin tiedän, koska hän itse kertoo.
Kyseessä on kuitenkin töissäkäyvä täysi-ikäinen ihminen, joten itse hän asioistaan vastaa, ei ne kuulu minulle millään lailla.
kiva vaan jos jollain on paljon vaatteita!