Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverilla suhde varattuun mieheen :o(

Vierailija
12.08.2011 |

Kaverillani on suhde varattuun mieheen, jolla on 12v.lapsi. Kaverilla ei ole omia lapsia. Hän kertoi minulle, kuinka ei missään nimessä halua vahingoittaa miehen perhettä; ei halua että vaimo tai lapsi saisi tietää hänestä. Kun sanoin, etten hyväksy tuollaista suhdetta, ei kaveri ole enää pitänyt minuun mitään yhteyttä. En mitenkään tuominnut kaveriani, mutten voinut pokkana valehdella, että tuollainen on mielestäni ok, kunhän sitä minulta suoraan kysyi.

Harmittaa, että siinä meni se kaveri, mutta en tiedä mitä olisin voinut tehdä toisinkaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kukaan ollut muuta kuin ymmärtäväinen ja ystävällinen ja pahoillaan, että syöksin itseni kuseen ja sieltä takaisin. Rakastamme yhä toisiamme, ja näemme pari kertaa vuodessa miehen kanssa, mutta pakotin hänet valitsemaan perheensä tai avioeron, mutta minua hän ei saanut.

Vierailija
2/11 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus samassa tilanteessa, ystäväni roikkui muutaman vuoden tuollaisessa suhteessa. Ei ollut helppoja vuosia ystävällenikään, mutten silti jaksanut tukea, koska toiminta oli niin vastoin omia periaatteitani. Ei olla ystäviä enää, eikä ole edes harmittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vieläpä moneen varattuun mieheen, oli oikein erikoistunut varattuihin. Lisäksi hänellä oli alkoholiongelmaa. Meidän ystävyys lakkasi, koska herra numero neljännen kohdalla en voinut vaan hyväksyä sitä, miten iiihana mies on ja miten jännää on, kun vaimo ei tiedä... ja sitten kuunnella sitä valitusta, kun mies ei taas päässytkään. Väsyin.

Harmi sinällään, sillä toinen kaverini asuu toisella puolella Suomea ja mulla ei ole nyt yhtään hyvää kaveria. Uusia en ole onnistunut tekemään, ujo ihminen.

Vierailija
4/11 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kukaan ollut muuta kuin ymmärtäväinen ja ystävällinen ja pahoillaan, että syöksin itseni kuseen ja sieltä takaisin. Rakastamme yhä toisiamme, ja näemme pari kertaa vuodessa miehen kanssa, mutta pakotin hänet valitsemaan perheensä tai avioeron, mutta minua hän ei saanut.

Vierailija
5/11 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin tällöin ihan vaan seksin merkeissä.

Vierailija
6/11 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin tällöin ihan vaan seksin merkeissä.

Rakkautta, totta tosiaan ;)

Sua raukkaa käytetään hyväksi.

Vierailija
7/11 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pakotin hänet valitsemaan perheensä tai avioeron, mutta minua hän ei saanut.

Vierailija
8/11 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halunnut erokriisissä painiskelevaa rauniota. Sanoin hänelle, että eroa jos haluat ja soita mulle kun erosta on kaksi vuotta.

Elän puutteessa eli olen yh-sinkku, joten kaikkia käytetään hyväksi ihan samalla tavalla ja yhteisestä sopimuksesta.

Ei se mua estä etsimästä oikeaa rakkautta joku päivä.

Vierailija
9/11 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mind of your own business!!!

Vierailija
10/11 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halunnut erokriisissä painiskelevaa rauniota. Sanoin hänelle, että eroa jos haluat ja soita mulle kun erosta on kaksi vuotta.

Elän puutteessa eli olen yh-sinkku, joten kaikkia käytetään hyväksi ihan samalla tavalla ja yhteisestä sopimuksesta.

Eli ensin miehen pitää valita joko perheensä tai avioero ja sitten kun se valitsee perheensä, niin sitten sä et muka sitä edes olisi erotuskissaan huolinut.

Vierailija
11/11 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on seksisuhde sen kanssa? Anna olla.

Eli ensin miehen pitää valita joko perheensä tai avioero ja sitten kun se valitsee perheensä, niin sitten sä et muka sitä edes olisi erotuskissaan huolinut.