Mies näki mitä olin tänne kirjoitellut ja suuttui :(
Mulkero katto sivuhistorian ja luki kirjottamani viestin, veti siitä sit kauheet herneet ja lähti jonnekin ovet paukkuen. :/ Rasittavaa kun mies on niin lapsellisen omistushaluinen ja kontrollifriikki. Mun täytyisi olla naurettavan täydellisen avoin (kerrottava mitä mehupurkki maksoi kaupassa sentilleen jne jne), mutta sama ei koske häntä. :( Eipä haittaa vaikka tänkin viestin lukisi !!
Kommentit (17)
Olisi kohteliasta. Kyllä minuakin suututtaisi lukea, jos mieheni olisi kirjoittanut noin.
kerroin että olin tavallaan flirttaillut muutaman tuntemattoman miehen kanssa, en muuta. Tiedän ettei fiksua muttei nyt tuollaisen kohtauksen arvoista :( Musta toi on vähän ku lukisi toisen s.postia tms. Harmittaa :(
ap
että mies lukisi sähköpostiasi, jos näkee sivuhistoriasta missä on surffattu. Jos rinnastat nuo kaksi asiaa, niin poista sitten se historia! t. 4
kerroin että olin tavallaan flirttaillut muutaman tuntemattoman miehen kanssa, en muuta. Tiedän ettei fiksua muttei nyt tuollaisen kohtauksen arvoista :( Musta toi on vähän ku lukisi toisen s.postia tms. Harmittaa :(
ap
kyllä muakin ärsyttäisi, saisin lukea että mies on flirttaillut monien naisten kanssa. Mutta ehkä olen sitten itsekin kontrollifriikki.
ajatellut että hän tonkii kaikki asiani! Olin vain huolimaton ja ajattelematon... Tiesin kyllä että hän raivostuisi. Hänen mielestään "flirttailuni" oli lutkamaista ja viestini kuin huoran kirjoittama :( Hän osaa hyvin vääristellä ja suurenella asioita...
Joo muakin kiinnostaa että mistä asiasta suuttui. Ei tähän muuten oikein osaa sanoa juuta eikä jaata.
sun "asiasi" pelkästään. Ajattelemattomasti teit ja oikeastaan aika julmasti.
ajatellut että hän tonkii kaikki asiani! Olin vain huolimaton ja ajattelematon... Tiesin kyllä että hän raivostuisi. Hänen mielestään "flirttailuni" oli lutkamaista ja viestini kuin huoran kirjoittama :( Hän osaa hyvin vääristellä ja suurenella asioita...
Varmaan repisi pelihousunsa tällä palstalla ja koko av-mammakaarti antaisi vertaistukea.
Joo muakin kiinnostaa että mistä asiasta suuttui. Ei tähän muuten oikein osaa sanoa juuta eikä jaata.
Kerroinkin tuossa jo. Eli kerroin että olin tavallaan flirttaillut muutaman miehen kanssa... en mielestäni edes mitenkään vakavasti, mutta silti tuo vaan suuttui.. :/
ap
taitaa olla ap:n miehen suututtanut aloitus:
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1475457/vilautin_vah…
Ei sinäällään oo olennaista, että mikä aloitus oli kyseessä... tää ketju on siitä kun mies otti ja suuttu, mun mielestä ihan turhasta... Ei oo viläkään tullu takas eikä vastaa puhelimeen..
ap
se oli toi vilauttelujuttu, niin oisin mäkin varmaan vetänyt herneen nenään :)
On munkin mies suutuspäissään uhannut muutaman kerran erolla kun on nähnyt mitä olen tänne kirjoitellut, mutta siinähän uhkailee. Tunnistettavasti en ole kirjoittanut ja olen kuitenkin loppupeleissä ollut aina oikeassa
Meillä vaimo availee kaikki mun postitkin ilman lupaa. Saan niistä sitten ne, mitkä hän haluaa antaa. Sitten ihmettelen kun esim. varankännykkäliittymäni yhtäkkiä onkin katkaistu...
Vaimo kyttää aina yöllä kun nukun mun puhelimenikin läpi. Olen usei laittanut jonkun tervehdyksen tälle pikku urkkijalleni ja sitten kuunnellut aamulla naurettavia selityksiä.
Muiden kirjoituksia, yhtälailla ne avatut viestit jää sivuhitoriaan
Ei olisi auttanut, aloituksesta tunnisti, kun se sopi liikaa meiän olosuhteisiin (siitä tuli ilmi "tapahtuma" joka on vain muutaman päivän tavallaan) Eikä näy miekkosta vieläkään, taisi mennä äippänsä luo... huokaus, jääköön sinne sitten mököttämään jos on noin herkkä.
ap
kerrankos sitä raksamiehille vilauttelee :D Onko ap:n ukko jo leppynyt?
ap