Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina oletetaan että ne jotka siivoavat,

Vierailija
12.08.2011 |

eivät sitten mitään muuta teekään. Eivät jotenkin elä. Meillä on siistiä mutta ei se elämistä estä mitenkään.

Olen kolmen lapsen yh, käyn töissä, ehdin olla lasten kanssa joka päivä koko illan. Tällä viikolla ollaan oltu konsertissa ja tehty pizzaa yhdessä, leivottu sämpylöitä, korjattu polkupyöriä, ollaan myös tyhjennetty astista, pesty pyyykkiä ja lapset ovat siivonneet huoneensa. Ja tänään mennään mökille viikonlopuksi, sielläkin on siistiä sekä sisällä että puutarhassa.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden on vaikea ymmärtää miksi toiset toimii niin kuin toimii. Toiset tahtovat laittaa tiskit hei ruuan jälkeen ja toiset sitten sen lukuhetken jälkeen. Mitä sitten, jos ne tulee laitettua eikä eletä kuin "sillä siistissä".

Meillä esim. äiti on siistimpi kuin minä, mutta hän voi katsoa hetkellistä sotkua pidempään kuin minä, esim. ne tiskit ovat usein iltaan asti altaassa ja kone täytetään illalla. Minä puolestani laitan astiat heti koneeseen syönnin jälkeen. Ja muutenkin meillä on muuten enemmän epäjärjestystä. Mutta ei mielestäni siivotonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä