Paksut tädit punaisissa pikkuautoissa tukkii tiet
Oletteko huomanneet että yleensä kun maanteillä tai kaduilla on jonoa, niin sitä jonoa vetää pieni punainen auto esim. Nissan Micra tai vastaava. Yleensä näitä autoja ajaa ylipainoinen täti-ihminen.
Miksei ryhävalaat voi suosiolla hypätä bussiin kun niitä kerran kulkee ja vielä verovaroin tuetaan?
Kommentit (6)
Tunnustan. Mä ajan punaisella pikkuautolla rajoitusten mukaan (en alle), ja mun taakse kertyy aina jonoa.
En millään ymmärrä, miksi pitäisi aina ajaa se 5km/h ylinopeutta, mutta nyt voisit ap kertoa syyn. Tosin mun mitat ovat 161/48, mutta en mä usko että ajaisin nopeampaa, vaikka lihoisin tai laihtuisin.
Ajaa punaisella pikkuautolla, painoa se 150 kg. Omasta mielestään luonnollisesti loistava kuski.
Minä taas olen huomannut, että keski-ikäiset ja sitä vanhemmat miehet ovat niitä pahimpia tientukkoja. Joko jurrutetaan sillä kolmosella kahdeksaakymppiä satasen alueella tai sitten ajetaan kyllä perässä kovaa ja kiire on kauhea, mutta kun ohitse päästään, niin unohtuu kyllä se kiirekin ja jäädään siihen eteen jumittamaan.
Just, ja sitten kun tulee valvontakamera niin tiputetaan nopeus varmuuden vuoksi viiteenkymppiin.