Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paksut tädit punaisissa pikkuautoissa tukkii tiet

Vierailija
12.08.2011 |

Oletteko huomanneet että yleensä kun maanteillä tai kaduilla on jonoa, niin sitä jonoa vetää pieni punainen auto esim. Nissan Micra tai vastaava. Yleensä näitä autoja ajaa ylipainoinen täti-ihminen.

Miksei ryhävalaat voi suosiolla hypätä bussiin kun niitä kerran kulkee ja vielä verovaroin tuetaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen huomannut, että keski-ikäiset ja sitä vanhemmat miehet ovat niitä pahimpia tientukkoja. Joko jurrutetaan sillä kolmosella kahdeksaakymppiä satasen alueella tai sitten ajetaan kyllä perässä kovaa ja kiire on kauhea, mutta kun ohitse päästään, niin unohtuu kyllä se kiirekin ja jäädään siihen eteen jumittamaan.

Just, ja sitten kun tulee valvontakamera niin tiputetaan nopeus varmuuden vuoksi viiteenkymppiin.

Vierailija
2/6 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla tullut muotiin teidentukoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan. Mä ajan punaisella pikkuautolla rajoitusten mukaan (en alle), ja mun taakse kertyy aina jonoa.

En millään ymmärrä, miksi pitäisi aina ajaa se 5km/h ylinopeutta, mutta nyt voisit ap kertoa syyn. Tosin mun mitat ovat 161/48, mutta en mä usko että ajaisin nopeampaa, vaikka lihoisin tai laihtuisin.

Vierailija
4/6 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaa punaisella pikkuautolla, painoa se 150 kg. Omasta mielestään luonnollisesti loistava kuski.

Vierailija
5/6 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheutat vaaratilanteita jatkuvasti kaahaamisellasi.

Vierailija
6/6 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen huomannut, että keski-ikäiset ja sitä vanhemmat miehet ovat niitä pahimpia tientukkoja. Joko jurrutetaan sillä kolmosella kahdeksaakymppiä satasen alueella tai sitten ajetaan kyllä perässä kovaa ja kiire on kauhea, mutta kun ohitse päästään, niin unohtuu kyllä se kiirekin ja jäädään siihen eteen jumittamaan.