Kuka hullu lähtee eläkkeeltä työkokeiluihin ellei siihen edes velvoiteta?
Porkkanan tarjotaan 33% korotusta kuntoutustukeen, mutten itse ainakaan sillä korotuksella töitä vielä tekisi kuin korkeintaan tunnin päivässä.
Eläkeyhtiö saa odotella työkokeiluun vapaaehtoisesti lähtemistäni maailman tappiin asti.
Kommentit (9)
joka pitää työnteosta? Usko tai älä, monet pitävät siitä että ansaitsevat itse toimeentulonsa, pitävät työnteosta, sen antamista haasteista ja sosiaalisista kontakteista.
kun nytkin suunnittelen sohvalle rojahtamista viikkolehden kera enkä työntekoa kaipaa. Sosiaalisia kontakteja ja haasteita tälle päivälle ihan sopivasti.
No minussa on sitten varmaan joku vialla
mutta kaikilla se vika ei ole työhaluissa. Joillain se on työkyvyissä ja joillain se on yhteiskunnassa, jossa työkykyistäkään vammaista ei huolita töihin.
tekemättä mitään. Voi olla etten saa pysyvää eläkettä ja joudun heinäkuussa vuoden päästä työkkärin listoille, vaikka sekin tarkoittaa tätä samaa, eli ei tartte mitään tehdä ellei halua.
Vaikka aion kyl tehdä kaikkeni pysyvän eläkkeen saadakseni.
olen menossa työkokeiluun lokakuussa. En sinne kauheesti halua, mutta näin on nyt asiat.
Kun kerta jo 37-vuotiaana eläke juoksee.
ja työkokeiluun voisin mennä korkeintaan lorvailemaan, jotta eläkeyhtiö saa varmistuksen etten ole enää työkykyinen enkä työhaluinen.
Ainoastaan työkyvyttömyyteni toteamista varten voisin työkokeiluun mennä.
En muutenkaan ole toimettomana juurikaan edes vapaa-ajallani.