Että voi ihminen olla TYHMÄ! :(
Varoitus: pitkä ja puuduttava tilitys.
Älysin tässä vähän aikaa sitten erään asian. Minulla oli ihana mies. Huom. Oli. Siitä on jo pari vuotta aikaa. Tämä mies oli kaikinpuolin hyvä mies: erittäin mukava, hauska, fiksu, työssäkäyvä (vakituinen työpaikka autokorjaajana) ja hyvännäköinenkin, mikä on vain plussaa. Tämä mies ei ikinä pahoittanut mieltäni. Vaihdoin tämän miehen silloin aikanaan nykyiseen mieheeni: ei niin fiksuun, hauskaan kylläkin, yli 8kk työttömänä olleeseen (töitä on tarjottu), luottotiedottomaan ja aggressiiviseen, mutta todella komeaan mieheen, joka tämän tästä pahoittaa mieleni haukkumalla minua, sanomalla muuten vain pahasti tai käskemällä menemään "kotiin", millä tarkoittaa lapsuudenkotiani. Tämä mies hajottaa huonekaluja ym. suuttuessaan, ja suuttuukin herkästi.
Minulla on tämän nykyisen mieheni kanssa pieni poika. Olin juuri ottamassa käyttöön ehkäisyä, kun paljastuikin, että olin raskaana. Olin siksi ottamassa ehkäisyä, koska älysin, etten tahtoisikaan tämän miehen kanssa lapsia, mutta lapsirakas ihminen kyllä olen.
Monta kertaa olen miettinyt, miksi katson tuota miestä... Olen aina välillä todella onneton... Kai minä tuon meidän lapsemme takia koitan sinnitellä, että hänellä olisi "kiinteä perhe". Ja senkin takia, koska kuitenkin kaikki kuittailisivat minulle, että "nii-in, ei se "salamarakkaus" olekaan aina sitä, mitä luullaan". Menimme kihloihin alle 2kk seurustelun jälkeen ja muutin hänen luokseen paria kuukautta myöhemmin.
Nyt tässä mietin, että mitä, jos olisin sen toisen miehen kanssa. Olisi asiat ehkä paremmin. Vaikka on minulla maailman ihanin ja suloisin lapsi, se on ihana asia.
Olen miettinyt, että ottaisin yhteyttä siihen edelliseen mieheen... Mutta en tohdi, enkä uskalla. Ei hän minua kuitenkaan huolisi, kun minulla on lapsi ja, kun aikoinaan minä itse hänestä luovuin.
Ja tiedän, olen tyhmä. Haukkukaa pois vaan, hau hau :(
Kommentit (24)
Ei meillä ehkä olisi syytä pelätä häntä, koska hän itse kertoo purkavansa kiukun niihin huonekaluihin tms. ettei meihin kajoaisi. Kyllä hän välillä kovakouraisesti lasta käsittelee, josta olen kyllä hänelle sanonut. Ja tässä taannoin sydämeni särkyi, kun hän sanoi omaa lastaan vitun paskaksi. :(
Siis miten tyhmä voi äiti-ihmien olla. Mies käsittelee lasta kovakouraiseksi ja kutsuu lasta vitun paskaksi ja sinä annat tuon kaiken tapahtua jäämällä miehen luo. Tuohan on jo pahoinpitelyä.
On vain ajan kysymys koska käy suhun käsikis, lapseen onjo käynyt ja sä vaan katsot sen läpi sormiesi.
Nämä ovat syitä miksi olet torella tyhmä ja haukkusi enemmän kuin ansainnut.
Jos tuntisin sut, tekisin teistä lastensuojeluilmoituksen ja heti.
paljonko se yhteyden ottaminen siihen vanhaan maksaa? Mikä menee rikki jos se lyö luurin korvaan?
Ja jos ei ole provo, niin yksikään lapsi ei tarvitse tuollaista 'kiinteää' perhettä, missä rikotaan kamoja kun suututaan ja haukutaan toista vanhempaa.
Kaikki me mokataan ja tehdään virheitä.
Voisiko kuitenkin olla että olet nyt huonossa elämäntilanteessa kullannut exäsi muistot ja tehnyt mielessäsi hänestä täydellistä? Jotain vikaahan hänessä on kun hänet jätit, eikö?
Järkevintä mitä voit tehdä on
a) yrittää pelastaa nykyinen suhde jos se on vielä pelastettavissa
TAI
b) erota MUTTA ilman että otat exääsi yhteyttä.
Kun olet ollut erossa nykyisestäsi riittävän kauan ja jos exä tuntuu vielä houkuttelevalta, otat yhteyttä.
Älä ruoski itseäsi, et sinä ainoa ole joka tekee huonoja valintoja. Mä jätin aikanaan kunnollisen miehen täyden luuserin takia ja itkin vuosikaudet sitten exän perään. No, nyt tajuan ettei exä täydellinen ollut eikä meillä muutenkaan olisi ollut tulevaisuutta.
Jokatapauksessa, tsemppiä nainen :)
jätä nyt se ex ainakin rauhaan.
nykynen mies pihalle,ja ens kerralla olet viisaampi.
moni kakku päältä kaunis jne.