Päivi lipposen blogiin hyökätty vai tuliko Päiville joku kömmähdys?
Kommentit (71)
sentään häpyä nolostella tätä(kin) tapausta ja yrittää selittää ettei se meikäläisiä ollut vaikka kaikki tietää mikä on totuus vain tuon tekstin lukemalla :). Mä luulin persuja paljon paatuneemmiksi.
sentään häpyä nolostella tätä(kin) tapausta ja yrittää selittää ettei se meikäläisiä ollut vaikka kaikki tietää mikä on totuus vain tuon tekstin lukemalla :). Mä luulin persuja paljon paatuneemmiksi.
t. Perussuomalaisten äänestäjä
Se on vihdoin päättänyt tehdä poliittisen itsemurhan ja estää siinä samalla siippansa pressaksi nousun.
Oli taatusti Päivi, kuka muukaan?
Samaan tapaan uskon, ettei tietomurtoja ole ylipäänsä olemassakaan, se kun on niin vaikeeta. Ajoittain vaan firmat tuhoaa ja sotkee omia tiedostojaan, kun atk-osastoilla tulee tylsää.
Se on vihdoin päättänyt tehdä poliittisen itsemurhan ja estää siinä samalla siippansa pressaksi nousun.
Oli taatusti Päivi, kuka muukaan?
Samaan tapaan uskon, ettei tietomurtoja ole ylipäänsä olemassakaan, se kun on niin vaikeeta. Ajoittain vaan firmat tuhoaa ja sotkee omia tiedostojaan, kun atk-osastoilla tulee tylsää.
vihapuhe on ihan tyhmää kun on itse sen kohteena, byäääääää!!!
Joka leikkiin lähtee, se leikin kestäköön.
vihapuhe on ihan tyhmää kun on itse sen kohteena, byäääääää!!! Joka leikkiin lähtee, se leikin kestäköön.
yhteiskunnan vihollinen no 1.
Vihapuheet ovat sallittuja, kunhan aanessa vaan ovat kukkahatut....
seura tekee kaltaisekseen. Ne vissiin edelleen kuvittelee että maailma on niiden leikkikenttä ja kaikki muut pysyy aikuisina niitten 5-vuotiaalle meiningille. Sori nyt vaan mutta niinhän se ei tule menemään, vaan kohta me ollaan kaikki 5 vee.
"Päivi Lipponen kirjoitti:
9.8.2011 19:48
HAITALLISET VIERASMAALAISET SAATAVA KURIIN(mukailtu: <a href="http://www.hs.fi/paakirjo.../artikkeli/1135268387878/" alt="http://www.hs.fi/paakirjo.../artikkeli/1135268387878/">http://www.hs.fi/paakirjo.../artikkeli/1135268387878/</a>)
Tänäkin kesänä mustalaiset murtautuvat helsinkiläisten koteihin ja varastelevat kaupoista, irakilaiset pieksevät ja ryöstävät ohikulkijoita, nigerialaiset raiskaavat joukolla tyttäriämme ja somalit loisivat verorahoillamme pitkin katuja.
Kolmannen maailman roskaväkeä kulkeutuu länsimaihin vastuuttomien ja alhaisten vasemmistopoliitikkojen sekä salakuljettajien maahantuomina lentokoneissa, laivoissa ja autoissa. Osan parrakkaista arabeista ja neekereistä länsimainen naispoliitikko on siirtänyt tahallaan omaan maahansa lemmikikseen ja halinallekseen.
Kun mitään kontrollia ei harjoiteta, tulokkaat valtaavat tilaa hurjalla vimmalla. Vierasmaalaiset sotkevat ja tuhoavat paikkoja, levittävät sukupuolitauteja ja aiheuttavat suunnatonta vahinkoa ihmisille ja taloudelle. Värillisestä roskaväestä on tullut vitsaus, jonka kitkeminen on mahdotonta ja kiellettyä. Ne aiheuttavat vuosittain länsimaissa satojen miljardien eurojen laskun veronmaksajille.
Suomessakin vierasmaalaiset tekevät tuhotyötään yhä laajemmin. Haittojen kitkemisessä ei ole onnistuttu. Vierasmaalaisten kotouttamiseen syydetään rahaa yhä enemmän ja enemmän ja heitä kootaan rappeutuviin ja liekehtiviin gettoihin.
Haittojen torjumisen sijasta on ryhdytty torjumaan vihapuhetta. Johtavien poliitikkojen, oikeus- ja syyttäjäviranomaisten, median sekä kulttuurieliitin mukaan Suomi on hukkumassa valtoimenaan vellovaan viharpuheeseen ja rasismiin.
Erityisen haitallisia vierasmaalaisia ovat somalit, irakilaiset, gambialaiset, nigerialaiset ja mustalaiset.
Tositoimiin on toistaiseksi ryhdytty kuitenkin vain halla-ahojen torjunnassa. Halla-ahot on tarkoitus hävittää Suomesta nopeasti. Poliisi ja media kartoittavat parhaillaan halla-ahojen esiintymispaikkoja.
Vierasmaalaisten loiseläjien ja rikollisten hävittäminen on toivotonta ja mahdotonta. Siksi niitä ei saisi koskaan päästää Suomeen ja kantaväestön kimppuun. Silti poliitikot ja media huutavat jatkuvasti vapaata maahanmuuttoa eivätkä kerro tulijoiden tekemistä rikoksista.
Kontrollia tarvitaan, samoin tietoa. Kolmannen maailman roskaväki tulisi jättää omiin lähtömaihinsa. Poliitikkojen tulee tuntea vastuunsa, sillä neekeri ei jätä loisimista ja rikollisuutta taakseen, kun hänet tuodaan Suomeen."
Ihmettelin kyllä kun tuohon tekstiin eilen tai toissapäivänä eka kerran törmäsin, että mikä Lipposkalle on tullut!?
Eihän kenenkään blogiin noin vain "murtauduta".
Mielestäni totta joka sana. Päivi saisi olla selvänäköisyydestään ylpeä!
Jos tuo järjen jättiläinen on kirjautunut blogiinsa jostain kirjaston tms koneelta ja jättänyt sen auki tms. Päivi on kuitenkin koko eduskunnan yksi tyhmimmistä, joten ihan mikä tahansa on mahdollista, mutta murtoon en usko. On voinut kirjoittaa tunnuksensa ja salasanansa johonkin ja on kadottanut ne tai sitten on kirjoittanut blogiinsa itse. Eilenhän tuota ihmeteltiin, että onko Päivi tullut järkiinsä :)
Ja muihin valmisblogeihin... tai sivustoille on helppo murtautua. Ei tarvitse todellakaan olla mikään suuri tekijä. Myös itse tehdyt webbisivut ovat yleensä helppoja, koska harvalla on kovin hyvin tehdyt sivut joille ei saisi murtauduttua tavalla tai toisella.
Noilla nimenomaan on tietoruva kunnossa, ainoa mahdollisuus on, että Päivi on sekoillut itse tunnuksensa johonkin, lapset kirjoittaneet tuon tai sitten itse aivokääpiö on saanut järjen valon jostain.
Eilenhän tuota ihmeteltiin, että onko Päivi tullut järkiinsä :)
kaikilla tavoin ala-arvoinen teksti - sekä sisällöltään että ulkoasultan - on a)järkiin tulemista ja b) edes etäisesti mahdollisesti Päivin kirjoittama, kertoo just miten uskomattoman syvällä siellä ollaan tuossa scheissessa. Uskomatonta.
Ajoitus on aika - ehkä jopa liian - täydellinen. Mies ilmoittautuu ehdokkaaksi ja profiloituneella vaimolla kerätään säälipisteitä. Media satasella mukana. Sattumaako?
Onko kyseessä hyökkäys tai sittenkin ovelasti suunniteltu julkisuustemppu, vaikkakaan ei välttämättä pariskunnan itsensä vaan "koneiston" suunnittelemana/toteuttamana?
Elämmehän siinä kuuluisassa huomiotaloudessa.
Ajoitus on aika - ehkä jopa liian - täydellinen. Mies ilmoittautuu ehdokkaaksi ja profiloituneella vaimolla kerätään säälipisteitä. Media satasella mukana. Sattumaako?
Onko kyseessä hyökkäys tai sittenkin ovelasti suunniteltu julkisuustemppu, vaikkakaan ei välttämättä pariskunnan itsensä vaan "koneiston" suunnittelemana/toteuttamana?
harjoittaisitte sitä paljon rummuttamaanne suoraselkäisyyttä, jota ei missään ikinä näy. Toi "en se minä" -ollut defenssi (vaikka kaikki näkee että kyllä olit), on päiväkoti-ikäisen puolustusmekanismi. Siihen kohtaan persujen henkinen ikä on pysähtynyt ja kehitys on jäänyt kehittymättä.
Mun on vaikea uskoa mihinkään blogimurtoihin. Juttu jotenkin haiskahtaa.
harjoittaisitte sitä paljon rummuttamaanne suoraselkäisyyttä, jota ei missään ikinä näy. Toi "en se minä" -ollut defenssi (vaikka kaikki näkee että kyllä olit), on päiväkoti-ikäisen puolustusmekanismi. Siihen kohtaan persujen henkinen ikä on pysähtynyt ja kehitys on jäänyt kehittymättä.
Oletatko, että niiden suosio on jo sitä luokkaa, että on vain kokoomuksen porukka ja sitten persut? Voihan se niin ollakin. Persujen suosio kasvaa sitä mukaa kun valtaapitävät töpeksivät.
Että Päivi tuhoaa poliittisen uransa kirjoittamalla jotain noin ala-arvoista vai se, että jonkun hommalaisen pälli on viimein levinnyt kun Lipponen ilmoittaa presidenttiehdokkuudestaan. Tälläkin palstalla on nykyään päivittäin (pun intended) ainakin viisi hommavaahtosuun aloitusta Päivi Lipposesta. Siis miten typerinä te hommalaiset meitä oikein pidätte? Yhtä typerinä kuin itse olette?
Ei ole tullut vieläkään mitään kommenttia SDP:ltä. Eikö olisi kaikkien kannalta parasta että irtisanoutuisivat viivyttelemättä vihapuheista?
Voihan se olla Päivin ikioma pikku kostokin miehelleen jostakin.
Että Päivi tuhoaa poliittisen uransa kirjoittamalla jotain noin ala-arvoista vai se, että jonkun hommalaisen pälli on viimein levinnyt kun Lipponen ilmoittaa presidenttiehdokkuudestaan. Tälläkin palstalla on nykyään päivittäin (pun intended) ainakin viisi hommavaahtosuun aloitusta Päivi Lipposesta. Siis miten typerinä te hommalaiset meitä oikein pidätte? Yhtä typerinä kuin itse olette?
aivopierun kirjoittajaa nyt vituttaa, kun aateveljet melovat raivokkaasti toiseen suuntaan ja kiljuvat ei se meikäläisiä ollut, itse Päivi kirjoitti, ei ollut hommalainen, ei varmasti ollut :D.
jotka ovat kyllästyneet mamman tekopyhyyteen. Ei sinne Päivin koneelle muut pääse. Tai sitten eläkeläinen Paavo hakee huomiota kampanjalleen.