Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivi lipposen blogiin hyökätty vai tuliko Päiville joku kömmähdys?

Vierailija
11.08.2011 |

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa nykyisen lainsäädännön mukaan Lipponen on mahdollisesti syyllistynyt rikokseen koska ei ole heti poistanut kirjoitusta ja Lipposen blogiin linkittäneet yhtälailla, riippumatta kuka mahdollisesti itse kirjoittaja on

Vierailija
22/71 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo tekstin on täysin Lipposen ajatusmaailman vastainen, ja lisäksi se on täynnä hommaretoriikkaa, hommasanastoa ja hommalaisten asenteita ja mielipiteitä. Tätä ei pitäisi kenellekään normaaliälyiselle ihmiselle tarvia selittää, mutta persut ei sitten kai olekaan siinä kategoriassa.

Ei kukaan tiedä mitä joku sisimmässään ajattelee. Me oletetaan, että joku on jotakin mutta todellisuudessa kukaan ei toisesta voi mennä takuuseen.

En minä ainakaan tunne Päiviä henkilökohtaisesti joten en voi varmuudella sanoa asiaan juuta enkä jaata.

Molemmat Lipposet ovat jo aiemminkin julkisuudessa päästelleet erikoisia lausuntoja suustansa, joten en hämmästy jos niitä tulisi sieltä suunnalta vastakin.

Tietenkin sitä pitää lähtökohtaisesti ajatella ihmisistä hyvää mutta haluan vaan sanoa, että ei voi tietää kuinka asia on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa joka sana!

Vierailija
24/71 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa nykyisen lainsäädännön mukaan Lipponen on mahdollisesti syyllistynyt rikokseen koska ei ole heti poistanut kirjoitusta ja Lipposen blogiin linkittäneet yhtälailla, riippumatta kuka mahdollisesti itse kirjoittaja on

Vierailija
25/71 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muihin valmisblogeihin... tai sivustoille on helppo murtautua. Ei tarvitse todellakaan olla mikään suuri tekijä. Myös itse tehdyt webbisivut ovat yleensä helppoja, koska harvalla on kovin hyvin tehdyt sivut joille ei saisi murtauduttua tavalla tai toisella.

Vierailija
26/71 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kukaan ei varmaan osaa sanoa vedenpitävästi kuka sen on nettiin sinne blogiin laittanut. Asiat eivät ole ihan noin mustavalkoisia.

Vierailija
27/71 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on kirjoittanut saadakseen julkisuutta.

Vierailija
28/71 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on kirjoittanut saadakseen julkisuutta.

Vierailija
29/71 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällainen häly. Kyllähän tuokin voi mielipieteitään tarkistaa

Vierailija
30/71 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
31/71 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä suvispatjat täällä eivät suvaitse, että joku kääntyy pois suvisuskosta.

Vierailija
32/71 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kirjoitukset tyrmistyttävät aina. Ihmisiä ei voi edelleenkään jakaa hyviin ja pahoihin värin tai etnisen alkuperän mukaan vaikka nationalistit aina maalailevat näitä typeriä ennakkoluuloja. Häpeäisitte edes.

Vierailija
33/71 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää tampiot tietenkin väittää että Päivi on itse kirjoittanut koska niitä hävettää se miten persu ON taas toiminut nolosti hakkeroidessaan jonkun blogin ja oksentaessaan mielensä sisällön sinne. Niin tietty. No ei ihme tosiaan, että tekee mieli väittää ilmiselvää asiaa joksikin muuksi. Otan osaa.

Vierailija
34/71 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kirjoitukset tyrmistyttävät aina. Ihmisiä ei voi edelleenkään jakaa hyviin ja pahoihin värin tai etnisen alkuperän mukaan vaikka nationalistit aina maalailevat näitä typeriä ennakkoluuloja. Häpeäisitte edes.

Mutta äänestyskäyttäytymisen perusteellapa näkyy voivan.

T: Persua äänestänyt

Vierailija
35/71 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää tampiot tietenkin väittää että Päivi on itse kirjoittanut koska niitä hävettää se miten persu ON taas toiminut nolosti hakkeroidessaan jonkun blogin ja oksentaessaan mielensä sisällön sinne. Niin tietty. No ei ihme tosiaan, että tekee mieli väittää ilmiselvää asiaa joksikin muuksi. Otan osaa.

En ota osaa, ansionsa mukaan kullekin. :D

Vierailija
36/71 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse murtautua kenenkään tietokoneelle tai saada koneella tallella olevia salasanoja tietoonsa. Koko prosessi kyllä ihan onnistuu kohteena olevien nettisivujen kautta, joten hyvin on mahdollista saada jonkun toisen ihmisen tai webbisivuston admin oikeudet etänä. Tietenkin kaikenmaailman salasanojen urkinta ohjelmiakin on kotikoneille, mutta harvemmin kukaan sellaista hakkerointiin käyttää.

Vierailija
37/71 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tälle nolouden kavalkaadille löydy loppua?

Vierailija
38/71 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä suvispatjat täällä eivät suvaitse, että joku kääntyy pois suvisuskosta.

Ignorance is a bliss.

tyhmä, tyhmempi, tyhmin, kukkahattu

Vierailija
39/71 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tälle nolouden kavalkaadille löydy loppua?

Ihan kavalkadille? Itseko keksit? Tajuatko kuinka typera olet? No et tietebkaan tajua, muuten et tuollaista tasotonta roskaa suoltaisi.

Vierailija
40/71 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta joka sana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä