Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytettyjen rattaiden myyminen on todella hankalaa!

Vierailija
11.08.2011 |

Miten teillä muilla?

Miten rattaita pitäisi kaupata, että saisi ne myytyä? Todella hankalaa tuntuu olevan, jos ei ihan pilkkahintaan anna mennä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan aika lailla siitä.

Itse myin vanhat emmaljunga-yhdistelmät työpaikkani kirppiksellä parissa päivässä 500 euron hintaan (3 v vanhat, ap hinta 880 euroa).

Olisi voinut saada jollain toisella forumilla enemmänkin mutta tuo oli kätevin.

Vierailija
2/6 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hinta tietenkin. Ylihinnoitelua kannattaa kyllä välttää. Ei kukaan maksa käytetystä mitään hirmusummaa. En ole itse kokenut vaunujen ja rattaiden myymistä lainkaan hankalaksi. Kaikki on mennyt parissa päivässä ja ostajia on ollut jonoksi asti.

Myös ilmoituskanavalla on merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä käytettyjä rattaita on paljon. koita nyt erottaa ne edukseen joukosta.

Vierailija
4/6 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se taas oli tosi iisiä ja nopeaa. Selailin netin eri myyntipalstat läpi, ja katsoin mitä suunnilleen samantyyppisestä setistä pyydetään. Arvioin hinnan siis mielestäni realistisesti, ei ylä- eikä alakanttiin. Sitten otin paljon kuvia, ja laitoin ilmoitukset kaikkiin paikkoihin jotka aktiivisiksi katsoin (esim. Vauva, Kaksplus, Tori ym.). Ja sain heti useita yhteydenottoja, ja myin sekä edulliset matkarattaat että kalliimmat yhdistelmät tosi nopeasti. Myös muuta vauvakamaa meni yhtälailla nopeasti: vauvan "kohtuamme", hug-a-bub ym.

Asiaa tietty helpottaa, että asun Helsingissä, jossa potentiaalisia asiakkaitakin on enemmän kuin Pylkönmäellä. Yhdistelmät tosin osti turkulainen pariskunta...

Vierailija
5/6 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli pitkään myynnissä primakuntoiset yhdistelmävaunut. Härpäkkeitä vielä kaupanpäälle. Hinta oli alle puolet ovh:sta ja käytön todellakin näki VAIN pyöristä. Ei kulumia, ei haalistumista jne.

Joku kyseli, mutta ilmeiseti piti liian kalliina.

En oikein ymmärrä. Onko kaikilla tosiaankin varaa ostaa vaunut ja rattaat uutena, kun hyvä ei kelpaa? Sain sitten vaunut vihdoin myytyä fb:n kautta.

Vierailija
6/6 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

facebookista etsit paikkakuntasi kirppari-sivut, ja sinne ilmoitus ja kuvat. itse olen myynyt 15 vaunut/rattaat. ja yleensä päivässä. joistakin olen saanut jopa enemmän rahaa, kuin olen itse niistä maksanut. :) enkä asu edes helsingissä, vaan pienellä paikkakunnalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi