Teettekö joka päivä ruokaa?
Mä teen aina isomman satsin kerralla ja mussutan sitä sit monta päivää. Te jotka teette ruuan joka päivä, niin käyttekö myös kaupassa joka päivä?
Kommentit (18)
Teen ruokaa joka päivä. Kaupassa käyn 1 kerran/vko. Syömme lämpimiä aterioita n. 3/pvä ml aamupuuro
Tosiaan teen kerralla väh. 4 annosta yhtä sorttia ja meitä on 2.
Ap mitkä ruuat on sun vakioruokia?
Vierailija kirjoitti:
Teen ruokaa joka päivä. Kaupassa käyn 1 kerran/vko. Syömme lämpimiä aterioita n. 3/pvä ml aamupuuro
Oletteko kaikki rumia?
Montako vessaa asunnossa on?
Olen sinkku, teen yleensä joka toinen päivä. Sitten toisena päivänä lämmitän mikrossa. Kaupassa käyn yleensä kerran viikossa vaan. Suunnittelen sunnuntaina viikon ruokalistan, teen ostoslistan ja sen mukaan ostokset.
Vierailija kirjoitti:
Perunaa ja soijarouhekastiketta
En ikimaailmassa suostuisi joka päivä kuluttamaan aikaani hellan ääressä. Mies oli totutettu siihen ent. suhteessaan, että on eri ruokaa tarjolla eri päivinä. Sai luvan opetella lämmitettyyn ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita, makaroonilaatikko, kana tai nakkikastike. Jonka kanssa pottuja. Makkarasoppa tai uunilohi. Spaketti ja jauhellihakastike. Salaattiakin teen aina ison satsin kun innostun sitä tekemään. Kesällä grillaan tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko kaikki rumia?
Montako vessaa asunnossa on?
Ollaan joo. Minä olen kuin petolinnunprse ja puolisoni on kuin Quasimodo
Sisävessa, ulkovessa ja pikapönttö sinkkisankko plus siihen wc-kansi. Mies käy kusella myös verstaan takana.
Teen isomman satsin ruokaa josta syön pari päivää ja loput laitan pakkaseen jos jotain jää. En todellakaan jaksa seisoa joka päivä hellan ääressä.
Juljus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita, makaroonilaatikko, kana tai nakkikastike. Jonka kanssa pottuja. Makkarasoppa tai uunilohi. Spaketti ja jauhellihakastike. Salaattiakin teen aina ison satsin kun innostun sitä tekemään. Kesällä grillaan tosi paljon.
Sinähän olet ehtoisa isäntä. Mun puoliso ei tee safkaa kun minä olen innokas ruuanlaittaja.
- Quasimodon petolinnunprseeltä näyttävä korppikotka (meinasin eka kirjoittaa munahaukka)
Kuinka monta kertaa viikossa ap käyt kaupassa?
Teen isomman annoksen, syön 2 päivää ja pakastan loput. Nyt tulossa gulassia.
Joka päivä 2 ruokaa vaikka tälläkin hetkellä olen yksin kakkoskodissamme.
Teen joka päivä eri ruuan. Töistä suoraan menen aina kauppaan, ja ostan yhden ihmisen annoksen verran tarvikkeita. Perheetön kun olen.
Teen ruokaa noin 2 kertaa viikossa. Niin ison määrän, että siitä riittää useammaksi päiväksi minulle kotiin ja miehelle töihin ja kotiin.
Sinkkuna ehkä n. 2-3 kertaa viikossa teen pääruokaa. Ei ole mielekästä valmistaa niin pientä määrää, etteikö siitä samasta riittäisi annosta myös toiselle päivälle. Siihen päälle 1-2 valmisruokapäivää, niin siinä se viikon menu on.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kertaa viikossa ap käyt kaupassa?
Pyrin käymään kerran viikossa, mut etenkin kesäsin tulee käytyy kattelees olisko 60% ale tuotteita illalla tarjolla. Niitä grillattavii on välillä tosi paljon alessa.
Teen n 3 päiväksi , ostan myös eineksiä, joskus tilaan pitsan ja kebab annoksen kuten rtänään aion tehdä, ne riittää vkl.
En tietenkään. Perheellisenä töissä käyvänä tehdään useamman päivän satsi.