Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Ostatko asunnon mielummin välittäjältä vai yksityiseltä?

Vierailija
11.08.2011 |

Mä en ymmärrä miksi ihmiset ei uskalla ostaa yksityiseltä?

Minun lähes kaikki kaverit ovat ostaneet yksityiseltä, samoin me ollaan ostamassa omakotitalo yksityiseltä, mutta ongelmana on tämä oman rivarin myyminen yksityisesti.

Ilmoitus on ollut reilut 2vkoa netissä, katsojamäärä yli 500kpl ja EI YHTÄKÄÄN yhteydenottoa.

Asunto täysin rempattu, hintaa alennettu ja se on ihan välittäjän arvioima hinta ja perustuu samaan neliöhintaan millä on mennyt naapuriasunnot tästä (välittäjän kautta).

Miksi ihmiset luottaa välittäjään vaikka se ei ole vastuussa yhtään mistään, vetää vaan tonneja välistä?!

Minä itse mielummin ostan yksityiseltä, pystyy hyväksymään halvemmankin ostohinnan kun ei tarvitse ottaa huomioon välittäjän palkkiota.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kiinnostava asunto löytyy.

Ei kai kukaan enää nykyaikana voi olla niin ujo????

Vierailija
42/45 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä me ollaan kans miehen kanssa ihmetelty kun 529 kertaa ilmoitusta on katsottu ja 35 suositellut sitä facebookissa ja YKSIKÄÄN ei ole soittanut ja tullut katsomaan. Aina on tinkaamisen varaakin tonni-pari hinnassa, eikai kukaan ole niin tyhmä että luulee että hinta on tasan se mikä ilmoitetaan, aina voi käydä katsomassa ja tehdä tarjousta!

Ja moni on sanonut että "jos olisi välittäjän kautta menisi heti kaupaksi"..voi jestas!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä. Mieluummin tingin hinnasta sen välittäjän palkkion verran kuin maksan turhalle tyypille työstä jonka voi ja osaa tehdä itsekin.

tätä me ollaan kans miehen kanssa ihmetelty kun 529 kertaa ilmoitusta on katsottu ja 35 suositellut sitä facebookissa ja YKSIKÄÄN ei ole soittanut ja tullut katsomaan. Aina on tinkaamisen varaakin tonni-pari hinnassa, eikai kukaan ole niin tyhmä että luulee että hinta on tasan se mikä ilmoitetaan, aina voi käydä katsomassa ja tehdä tarjousta!

Ja moni on sanonut että "jos olisi välittäjän kautta menisi heti kaupaksi"..voi jestas!

Ap

Vierailija
44/45 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on ilmoitus oikotiessäkin! Ei ole vielä ollut katsojia..en kyllä tiedä uskaltaako sitä 4vkoa odotella jos ei ketään kiinnosta..sit ei olis välittäjällä enää kun 4vkoa aikaa myydä..menee aika hilkulle :(

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/6877759

Onko hyvä ilmoitus, puuttuko jotain oleellista?

AP

Vierailija
45/45 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin uskon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä