Artistry-ihonhoitotuotteista kokemuksia
minkälaisia ovat, hinta-laatusuhde? Sopivatko herkkäihoisille?
Kommentit (17)
Miten ne sitten säilyvät, jos kerran säilöntäaineita ei ole?
terv. yksi jälleenmyyjä, joka osaa kyllä jättää ne ihmiset rauhaan, joita ei kiinnosta
Miten paljon niissä on säilöntäaineita kun noin kauan kestävät avattuina?
Ostin noin 1.5 vuotta sitten sarjan jossa, meikinpuhdistusaine, kasvovesi ja kasvorasva.
Vuoden lopulla pitää ehkä ostaa uudet!
Ja lähes päivittäin olen käyttänyt :)Itselläni on sarjan silmämeikinpoistoaine, muuta en raaskinut ostaa kun silläkin oli hintaa 16e. Ihan ok mutta ei hintansa arvoista.
Hyviä on:)
Tykkään todella paljon ja vastaavaan laatukosmetikkaan verrattuna (lancome, clinique...) on edullista kun ostaa tukkuhinnalla. Jos taas haluaa käyttää edullisempaa kosmetiikkaa niin siellä on myös beautycycle sarja joka on todella edullinen, mutta sekin on paljon parempi kuin mikään muu mitä olen aiemmin käyttänyt. Sen lisäksi asiakkuudesta olen hyötynyt todella paljon muutenkin kun bonukset isompia kun missään muualla ja tuotteet varsinkin kodinhoitotuotteet on ihan parhaita ja ympäristöystävällisiä olen ollut todella tyytyväinen. Suosittelen siis ehdottomasti ottamaan vähintäänkin asiakkuuden kauppaan maksaa 115 euroa, joka sisältää 7 normaalikokoista tuotetta ei siis paha kun sen säästää tosi nopeasti takaisin ja saahan sillä mahdollisuuden myös harjoittaa itse liiketoimintaa, jos niin haluaa. Miksi ostaa joltain toiselta ovh hinnalla kun voi ostaa itsekin tukkuhinnalla ja saa vielä tuotteet suoraan kotiovelle. Niin ja onhan tuolla asiakkuudellakin 90 päivän palautusoikeus niinkuin kaikilla tuotteillakin;) Kokeilkaa ihmeessä...
kokeillut, ei olleet mitenkään erikoisia. Mutta nämä Amway-myyjät on kyllä pelottavia fanaattisuudessaan, niistä ei pääse eroon millään!
Vanha viesti, mutta vastaanpa kuitenkin. Artistry on yksi parhaista ihonhoitosarjoista, joita mä olen käyttänyt. Ja rahaa olen siis tuhlannut niin markettituotteisiin, Mary Kayhyn, kalliisiin laatusarjoihin jne... Mutta niiden kanssa ei koskaan ole mun iho ollut näin hehkuva ja superkosteutettu, oikein tunnen kuinka mun iho nauttii ja on pehmeä ja joustava. :) Hintaakaan en pidä pahana, puhdistus, kasvovesi ja kosteusvoide oli joku 50e, johon vielä satsasin päälle super ihanat tehotipat, muistaakseni 50e. 100 euron satsi siis, mutta todellakin olen tyytyväinen sijoitukseeni, ja myyjä sanoi vielä, että käytetytkin tuotteet voi palauttaa ja saada rahansa takaisin, jos tuotteet eivät sovikaan, en tiedä sitten miten tämä tapahtuu käytännössä :D Myyjä voi toki olla vähän nyrpeä, jos niin tapahtuu :)
Suosittelen ainakin kokeilemaan, jos joskus tulee tilaisuus vastaan. Muistaakseni jotain pientä matkapakkausta oli myös myynnissä, joka ei ollut hinnalla pilattu, ja josta varmaan saa jo vähän kuvaa miten tuotteet sopivat omalle iholle. Toki myyjänkin pitää olla ammattitaitoinen, jotta osaa suositella ihollesi ne parhaat ja sopivimmat tuotteet, väärillä tuotteillahan kun et saa ihoasi hyvännäköiseksi, vaikka olisi kuinka laadukas sarja kyseessä.
Ainoa ripsiväri joka minulle sopii on tuo Artistryn ja olen kokeillut varmaan yli sataa, osa tosi kalliita.
olen käyttänyt, kosteuttavaa, pois en vaihda =o)
olen käyttänyt, kosteuttavaa, pois en vaihda =o)
Mun naama oli niin rasvainen ja rasvanäppylöitä tuli siitä kosteusvoiteesta. Kävin jossain jälleenmyyjän ihoanalyysissä ja hänen suosituksestaan ostin voidetta. En tiedä, määräsikö vaarän voiteen, joka tapauksessa enää en kokeile heidän tuotteitaan.
ei ole kokemuksia, mutta ostin kerran ripsivärin ja se on paras mitä olen ikinä käyttänyt.
En löydä hintoja mistään netistä. En viitsi mennä jälleenmyyjälle jos ei ole mitään tietoa hinnoista etukäteen.
vallan läpiä puhu päähäni, niin kolmen sarja, eli puhdistus, kasvovesi ja rasva maksaa noin 52 euroa...
Ostin noin 1.5 vuotta sitten sarjan jossa, meikinpuhdistusaine, kasvovesi ja kasvorasva.
Ja lähes päivittäin olen käyttänyt :)
Ja lähes päivittäin olen käyttänyt :)
Itselläni on sarjan silmämeikinpoistoaine, muuta en raaskinut ostaa kun silläkin oli hintaa 16e. Ihan ok mutta ei hintansa arvoista.
Suht paha teiniakneni helpottui ja lopuksi hävisi kokonaan Artistryn tuotteita OIKEIN käyttäen.. Vanhemmat niitä mulle tilaili ja äiti kasvohoitoja tehneenä osasi sanoa mikä tehoaa :) Nykyään kasvohoitokoulutuksen käyneenä voin sanoa, että eipä ole ihoni koskaan paremmalta näyttänyt, ellei sitten vauva-aikaa lasketa! :)
Yrjönkadun uimahallissa loppuvuodesta 2011 törmäsin pikakasvohoitoa ottaessani ( joku naisten oma hemmottelupäivä ) tämän tuotesarjan jälleenmyyjään hänen laittaessaan juuri kyseisen sarjan sävyttävää voidetta minulle. Ostin testattavaksi, kun voide näytti ja tuntui niin hyvältä, ja nyt purkki on lopussa. Mitenhän löydän tämän saman haluamani jälleenmyyjän? Tarvitsisin uuden vastaavan tuotteen pikaisesti.
Tämä kertoneekin jo oman mielipiteeni tuotteesta.. Hyvin pintakuivalle, hieman atooppiselle ja super herkälle sekä öljyyntyvälle ( = super ongelmaiho ) iholleni tämä oli niin loistava ratkaisu, että maskeeraajatyökaverinikin kyseli, mitä olen kasvoilleni laittanut kun näyttää niin freessiltä. Ja talvikuukausinakaan ei ollut liian tumma, kuten kaikki muut sävyttävät mutta kosteuttavat voiteet ovat olleet. Erityisen riittoisa pumppupullo oli. Ei tarvinnut kuin yksi pumppaus kerralla koko kasvoihin. Levittyi hyvin ja oli luonnollinen.
Mukavaa, aurinkoista kesää kaikille!
Mikäli Helsingin seudun jälleenmyyjiä on kuulolla, niin minut tavoittaa: jalousemadness@gmail.com