Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Räsäsen mielestä suurin suomalaisiin kohdistuva uhka on lätkämatseissa kaljan nauttivat henkilöt =)

Vierailija
20.08.2011 |

Kyllä pisti silmään tämä kommentointi eilisissä lehdissä. Jospa hän nyt sisäministerinä ihan ekaksi alkaisi keskittymään vaikka murhista ja tapoista saamien tuomioiden pituuksiin. Täällä hilluu jo vuoden jälkeen vapaalla jalalla raaásti toisen tappaneita ihmisiä ja avovankiloissa, työtä julkisilla paikoilla tehden, kaksinkertaisia murhaajia jotka ovat jopa syöneet uhrejaan.

Kyllä minä pidän että nämä naurettavat tuomiot joita Suomessa saa henkilöön (ei omaisuuteen) kohdistuvista julmista rikoksista, ovat suurempi uhka suomalaisten turvellisuudelle kun jokusen oluen kiekkomatsissa juova aikuinen.

Itse käyn säännöllisesti 2.luokkalaisen kiekkoilijanalun kanssa liigapeleissä ja koskaan en ole törmännyt minkäänlaisiin järjestyshäiriöihin siellä.

Monista asioista olen kyllä Räsäsen kanssa samoilla linjoilla, mutta nyt tais mennä vähän yli..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten puhunut noista rangaistusten pituuksista, mutta kun ei ole oikeusministeri, niin ei ihan ole hänen toimintakenttäänsä.

Vierailija
2/5 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä en kiistä pätkääkään. Tuntui vaan niin ihmeeliseltä tuo kiekkomatseista puhuminen. Kuinkahan usein ja useassa hallissa Räsänen on vieraillut otteluita katsomassa menneinä kausina?? Ei varmaan koskaan.

Mä oon viime kaudellakin kiertänyt tosi monessa hallissa liigapeleissä ja koskaan en ole törmännyt mihinkään epämääräiseen touhuun. Ihan on lapsillekkin sopivaa katsottavaa.

T:AP

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/rasanen-oluthanat-kiinni-jaakiekko-ot…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin siitä että alkoholinkäyttöä suitsitaan paikoissa joissa on lapsia paikalla,ja nimenomaan urheilutapahtumista kaljat pois. Toki se on vaikeaa suomalaisille jotka ovat tottuneet juomaan jokaisissa kissanristiäisissä.

Pointti ei ole järjestyshäiriöt vaan lasten saama esimerkki alkoholinkäytöstä,siitä että se kuuluu jokaiseen hetkeen ja tapahtumaan.

Vierailija
4/5 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä aina vain Räsästä haukutaan? Nytkin keskustelun kaljahanojen poistamisesta lätkämatseissa aloitti Helsingin omat viranhaltijat ei koko Suomen sisäministeri! Vähän nyt tarkkuutta!! Hesarin linkkiä ei ollut nyt saatavilla mutta tuossa...

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011081314202138_uu.shtml

Vierailija
5/5 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu hallituksessa oikeus- ei sisäministerille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi