Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alan vaihto - olenko hullu?

Vierailija
09.08.2011 |

Olen lopen kyllästynyt nykyiseen työhöni ja koko alaan. Minulla on siihen ammattikorkeakoulututkinto. Nyt olen ajatellut vaihtaa toiselle alalle, ja suorittaa siinä perustutkinnon. Tällä alalla tienaan kuitenkin vain puolet siitä, mihin nykyisellä alalla pystyisin. Joten onko tässä mitään järkeä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jos epäilet, että nuppi ei kestä, mutta kyllä minua v*aisi jossain vaiheessa, kun tajuaisi, että voisi tehdä vanhassa duunissa paljon vähemmän tuntjea samaan palkkaan. Esim. palkattomia lomaviikkoja tms.

Vierailija
2/4 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tein vastaavan ratkaisun lähes 10 vuotta sitten, vaihdoin hyvin palkatun ja "eläketyön"

ihan toiseen alaan. Mietin missä näen itseni 5 vuoden kuluttua, oikeesti- ajattelin että tässäkö tämä nyt on-minun elämä...Asia kyllä vaati vuoden kypsyttelyn ja että uskallanko vai enkö. Vaikka rahaa ei olekaan kuin ennen niin silti tulen toimeen, perusasiat on kunnossa ja lainaakin olen ottanut "näillä" tuloilla. Pää ja kroppa voi hyvin ja töihin voi lähteä hyvillä mielin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voithan sillä toisella alallakin perustutkinnon jälkeen suorittaa vaikka yliopistotutkinnon! itse etsin rohkeutta tehdä sama ratkaisu;aloittaisin avoimen yliopiston perusopinnoilla,sen jälkeen saisi tutkinto-oikeuden yliopistoon gradua varten...työnohessa siis. avoimet on vähän hintavia yhlle, ja aikaakin vierähtäis useampi vuosi. palkkaus ei juurikaan muuttusi uudella alalla.mutta mitäpä sitä ei tekis mielenkiintoisemman työn puolesta, kun eläkeikään on vielä 20 v ...

Vierailija
4/4 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avoimessa kaksi vuotta sitten työn ohessa.Olen lukenyt kaksi peruskurssia eli 50 op... Ja nyt aloitan aineopinnot- toiset 50 op.. ja toivottavasti vuoden tai kahden päästä pääsen ilman hakuprosessia tutkinto-opiskelijaksi..

Hidasta on, mutta otan tämän vähän harrastuksen kannalta:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän