Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko hän, kiinteistökuningatar Kaisa, sinusta kaunis?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha yrittää itkeä muuta.

Vierailija
22/58 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella ruma vanha ämmä, lihava ja pöhöttynyt! Pistelty botoksia selkeesti eikä sekään auta, naama on kierompi kuin akka itse! Muovinaiset on muutenkin luonnottomia ja rumia, rumine hiuslisäkkeineen ja tekokynsineen, Tämä samainen Tero on kehuskellut Kaisaa muuallakin ja uskallan väittää että on itse Kaisan mies! Säälittävää Tero jos se on edes nimesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on oikein kaunis silloin kun hänet on laitettu ja ammattilainen meikannut. Esim. tuossa kuvassa (jota kyllä on myös photoshopattu). TV-insertissä näkee parhaiten sen, kuinka esim. siinä kun naukkailee shampanjaa miljoonakauppojen kunniaksi on tosi kaunis ja sitten taas "arkitilanteissa" toimistolla ja näytöissä on vähän suttuisesti meikattu blondi.

Mutta siis ilmeisen kauniit piirteet kun hänestä ammattimeikkaajan käsissä saa tosi hyvän näköisen.

Vierailija
24/58 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset väittää, että ei olisi kaunis ilman hiustenpidennyksiään. Kaisalla hyvä iho ja kauniit piirteet.

Vierailija
25/58 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisessa kerrotana: "Tällä hetkellä tuleva televisiotähti työskentelee JYA Kiinteistövälityksen palveluksessa. Hänen ansiotulonsa vuonna 2009 olivat 220 554 euroa. Pääomatuloja oli 22 000 euroa." Vuonna 2009 tuo Kaisankiinteistöt Oy oli toiminnassa, liikevaihtonaan (eli tuloina) näköjään 185 400 euroa. Summa on pienempi kuin uutisessa mainitun henkilön esitetyt vuositulot tuolta vuodelta. Jos palkat ja pääomatulot on tuona vuonna nostettu vain tästä firmasta, on rahaa nostettu firmasta tuona vuonna niin paljon, että kassa meni tyhjäksi ja velkaakin reilusti jäi. Eipä velkojat taida firman alasajoon ilman velkojen maksamista suostua, vaan mikäli velkoja ei muutoin makseta, he haastanevat firman rahoista tyhjäksi nostaneen oikeuteen talousrikoksesta epäiltynä.

Miten tuo liittyy yhtään mitenkään otsikossa esitettyyn kysymykseen? Ja vastaukseni on: KYLLÄ ON KAUNIS. Ja tyylikäs. Saatte te roikkuvat ja rupsahtaneet kotimammat olla kateellisia noin hyännäköiselle yli nelikymppiselle.

Onko kirjoittajalla jotain kotimammoja vastaan? Kaisa ei ole kaunis, ellei naismakuna ole halpa katuhuoralookki, sen ryysyt on jostain halpishallista ja eivät imartele läskiä kroppaa.

Vierailija
27/58 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Kaisa on erittäin kaunis nainen!

Vierailija
28/58 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin äiti kuin tytärkin. Se nyt on vain totuus, että kateellisia vituttaa.

Vierailija
29/58 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin tämä on täysin oma mielipiteeni ja ymmärrän kyllä, että osa pitää häntä kauniina. Ehkä omalla kohdalla eniten vaikuttaa se, että en pidä blondeista yleensä muutenkaan... Mutta kauneushan on katsojan silmässä ja kyllä varmaan tuollaista perussievää naista monikin mies katselisi mielellään :D

Vierailija
30/58 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä ja minä en vain ole koskaan pitänyt tämän tyylistä naista kauniina. Joku toinen ei taas pidä kauniina sitä, mitä minä.

Asialla kai ei oikeasti ole mitään merkitystä.

tosin tämä on täysin oma mielipiteeni ja ymmärrän kyllä, että osa pitää häntä kauniina. Ehkä omalla kohdalla eniten vaikuttaa se, että en pidä blondeista yleensä muutenkaan... Mutta kauneushan on katsojan silmässä ja kyllä varmaan tuollaista perussievää naista monikin mies katselisi mielellään :D

Vierailija
31/58 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin äiti kuin tytärkin. Se nyt on vain totuus, että kateellisia vituttaa.

taas näemme Kaisan lähipiirin masinoiman puolustuskirjoituksen!

Vittu te olette SÄÄLITTÄVIÄ!

Vierailija
32/58 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikäs (oman tyylinsä tietävä), ryhdikäs (= itsevarma) ja minusta kaunis ihminen. Noiden kuvien perusteella vaikuttaa minusta ulkoisesti enemmän keskieurooppalaiselta kuin ns. tavissuomalaiselta naiselta.

Vierailija
33/58 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se luonnossa IHAN noin hyvännäköinen ole

Vierailija
34/58 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita mainoskuvia on paranneltu, ei se luonnossa IHAN noin hyvännäköinen ole

Mutta hyvännäköisiä ja edustavia kuvia ollaan kyllä saatu aikaan! =D

Vierailija
35/58 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v nuoremmaksi kuin todellinen ikänsä. Itse oon 42v naama välillä kuin petolinnun perse.

Vierailija
36/58 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestä tahansa saa kauniin meikillä. Tai ainakin kauniimman. En osaa sanoa onko hän kaunis, niin paljon meikkiä ja vaalea. Pidän enemmän tummista.

Vierailija
37/58 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni tosi kaunis, mutta oon miettiny että onko sille laitettu huuliin jotain "täytettä" kun on semmonen vino ja se ylähuuli ei liiku sillain luonnollisesti:) ja onhan joo tekokynnet ja tekorusketusta ja varmaan tukkaakin mutta ehkä juuri sen takia tosi kaunis:) eipä haittaisi yhtään itseäni näyttää tuolta nelikymppisenä:) t. kakskymppinen

Vierailija
38/58 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvännäköinen.

Vierailija
39/58 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jota jää katsomaan tahtomattaan!

Vierailija
40/58 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää liian laitetuista naisista. Erityisesti inhoan pitkiä kynsiä.