Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko hän, kiinteistökuningatar Kaisa, sinusta kaunis?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(paitsi ei tietenkään tuo tyyli ole nuorekas, tarkoitan lähinnä piirteitten ja ilmeen nuorekkuutta)...Minusta hän on sievä.

Tietenkään hän ei mediapersoonaksi ole kaunis; olemmehan tottuneet näkemään lehdissä/tv:ssä lähinnä täydellisyyttä, mutta uskon, että jos hän kuuluisi lähipiiriini ja katselisin häntä livenä vaikka jossain bileissä, hän olisi mielestäni yksi juhlien kauniita naisia.

Vierailija
2/58 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kun puhuu siirtyy alaleuka jotenkin kummasti vasemmalle. Ja se ylisöpö hymy ei oikein istu enää aikuiselle naiselle. Mutta tuollaisia naisia valitettavasti näkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eka kuva on niin rankasti photoshopattu.

Vierailija
4/58 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitäisi olla enemmän kuvia ja vähemmän vaatteita, että tuohon voisi vastata.

Mutta jos kyllä-ei vaihtoehdot, niin kyllä voisin.

Vierailija
5/58 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitäisi olla enemmän kuvia ja vähemmän vaatteita, että tuohon voisi vastata.

Mutta jos kyllä-ei vaihtoehdot, niin kyllä voisin.

Vierailija
6/58 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisessa kerrotana:

"Tällä hetkellä tuleva televisiotähti työskentelee JYA Kiinteistövälityksen palveluksessa. Hänen ansiotulonsa vuonna 2009 olivat 220 554 euroa. Pääomatuloja oli 22 000 euroa."

Vuonna 2009 tuo Kaisankiinteistöt Oy oli toiminnassa, liikevaihtonaan (eli tuloina) näköjään 185 400 euroa. Summa on pienempi kuin uutisessa mainitun henkilön esitetyt vuositulot tuolta vuodelta. Jos palkat ja pääomatulot on tuona vuonna nostettu vain tästä firmasta, on rahaa nostettu firmasta tuona vuonna niin paljon, että kassa meni tyhjäksi ja velkaakin reilusti jäi. Eipä velkojat taida firman alasajoon ilman velkojen maksamista suostua, vaan mikäli velkoja ei muutoin makseta, he haastanevat firman rahoista tyhjäksi nostaneen oikeuteen talousrikoksesta epäiltynä.

Vierailija
7/58 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisessa kerrotana:

"Tällä hetkellä tuleva televisiotähti työskentelee JYA Kiinteistövälityksen palveluksessa. Hänen ansiotulonsa vuonna 2009 olivat 220 554 euroa. Pääomatuloja oli 22 000 euroa."

Vuonna 2009 tuo Kaisankiinteistöt Oy oli toiminnassa, liikevaihtonaan (eli tuloina) näköjään 185 400 euroa. Summa on pienempi kuin uutisessa mainitun henkilön esitetyt vuositulot tuolta vuodelta. Jos palkat ja pääomatulot on tuona vuonna nostettu vain tästä firmasta, on rahaa nostettu firmasta tuona vuonna niin paljon, että kassa meni tyhjäksi ja velkaakin reilusti jäi. Eipä velkojat taida firman alasajoon ilman velkojen maksamista suostua, vaan mikäli velkoja ei muutoin makseta, he haastanevat firman rahoista tyhjäksi nostaneen oikeuteen talousrikoksesta epäiltynä.

Miten tuo liittyy yhtään mitenkään otsikossa esitettyyn kysymykseen?

Ja vastaukseni on: KYLLÄ ON KAUNIS. Ja tyylikäs. Saatte te roikkuvat ja rupsahtaneet kotimammat olla kateellisia noin hyännäköiselle yli nelikymppiselle.

Vierailija
8/58 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut puheissa hänen kanssaan yhdestä asunnosta ja ihmettelin kun se ääni ei yhtään vastannut hänen kuvaansa siellä JYA:n sivuilla.

TV:sssä ei kuulosta ollenkaan niin möreältä

Vierailija
9/58 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte te roikkuvat ja rupsahtaneet kotimammat olla kateellisia noin hyännäköiselle yli nelikymppiselle.

MIKÄ saa tuntemaan tuollaista patoutunutta vihaa kotona lapsia hoitavia äitejä kohtaan? Mikä helkutti tekee ihmisen noin ällöttäväksi? Sekö, kun joutuu tappamaan omat tunteensa viedessään vauvansa päiväkotiin?!

terveisin eräs pirun kaunis kotiäiti, jolla ei ole mitään tarvetta lytätä niitä lukemattomia äitejä, jotka kuskaavat lapsensa pienenä päiväkotiin. Korkeintaan sydämessäni joskus suren niiden lasten puolesta.

Vierailija
10/58 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKÄ saa tuntemaan tuollaista patoutunutta vihaa kotona lapsia hoitavia äitejä kohtaan? Mikä helkutti tekee ihmisen noin ällöttäväksi? Sekö, kun joutuu tappamaan omat tunteensa viedessään vauvansa päiväkotiin?!

terveisin eräs pirun kaunis kotiäiti, jolla ei ole mitään tarvetta lytätä niitä lukemattomia äitejä, jotka kuskaavat lapsensa pienenä päiväkotiin. Korkeintaan sydämessäni joskus suren niiden lasten puolesta.

Minulla ei ole lapsia joita viedä päiväkotiin eikä ole suunnitelmissakaan hankkia vielä ainakaan noin kymmeneen vuoteen.

Ja pakko kai se on sanoa PIC OR DIDN'T HAPPEN, kun kerran olet niin "pirun kaunis". Maalainen.

Vierailija
11/58 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkua toisen ihmisen ulkonäköä, eli ei nämä kaikki vastaajat ole ainakaan sisäisesti kauniita. Hyvin kaunis nainenhan tuo on.

Vierailija
12/58 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/58 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suuri osaa sanoo että ei ole :D Mä niin kuolen nauruun.... kyllä on vikaa silmissä jollei häntä pidä hyvännäköisenä! Kateellisia verkkahousumammoja taas...

Vierailija
15/58 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suuri osaa sanoo että ei ole :D Mä niin kuolen nauruun.... kyllä on vikaa silmissä jollei häntä pidä hyvännäköisenä! Kateellisia verkkahousumammoja taas...

ööh, sulla taitaa olla aika kapea maailmankatsomus? Miksi kaikennäköisillä miehillä ja naisilla on puolisoita, jos on olemassa vain yksi tietty kauneusmuotti? eikai kukaan ruman kanssa naimisiin mene???

Mutta nää on taas näitä MINÄ MINÄ -ihmisiä, eli vain hänen mielipiteensä ovat oikeita..

Vierailija
16/58 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööh, sulla taitaa olla aika kapea maailmankatsomus? Miksi kaikennäköisillä miehillä ja naisilla on puolisoita, jos on olemassa vain yksi tietty kauneusmuotti? eikai kukaan ruman kanssa naimisiin mene???

Mutta nää on taas näitä MINÄ MINÄ -ihmisiä, eli vain hänen mielipiteensä ovat oikeita..

että väität, että joku ei ole kaunis? Jokainen on omalla tavallaan kaunis, ja jos joku ei erityisesti viehätä, niin mikä pakko sitä on toitottaa julkisesti?

Vierailija
17/58 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että väität, että joku ei ole kaunis? Jokainen on omalla tavallaan kaunis, ja jos joku ei erityisesti viehätä, niin mikä pakko sitä on toitottaa julkisesti?

Täytyypä vielä todeta että en edes aiemmin kommentoinut tähän ketjuun, mutta eiköhän ketjun aloittaja nimenomaan kysy että onko Kaisa MIELESTÄSI kaunis? Eikös sen mielipiteen saa silloin sanoa, vai onko sun mielestä vain niillä lupa vastata, jotka pitävät tuon tyyppisistä naisista??

Vierailija
18/58 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kenelläkään ei ole lupa sanoa oikeasta ihmisestä, julkisessa keskustelussa, että tämä ei ole kaunis. Toki kysymys on alunperinkin ikävästi aseteltu. Ei toisen ihmisen ulkonäön ruotiminen millään negatiivisella tavalla ole mikään ihmisoikeus.

Vierailija
19/58 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kenelläkään ei ole lupa sanoa oikeasta ihmisestä, julkisessa keskustelussa, että tämä ei ole kaunis. Toki kysymys on alunperinkin ikävästi aseteltu. Ei toisen ihmisen ulkonäön ruotiminen millään negatiivisella tavalla ole mikään ihmisoikeus.

Aika moista jeesustelua nyky-yhteiskunnassa. Ja mikäs tämän vastaajan oikeuttaa nauramaan niille ''verkkahousumammoille'', mitä ekassa vastauksessa mainitsi? Meniköhän nyt vähän omaan nilkkaan :D

Vierailija
20/58 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä kiinteistökuningatar on terveen näköinen. Sanoi myös, että harvoin nykyään näkee noin terveen ja pirteän näköisiä naisia. Suurin osa on liian lihavia tai nälkäkurkia. Tämä siis miehen näkökulmasta.