GNLD, onko ko. verkostoinnista kokemusta
Tämmöseen nyt yritetään meikäläistä, onko kenelläkään tietoa tuotteista/tuotosta?
Kommentit (45)
Tuotteet hyviä, hintalaatu kohdallaan. Suurelle yleisölle usein tuntemattomia, joten sen kanssa saa tehdä töitä, ihmiset kun ostavat usein merkkejä joihin ovat tottuneet.
Antoisaa oli, opin paljon. Auttaa paljon jos sinulla on laaja tuttavapiiri, olet rohkea ja osaat lisäksi käyttää omaakin järkeäsi (ettet osta autotallia täyteen saippuaa, kuten jollekin ylempänä tässä ketjussa oli käynyt :)). Itse olin ihan liian epävarma juttelemaan ihmisille jotta olisin tällä tehnyt bisnestä.
Jossa rahaa tekee ne, jotka ovat olleet alusta asti mukana. Sillä niiden periaatteisiin kuuluu, että osa "oman verkoston" myynnistä tulee itselleen. Eli mitä enemmän saat huijattua kavereita mukaan ja mitä isomman verkoston ne tekevät, sitä enemmän tienaat. No valitettavasti tämä ei oikein toimi Suomen mittakaavassa ellet ole tosiaan ihan pyramidin huipulla.
Itse olin vuosia sitten tuollaisessa hypetystilaisuudessa, mutta kuten monesta muustakin asiasta voi sanoa, liian hyvää ollakseen totta. Ja olihan siitä jonkin aikaa sitten uutisissakin juttua, että myös tuolla porukalla oli isoja epäselvyyksiä veroasioissa, vaikka itse väittivät tietävänsä miten verotus saadaan hoidettua hienosti...
Se Kailajärven juttu oli. Ensinnäkin näillä liikkuu koko ajan tuotteet, ei koskaan pelkkä raha. Paitsi taisi olla se vuosimaksu?
No joka tapauksessa, kallitta tuotteita, joskin osa tosi hyviä. Formula on ainoa lisäravinne jonka käytön huomaan olossa :) Super10 on hyvä.
Mutta ei se raha sieltä ilman töitä tule! Eikä minulle ole tätä koskaan kaupiteltukaan niin! Kyllä on tullut selväksi, että täytyy löytää muitakin ihmisiä jotka alkavat hommaa tekemään.
SE että sopiiko toiminta sinulle selviää ko meet johonkin tilaisuuteen ja katsot niitä esiintyviä. Jos sinusta ontekemään sitä samaa niin silloin voit menestyä hyvinkin. Jos taas olet hiljainen, ujo ja esiintymiskammoinen en usko että kovin isoa tiliä teet :D
Kyseessä on verkostomarkkinointi ei pyramiidihuijaus jossa vain kerätään rahaa sinne värvättäviltä jäseniltä antamatta mitään muuta tilalle.
Verkostomarkkinointi on laillista liiketoimintaa!
Antakaa te verkostomarkkinoijat muille ihmisille rauha älkääkä olko aina tyrkyttämässä niitä tavaroitanne. Olette painajaismaisia työtovereita.
Suosittelen tutustumista tähän:
http://www.finlex.fi/fi/oikeus/mao/1994/19940014
Vanha oikeusjuttu, mutta tuosta löytyy kaikki olennainen tieto siitä, millaisesta huijauksesta on kyse.
Kokemukseni mukaan ne jotka haluavat ainetta käyttää tekevät paljon sen eteen että löytäisivät jonkun joka edustaa tuotetta.
Tilanne on hankala. Ne jotka haluavat tuotetta käyttää eivät löydä sitä mistään kun kukaan ei anna missään mainostaa asiasta. Eli ne jotka häiritsevät mainostamista ovat näitä jotka eivät edes ole kokeilleen ks. tuotetta ja väittävät että heille tuputetaan tätä tuotetta. He tekevät myös kaikkensa jottei kukaan muukaan saa tuotetta mistään.
Ostajia on mutta he eivät löydä tuotteita ja uusille käyttäjille ei saa tuotetta esitellä kun se on tuputusta.
Antakaa te verkostomarkkinoijat muille ihmisille rauha älkääkä olko aina tyrkyttämässä niitä tavaroitanne. Olette painajaismaisia työtovereita.
Mitä nää kauppakeskuksessa olevat kännykkäliittymien myyjät, kalaöljyjen myyjät, lehtien myyjät jotka soittelee kotiin on? Ennenvanhaan myytiin jopa pölyimureita ovelta ovelle.
Kaikenlaista tuputetaan ihmisille jopa puolueet tuputtaa äänestäjilleen kaikenlaista jopa syötävää äänien toivossa, he myös värväävät jäseniä organisaatioonsa.
Pyramiideilla ei ole mitään tekemistä verkostomarkkinoinnin kanssa!
tulet menettämään rahasi 100% prosentin varmuudella.Se ylin myyjä voittaa aina, se uusi typerys joka ostaa tuotteet kalliilla hierarkian alimmalla portaalla, on automaattisesti menettänyt rahansa - koska ei tule löytämään toista hölmöä, joka ostaisi samat ostetut tuotteet vielä kalliimmalla-> tuotteet jäävät sinulle, ja kalliilla hinnalla.
T.
100 eur. laitoin, ja mitään ei tullut ikinä takaisin
kassavirta eli se raha, minkä typerykset sijoittavat tähän bisnekseen menee suoraan sinne pyramidin huipulle.
Tämä on kyllä tuottava bisnes, jolla rikastuu se, joka touhussa on ollut alullepanijana. Kaikki muut jäävät nuolemaaan näppejään. Onko nimi Hannu Kailajärvi muuten tuttu?
Ei näytä menevän tajuntaan vaikka halolla hakkais että itse olet oman organisaatios ylimmäisenä!!! Kaikki jotka tulee sun jälkeen on sun alla ja sinä ylimmäisenä!!!
Golden Products. Siinä on moni rahansa menettänyt. UNOHDA.
vaan lähde siihen paskaan mukaan.
Etsi nyt Googlella niitä juttuja hiukan niin tajuat itsekin, miksi ei kannata...
äitini on ennen myinyt kys. tuotteita, olivat mielestäni ainakin kaikki kokeilemani laadukkaita, mutta hommassa pitää olla aikamoinen myyntitykki että tienaamaan alkaa :)
olen sitä käyttänyt jo kaksikymmentä vuotta. Myös lisäravinteet ovat erittäin laadukkaita. Nämä siis ovat minun kokemuksia käyttäjänä
Markkinoinnista paha sanoa, sillä bonusjärjestelmä perustuu tuotteiden ostoon eikä myyntiin niin kuin yleinen käsitys on. Eli mitä enemmän sä tilaat/käytät tuotteita, sitä parempi tulos. Kannattaa aloittaa käyttämällä tuotteita ja siten tutustua niihin. Antaisin mielelläni enemmän tietoa tuotteiden käyttökokomuksista jne.
Nykyisin vaikea löytää henkilöitä joilta saisi tilata näitä tuotteita.
Olisin kiinnostunut asiasta tuotteiden käyttäjänä!!
tämä sitä porukkaa kun oli Matkaoppaiden ensimmäisellä kaudella?
Ihan jees puuhaa jos olet pyramidissä siellä huipulla. Muuten perseestä.
Sieltä löytyy mm. ainoa ravintolisä jonka käytön minä huomaan. Super 10 on ihme aine, pyykinpesuaine riittoisa ja tehokas.
Minä en sillä hommalla tee rahaa, koska en ole myyjä, millään muotoa. Tiedostan liian hyvin, että kaikki ei rikastu. Mutta kaveri tekee parin tonnin tiliä joka kuukausi. Eli riippuu aktiivisuudestasi ja rohkeudestasi. Kyllä nytkin mukaan lähtevä voi tienata ihan hyvin. Mukavia ihmisiä siellä tapaa. Mutta ei todella sovi kaikille :)
Täytyy olla ehkä jotenkin vinksahtanut että pärjää tuossa hommassa.
Täältä niitä saa.
Joo, olin tilaisuudessa "kaveri" yllytti pyramidi huijaus sontaa todellisuudessa sain 1500mk aikaan aloituspaketin , muovimukin ja pahan mielen ja tämä on totta ! Joskus kun katson tuota muovimukia mietin että voi vittu mikä uuno olin silloin about 18v sitten ! Vieläkin tulee joskus migreeni kun nuo ikävät muistot herää ! Siis maksoin nykyrahassa 250€ 2,5dl muovimukista jossa GNLD siis kultainen silmä OMG !
Kuule...kun ostat jostain kaupasta tuotteita onko se huijausta? kyllä oot väärillä jälillä...kaikki mikä tapahtuu niin että ostat jotain on verko
ostomarkkinointia...oon GNLD.TÄ tehny toistakymmentä vuotta....ota asoista selvää ennenkun puhut..gnld on 54 vuotta vanha yrtys ja kuuluu Suomen asiakkuusmarkkinointiliittoon...OIKEIN HUIPPU YRITYS JA REHELLINEN!!!!