GNLD, onko ko. verkostoinnista kokemusta
Tämmöseen nyt yritetään meikäläistä, onko kenelläkään tietoa tuotteista/tuotosta?
Kommentit (45)
Joo hyvin vaikea löytää myyjiä. Super 10 on ihan huippu. Sillä lähtee mustikka ja kaapelirasva ja tonnikalaöljy. En voi sitruunaa käyttää mustikkaa kun allerginen mutta super 10 lähtee.
Aika perus pyramidihuijaus, tuotteet sentään ovat oikeasti olemassa mutta hinnatkin tuntuvia.
Hyvät ravintolisät ja Super10 - yleispuhdistusaine.
Oikeasti hyvät tuotteet ja mahdollisuus liiketoimintaan. Koin verkoston rakentamisen ja liiketoiminnan mielenkiintoisena ja opettavaisena, mutta aika raskaana toimintana.
Liiketoimintamalli on sinänsä jees ja tienasinkin siinä, mutta tuntuu aika inhottavalta värvätä ihmisiä mukaan. Mielestäni sellainen värväämistoiminta muuttaa ihmistä ikävään suuntaan ja hyötymään muista ihmisistä. En jaksanut sitä pitemmän päälle.
Hei olen käyttänyt GNLD-Tuotteita 2004 asti.. ja tilannut niitä itse. Laitan sähköpostiosoitteeni tähän mukaan. Minulta voi myös kysellä tuotteista ja niiden saamisesta. Minulta saa tuotteet postiin vaikka postiennakolla..tällä tavoin saan rakennettua asiakaskuntaani muualle kuin Ouluun. Hiljaa hyvä tulee, ei hurmoksessa ja rahanhimossa ja millään väärällä tavalla. Ehdoton rehellisyys on suoramyynnin perusasioita, joka jokaisella pitäis tällä alalla tietää.
Enemmän saat tuoteinfoa kun lähetät viestiä allaolevaan sähköpstiosoitteeseen tai käyt viestittelemässä Facebooksivullani, niin näet/näette minkänäköinen minä olen.
Kyseleminenkään ei velvoita tai sido mihinkään. olisin iloinen että näin saan myös kehittää itseäni paremmaksi asiakaspalvelijaksi ja löytää enemmän tyytyväisiä käyttäjiä tämän alan tuotteille:
Terveisin Jan Peter Moilanen
janpetermoilanen@gmail.com
Moilanen janek jan peter = facebookosoite