Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GNLD, onko ko. verkostoinnista kokemusta

Vierailija
08.08.2011 |

Tämmöseen nyt yritetään meikäläistä, onko kenelläkään tietoa tuotteista/tuotosta?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen sitä käyttänyt jo kaksikymmentä vuotta. Myös lisäravinteet ovat erittäin laadukkaita. Nämä siis ovat minun kokemuksia käyttäjänä

Markkinoinnista paha sanoa, sillä bonusjärjestelmä perustuu tuotteiden ostoon eikä myyntiin niin kuin yleinen käsitys on. Eli mitä enemmän sä tilaat/käytät tuotteita, sitä parempi tulos. Kannattaa aloittaa käyttämällä tuotteita ja siten tutustua niihin. Antaisin mielelläni enemmän tietoa tuotteiden käyttökokomuksista jne.

Nykyisin vaikea löytää henkilöitä joilta saisi tilata näitä tuotteita.

Olisin kiinnostunut asiasta tuotteiden käyttäjänä!!

Hei olen käyttänyt GNLD-Tuotteita 2004 asti.. ja tilannut niitä itse. Laitan sähköpostiosoitteeni tähän mukaan. Minulta voi myös kysellä tuotteista ja niiden saamisesta. Minulta saa tuotteet postiin vaikka postiennakolla..tällä tavoin saan rakennettua asiakaskuntaani muualle kuin Ouluun. Hiljaa hyvä tulee, ei hurmoksessa ja rahanhimossa ja millään väärällä tavalla. Ehdoton rehellisyys on suoramyynnin perusasioita, joka jokaisella pitäis tällä alalla tietää.

Enemmän saat tuoteinfoa kun lähetät viestiä allaolevaan sähköpstiosoitteeseen tai käyt viestittelemässä Facebooksivullani, niin näet/näette minkänäköinen minä olen.

Kyseleminenkään ei velvoita tai sido mihinkään. olisin iloinen että näin saan myös kehittää itseäni paremmaksi asiakaspalvelijaksi ja löytää enemmän tyytyväisiä käyttäjiä tämän alan tuotteille:

Terveisin Jan Peter Moilanen

janpetermoilanen@gmail.com

Moilanen janek jan peter = facebookosoite

Vierailija
42/45 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hyvin vaikea löytää myyjiä. Super 10 on ihan huippu. Sillä lähtee mustikka ja kaapelirasva ja tonnikalaöljy. En voi sitruunaa käyttää mustikkaa kun allerginen mutta super 10 lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika perus pyramidihuijaus, tuotteet sentään ovat oikeasti olemassa mutta hinnatkin tuntuvia.

Vierailija
44/45 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ravintolisät ja Super10 - yleispuhdistusaine.

Vierailija
45/45 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti hyvät tuotteet ja mahdollisuus liiketoimintaan. Koin verkoston rakentamisen ja liiketoiminnan mielenkiintoisena ja opettavaisena, mutta aika raskaana toimintana.

Liiketoimintamalli on sinänsä jees ja tienasinkin siinä, mutta tuntuu aika inhottavalta värvätä ihmisiä mukaan. Mielestäni sellainen värväämistoiminta muuttaa ihmistä ikävään suuntaan ja hyötymään muista ihmisistä. En jaksanut sitä pitemmän päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän