Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Orgasmi naiselle

Vierailija
08.08.2011 |

Onko paljonkin naisia täällä jotka

a) ovat jo vanhempia

b) pitkässä suhteessa

c) saavat orgasmin VAIN itse tekemällä (ei siis mitenkään miehen kautta vaikka mies tekisi mitä)

Onko muodostunut ongelmaksi se, ettei toinen saa annettua sitä suurinta nautintoa ei sitten millään. Vuodesta toiseen sama tilanne on ja pysyy. Mitä ajatuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ongelma taitaa olla estoisuus. Ei osaa rentoutua, ei uskalla antaa toiden edes yrittää antaa sitä nautintoa.

Tästä taudista taitaa vasta kuolema parantaa.

Vierailija
2/5 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

lisää kokemuksia ongelmasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paljonkin naisia täällä jotka

a) ovat jo vanhempia

b) pitkässä suhteessa

c) saavat orgasmin VAIN itse tekemällä (ei siis mitenkään miehen kautta vaikka mies tekisi mitä)

Onko muodostunut ongelmaksi se, ettei toinen saa annettua sitä suurinta nautintoa ei sitten millään. Vuodesta toiseen sama tilanne on ja pysyy. Mitä ajatuksia?

Helvata kun en ymmärrä, eikö tässä kysytä miehiltä mitään?. Kyllä minä ainakin saan annettua naiselle orgasmin jollei muuten niin suuseksillä.

Vierailija
4/5 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvata kun en ymmärrä, eikö tässä kysytä miehiltä mitään?. Kyllä minä ainakin saan annettua naiselle orgasmin jollei muuten niin suuseksillä.

Miehetkin saavat sanoa mielipiteensä. Sinun tyydytystaitoja ei kysytty vaan sitä miten ne naiset jotka eivät mitenkään saa orgasmia kuin omin käsin/vibralla tms niin miten se on vuosien/vuosikymmenien aikana häirinnyt suhdetta?

Vierailija
5/5 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mies käyttäisi samaa vibraa, niin nainen ei saa orkkua. Kyse on täysin ilmiselvästi kyvyttömyydestä rentoutua miehen seurassa. Ajatellaan, miltä vatsamakkarat näyttävät, haiseeko perse ym. epäolennaista.

miten ne naiset jotka eivät mitenkään saa orgasmia kuin omin käsin/vibralla tms niin miten se on vuosien/vuosikymmenien aikana häirinnyt suhdetta?