Siis, minkälaasia nämä Seinäjoen Halpahallin aluushousut o??
Yhyren kerran ovat pesus ollehet ja ny jo haarukas reikä!?
Kommentit (137)
yks halapakauppa, tua Kössi- sieltoon ostanu (useen ajoon)ittelleni aluusverhat, ja kokua on. Färillisesti nua ny ei kovin sihtaavia oo muttei trenkääkään. Viinakaupaski oon niis käyny ja kaikki luuli jotta mullon sortsit vaikkei ollu ku ne polovimittaaset valakooset aluushousut.Vahtasivat mua äsmarketin kassalta ku lehemä uutta konttia, katehellisina vissihin? Ja meilläpäin akoolla ei oo talohon tullesnansa ku v***u ja virsikirja. Jokka kakarat repii sitte molemmat-
oikia pohojalaanen. Ostat kun halavalla saa ja sitte rutajat ku ei kestä.
kuulkaa mostin kevähällä isännälle pokseria Lapuan Halavastahallista. No kun se yhyret meinas laittaa jalakhan, niin eikhän menny heti sormi lävitte siitä kumminauhan viärestä. Tuli vishin ostettua liika piänet :D
ei tarttis tällääsiä pakkaasia olla montaa päivää. Kyllolis kelevannu halapahallinkin pitkäpulttuuset jalakahan kun vaan olis ollu!
viikonloppuna kun luvattihin hellettä. On kunnon tuuletus ja kaikki. Voi vilipootella parahultaasesti.
mutta minäkin ostin keskisuomalaisesta HalpaHallista alushousuja, kun loppuivat mökkireissulla kesken, ja nekin kesti vaan yhden pesun, reikiä saumoissa.
Viekää ihmeessä housut takaisin kauppaan. Kyllä sieltä pitää saada ehjät housut tilalle. Kuluttajasuojaa olla pitää sen verran.
tämonnniistä parahasta päästä. Oikia kieli ja asenne kohorallansa.
Huvittaas tiätää, onko tuo alakuperäänen kirioottaja saanu korvausta vaivoostansa, palauttanu housut vai tuliko niistä siivoustrasua?
on ollut suosittu tämä ketju, kyllä halapa-hallista saa kunnon slokkiaki ei tartte huonoja ostaa, maksaa vain vähä enemmän.
Tiäkkö mitä. Mostin justihin aluushousut halavasta hallista ja sama juttu. Ekaa kertaa jalas ja heti reikiä. Enkä keherannu vierä niitä reikääsiä aluushousuja takaasin kauppahan. Kyllä kismittää tuollaaset roitit.
Kahdet hajos kun yritin laittaa päälle. Kolmannet kesti pari pesua. Selvisi miksi olivat niin halvat.=)
ja sano notta jossei perkules fyrryhousut kestä yhtä kurikoontia pyykkirannas niin jukoliste on saatava rahat takaasi. Ja vähä pikkuuse lisäkorvasuta. Johan sitä nauraa krannikki, jos sylillevyyne puo paliahana vilikkuu. Toista se on nuolla etelän vaaksanlevyysillä kottaraasilla, jokka kulukoo pierunarut persvaos. Sev vielä sanon, notta ku Halapa Halli on olovinansa uskovaanen kauppa, niin punttihousuja saisivat vain aluvaattehiksi myyrä! Nih!
Tää varsinkin oli íhan paras kommentti.. :D
yks halapakauppa, tua Kössi- sieltoon ostanu (useen ajoon)ittelleni aluusverhat, ja kokua on. Färillisesti nua ny ei kovin sihtaavia oo muttei trenkääkään. Viinakaupaski oon niis käyny ja kaikki luuli jotta mullon sortsit vaikkei ollu ku ne polovimittaaset valakooset aluushousut.Vahtasivat mua äsmarketin kassalta ku lehemä uutta konttia, katehellisina vissihin?
Ja meilläpäin akoolla ei oo talohon tullesnansa ku v***u ja virsikirja. Jokka kakarat repii sitte molemmat-
mutta kylä mua nii nauratti! Oommää yhren kesän asunu Seinäjoella sentää. :D
Kyllähää miekii käyn nuissa alelaariloissa mutta meille ostetannii ylleessä pokserpöksyt!
Viihdytin itseäni lukemalla taas kerran läpi tämän iki-ihanan ketjun! :)
Vierailija kirjoitti:
Mostan ittelleni ja flikoolle aina Linreksiltä, siälon hyvällaatuusta, halapaa ja komian näkööstä vaatesta!
jääny keskisuomalaisena paljosta paitsi :D Ei oo meillä noin hienoo murretta - eikä sitä täällä päin kuule missään. Ettekö te uskalla puhua omaa murrettanne kun tuutte Jyväskylään? Pää pystyyn ja pitäkää murteestanne kiinni. Tiedä vaikka leviäis sitä kautta koko Suomeen :D