Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten saan voimia jättää mun miehen

Vierailija
03.09.2011 |

se ei tee mitään, nukkuu päivisin kolmeen, saan yksin hoitaa kaiken, työn ja lapsen:( tunnen vain vihaa lastani kohtaan, kun olen niin väsynyt. tunnen tukehtuvani. haluan omaa aikaa, aikaa vailla stressiä siitä, hoitaako mies lasta sillä aikaa, kun käyn kaupassa tai lenkillä. miten saan voimia päästä tästä paskasta suosta ulos.Miksei se sika voi auttaa mua ? en halua vihata omaa lastani enkä elämää. ! En halua olla tällainen itkevä ja valittava akka, jollaiseksi mies minut tekee.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen olisi ehkä syytä hakeutua hoitoon.

Toiseksi, puhu miehellesi, kerro että asioiden muututtava ja että harkitset eroa.

Vierailija
2/5 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta nyt ainakin ruikuttaminen, miljoona muuta naista pystyy hoitamaan kodin ja yhden lapsen vaikka mies nukkuisi päivät pitkät. Ja mikä ihme on sun omaa aikaa? Sullahan on omaa aikaa koko ajan.

Jos haluat erota, niin ei siihen mitään erityisiä voimia tarvita. Teet päätöksen, kerrot miehelle ja häivyt lapsen kanssa. Ei se sen kummempaa ole.

Paitsi että jo sun viestistä näkee ettet sä oikeasti mitään saa aikaiseksi. Olette molemmat velttoja ja henkisesti rapautuneita yksilöitä ja lapsestanne tulee samanlainen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 tuntia vuorokaudessa ja 52 viikkoa vuodessa. Miehesi tuskin kantaa vastuuta etäisän roolistaan, eli et saa niitä lapsivapaita viikonloppujasi koskaan.

Vierailija
4/5 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestäsi et voi muuttaa. Itseäsi voit ja miehesi saattaa muuttua siinä samassa. Tilaa aika terveyskeskuksen psykologille ja yritä selvittää ajatuksiasi. Parasta olisi, jos mies suostuisi lähtemään kanssasi perheasiain neuvottelukeskukseen. Ero ei välttämättä ole paras ratkaisu tai ainakaan ensimmäinen.

Elämäntilanteet vaihtelevat ja pienen lapsen kanssa elämä on toisinaan raskasta.

Vierailija
5/5 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotta sitten.(miehellä mielenterveysongelmaa ja vaikka mitä, ei suostunut apua itselleen hakemaan)Olin niin loppu, tuntui kuin olin kahden lapsen yh. lapsi oli 6 kk kun muutin pois rajun riidan jälkeen. Ensin vanhemmille ja siitä takaisin opiskelupaikkakunnalleni kahdestaan lapsen kanssa 2kk:n päästä. Elämä parani kauheasti ja ihmettelen vieläkin miksi en lähtenyt aiemmin tai miksi edes koskaan yhdessä oltiin. lapsenhoito yksin paljon helpompaa, kun ei apua osannut keneltäkään odottaa ja meillä oli tosi kivaa kaksistaan ja olihan mulla paljon ystäviä tukena. Aloitin lapsen kanssa muskarin ja saatiin avoimen pk kautta myös uusia lapsiperheitä ystäviksi.

nyt olen naimisissa uuden miehen kanssa ja meillä toinen yhteinen lapsi tulossa. Uusi mies tuli jo perheeseemme kun lapsi oli päälle vuoden ja ollut hänelle isä siitä lähtien(oma isä ei halua lasta nähdä, vaikka eron jälkeen teki paljon kiusaa ja oikeudessa sain yksinhuoltajuuden) Maailman paras isä ja aviomies on uusi mies ollut ja rakastan elämääni:) kahden lapsen kanssa ei ollenkaan rankkaa, kun puoliso osallistuu paljon ja itse on onnellinen elämäänsä kyllä sinäkin onnistut:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän