Lue keskustelun säännöt.
jadelle ehkäisyimplantit
07.08.2011 |
mulla on nyt ollu 7kk jadelle implantit 4kk tuli kuukautiset ihan normaalisti mutta nyt 3kk aikana ollut n. viikon välein kuukautiset... onko ihan normaalia????????
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla meni hyvin toista vuotta, mutta sitten alkoi tiputtelemaan joka ei loppunut puolessa vuodessa jolloin poistatin ne. Samoin iho alkoi olemaan ihan pientä näppyä täys joka sekin hävisi kun poistatin ne.