Olen shokissa
Kommentit (57)
Naurettavaa vääntää että "jouduit syntymään noille" -niin muutkin omille vanhemmilleen!
Sä pilaat koulussa muitten työn. Älä mene sinne. Mitä sitten?
Missään en sanonut että tiedän sun elämästä jotain. En edes sitä oletko aito.
Mutta se on varmaa että jos sä nappaat 100 nappia tai 99 niin kyllä se vaikuttaa niitten lääkäreitten, poliisien, hoitajien työhön.
Vaikka sinulle on ihan se ja sama hyppäätkö junan eteen, niin jonkun tarttee repiä jäsenesi sieltä veturista mahdollisesti jumiin jääneet pois. Älä sano ettei se vaikuta siihen joka tämän työn tekee!
Se vaikuttaa niihin jotka tekee sulle ruumiinavauksen ja hautausurakoitsijaan, sukuusi ja ystäviisi.
Mutta ei tietenkään sinua.
Olen elänyt paskaa arkea. Aidosti niin kamalaa että et sinä jaksaisi viillellä itseäsi siinä ja ottaa jotain kuvia kun jalat roikkuu ilmassa. Sun blogi on sun asia, minusta sut saisi ohjata pakkohoitoon tolla perusteella.
Ei masennuksia voi verrata, mutta sinun toiminta on perseestä. Sinä siinä kypsymättömyyttäsi vollaat vittuja.
Sulla saa olla paskat tunteet mutta kyllä sun teot ja tekemättä jättämiset vaikuttaa muihinkin.
En odota että tajuaisit tämän nyt. Sait päähäsi että olen sua vastaan. Niinkuin melkein koko maailma.
Itse olen työkyvytön, miksi sun tarttee mennä kouluun jos elämä on aidosti kamalaa? Sitten se on. Hanki itsellesi joku järki tohon.
En yksinkertasesti voisi käydä koulussa tai tehdä työtä mutta minusta itsestään hoitaminen on tärkeämpää kuin vollata kamalan ikäviä vanhempia.
Vaikka ne on paskoja, ne on sun vanhempia ja sinulla varmaan on enempi kuin monella luokkakaverillasi on. Tätä tarkoitin.
35
Paskaa täynnä oleva elämä on paskaa elämää. Älä saivartele!
Mikä pakko on antaa ihmisien mielipiteiden sun lihavuudesta(?????) ottaa huomioon?
Sä olet koulussa itsesi takia. Että saat hyvän koulutuksen. Jos ei koulussa voi olla kiusaamisen takia niin sä teet asian selväksi opettajille ja rehtorille että sinua kiusataan ja teet asiasta poliisitutkinnan jos ei homma lakkaa tai vaihdat toiseen kouluun tai mikä toimii sinulle.
Miten sinä auttaisit oikeasti hätää kärsiviä kun et pysty itseäsi auttamaan ensin?
35
heh, luuletko tosiaan, että mietin tollasia asioita, että joku joutuu repii mut junan alta? :D mä tungen kuvia just siks, että itse voisin niitä myöhemmin katsoa. Mikä mussa on kypsymätöntä? autan monia ihmisiä, en ryntää kouluun ampumaan kiusaajiani, kunnioitan muita ihmisiä myös. Ehkä olet oikeassa, mutta oikeasti, paljonko musta tiiät voidaksesi sanoa noin? :] ? enkä ole sua vastaan, mun mielestä on typerää ja kypsymätöntä sanoa noin, jos olet aikuinen, etkä ole samanlaista elämää kokenut kuin minä. En arvostele sun elämääs, joten miks arvostelet mun? siks että kirjotan blogia vai? no kyllä mä saan sitä kirjottaa, mutta et voi noin sanoa mun blogin perusteella. Mistäs tiiät etten vaikka ole puoliksi afrikasta kotoisin? toi oli vaan esimerkki... miksi sun täytyy olettaa että olen joku suomalainen lapsi, joka saa kaiken mitä haluaa? entäs jos asia ei ole näin?
" ainii, mä en saakkaa sellosta...."
Tuosta lauseesta tuli mieleen, että asutko jossain Espoossa (Leppävaarassa tai lähettyvillä)?
Jos koulu on kamala paikka, niin etkö voisi vaihtaa koulua? Joskus aloittaminen puhtaalta pöydältä (=uusi koulu) voi olla hyvä vaihtoehto?
Toiseksi haukutaanko sua oikeasti koulussa (ääneen) vai kuvitteletko, että muut ovat susta jotain mieltä, mutta kukaan ei ole oikeasti sanonut mitään ääneen. Ja ajatuksissasi luomasi kuva itsestäsi muiden silmin ei olekaan todellinen.
en asu siellä päinkään. En voi vaihtaa koulua. Ja olisi kyllä hyvä vaihtoehto. Haukutaan ihan ääneen, enkä kuvittele yhtään mitään.
Näppärää käänteistä! Sulla taitaa olla aika hyvät todistukset.. :) Sä olet juurikin semmonen rikas lapsi jolla on kaikkea ja sitten rissataan kun on niin paskaa. Kaikki sun kirjotuksessa siihen viittaa!
Minulle on ihan sama jos otat tollasia kuvia blogiisi. Usko nyt, mutta se ei ole sama jos hyppäät sinne junan alle kuin leikit ajatuksella tai otat kuvia, sehän on taiteellista ajattelua mutta kaukana on se arki mitä se on kun joku tekee työksi sitä että repii ihmisiä peltiromuista onnettomuuksien tai itsemurhien jälkeen. Ja tämä on se sun naiivius.
Arvostelen sun tapaa toimia. Räyhäät jossain koulussa kun et ole selvästi sinne terve menemään. Hoida itsesi kuntoon jos et pysty opiskelemaan tai tekemään työtä.
Minulle on se ja sama mitä kamalaa sinulle on tapahtunut mutta kuka vaan nuori voisi riehua vittuilujaan koulussa ja moni noin tekee.
Minusta sinä olet vaan yksi hyväosainen vittuuntunut teini joka ei ota vastuuta kouluttautumisestaan, kun ne "haukkuu" sua. Mitä sä teet muille? Häiritset ja solvaat muita.
Anteeksipyyntö ei ole vaan yksi sana. Se on ymmärtämistä siihen mitä on itse tehnyt väärin.
Ehkä joku opettaja ottaa lääkkeitä koska sillä on tollanen lapsellinen oppilas?
Minulla on suvussa Afrikasta kotoisin oleva henkilö. Sitten?
Luultavasti hänen elämässä enempi vastoinkäymisiä kuin minulla tai sinulla yhteensä. Mitä sitten? Sinä olet vastuussa itsestäsi ja teoistasi.
Et voi auttaa toisia ennenkö olet auttanut itseäsi.
Minulla on kriisini kesken pahasti ja haluan auttaa muita mutta olisin enempi taakaksi toisille jos nyt tekisin jotain työtä muitten eteen.
Itse olen sekä kiusannut, ollut kiusattu, hyväksynyt hiljaa kiusaamisen ja tehnyt jotain kiusaamiselle.
35
Mutta kun et sinä ole edes lihava!
Mikä teitä nuoria vaivaa?
Vai onko se joku moikkaaminen: moi läski?
tuulta purjeisiin? Jos alkaa sanoon vastaan ja haukkumaan taksa, usein pilkkaajat vaan keuhkoaa lisää. Kun ei kiusattu muutakun myöntele, niiden into laantuu.
Oletko koulussa puhunut jollekin? Rehtorille? Onko siellä tehty mitään?
Sun pitäsi syödä masennus ja skitsofrenia lääkkeitä? ymmärsinkö blogistas oikein? vai mistä olet nuo kaikki lääkkeet saanut. Ehkä sinun tosiaan kannattaisia syödä sinulle määrättyjä lääkkeitä, jos sinulla on mielenterveydellisiä ongelmia ne saavat sinut luulemaan olevasi läski? Jos kuvittelet kaikkea mikä ei pidä paikkaansa?
En nyt sano etteikö sinulla paska elämä tottakai olisi, tekisi mieli vain ottaa syliin ja nukuttaa, kun herää ni akikki ois hyvi. Vittu ku asiat ei mee niin. haluaisin olla sun ystävä ja auttaa sua eteenpäin. Sä tarvisit tosi kipeesti jotakin. Ammattiauttajien puoleen vaan suosittelen kääntymään, et sä saa muualta apua, etkä ole narkkari vaan masentunut erittäin pahasti jos itsemurhaa haudot. Se voi viedä sun olon pois mut usko mua, elämä on ihanaa aina välilllä jos saa apaa ongelmiinsa.
okei en tiedä kuak vittu mä olen tässä puhumaan.
sinä, bloggaaja olet tiennyt tänne av-palstalle tulla. Epäilen että 14 vuotias ei tätä palstaa lueskele muuten vaan? Joten mistä SINÄ tiesit että blogisi on tänne linkitetty? Ellet ole provo......
Bloggerissa pystyy näkemään, mitä kautta ihmiset ovat omaa blogia tulleet katsomaan, mikäli blogin vierailija on blogiin linkin kautta eksynyt=)
Virhe: Koita jaksaa! En mä nyt oikein muuta osaa sanoa:'<
Terveisin eräs kyseisen blogin lukija
kaikkien elo on välillä raskasta.
itselläni oli suht yksinäinen nuoruus aikana ennen internetiä. kuuntelin paljon musaa, luin ja kirjoittelin... depistäkin oli. olihan se sellaista lusimista ja "parempien aikojen odottelua" ikävuodet 14-19. etenkin kun vanhojen lapsuuden kavereiden persoonallisuus & intressit muuttuivat (tupakka, olut, sekava seksi, väkivalta).
aikuisena sitten muutin opiskelemaan, podin välillä taas depistä ja lopulta löysin sattumalta mukavan tyttöystävän, jonka kanssa nyt naimisissa.
pysyhän täällä, lapsi hyvä. elämässä on paljon nähtävää ja koettavaa. maailma ei ole täydellinen, eikä hyvä. vaan kyllä tänne mahtuu paljon hyviäkin hetkiä.
m33
Ja vetänyt ap:n aloituksesta herneet nenään kunnolla blogissaan. Just.
ja hävetkää nyt hyvät ihmiset, kun keljuilette täällä 14-vuotiaalle lapselle.
elämä on hankalaa aina silloin tällöin ja on hyvä, että ilmaisee itseään ja purkaa oloaan...
minulla on neljä kuollutta ikätoveria, jotka olivat tyypillisiä miehiä, eli eivät paljoa puhuneet. harmittaa jälkikäteen, että eivät missään ilmaisseet itseään. kuolivat oman käden kautta 17,19,21 ja 30-vuotiaina.
m33
kun kiusaatte 14-vuotiasta? Fiksu tyttö hän tuntuu olevan, te kiusaajat taas ootte ihan sairaita.
-virhe