Miksi miehet haluaa vaimoiksi heikkoja naisia ja me "vahvat"naiset
olemme vaan kavereita tai leikkikavereita :( Surettaa niin, pitäisiköhän alkaa esittää avutonta, mutta kait sitä jossain vaiheessa paljastuisi....
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
ei saa ikinä yleistää, mutta jotkut ( suurin osa?) kundeista ovat pihejä, heikko nainen laittaa kundin tilanteeseen että siitä pitäisi huolehtia enemmän kuin vahvasta naisesta,
että sulla on kaksi firmaa,
1.rakkaus-investoit aikaa huolehtimaan siitä-investoit paljon rahaa siihen-olet tottunut
2.rakkaus-et investoinut ollenkaan rahaa-olet tottunut.
arvaa minkä yrityksen pitäisit? sen mihin olet investoinut myös rahaa.
jos kundi tuhlasi rahaa vikittelyyn eli maksoi drinkit, elokuvaliput, suhteessa on ostanut naiselle sitä ja tätä, maksanut sii enemmän rahaa suhteessa, se arvostaakin paljon enemmän.
ei ne kundit arvosta sitä, mitä saavat helpolla, ne tykkää metsästää, ja ne tykkää huolehtia ja pitää huolta naisestaan, vaikkei itse sitä tajua.
kysymys ei siis ole naisen ahneudesta, vaan siitä miten sen pitää mennä, he brings home the bacon, thats when its home.
jos rupeatte "minä maksan" ja elokuvateattereissa sanotte "viime kerralla sinä maksoit, nyt minä maksan" kyllä kundi innostuu mutta..... ei arvosta minkä ihanan ja rakastavan naisen sai. jos saamme jotain helposti, usein unohdamme antaa sille arvon. se on kriittista varsinkin ensimmäiseen vuoteen suhteessa.
muistakaa tytöt, vaikkaa pääsääntö on olla itsenäinen, työtä tekevä, vapaa nainen joka eron sattuessa voi elättää itsensä ja lapset, niin feministisistä piirteistänne ei tipu mitään jos teette sen oikein ja annatte kundin tarjota, maksaa enemmän rahaa suhteessa.
Höpöhöpöä
Vierailija kirjoitti:
Se että nainen tykkää tehdá kotihommia ei tee hänestä yhtään sen "heikompaa". En tunne yhtään miestä joka haluaisi laittaa naisen tossun alle, suurin osa haluaa elämänkumppanikseen tasavertaisen tyypin jonka kanssa voi keskustelua ja tehdä muutakin kuin ostaa yhteinen talo ja tehdä pari lasta päiväkodin hoidettavaksi . Narsistit ovat asia erikseen.
Olen entinen uranainen, mies on erittäin menestyvä tyyppi. Sanoin että haluan jäädä aikanaan lasten kanssa kotiin niitä siunaantuessa ja mies tajusi asian niin että olen kunnianhimoinen kaikessa mitä teen. Niinkuin olenkin. Olen menestyksekkäästi ollut kotona lasten kanssa kymmenen vuotta, ottanut kuitenkin osaa oman alan juttuihin ja päivittányt tietojani. Nyt aloitin työnteon kodin ulkopuolella uudestaan. Kyllä mun mielestä nainen joka ei osaa itse hoitaa lapsiaan on luuseri.
Luuseri nimittelee muita. Piste.
Joo kyllä nää "vahvat" naiset tiedetään. Vai sanoisiko ylimieliset, itsekkäät ja heikompia halveksivat. Pahimpia ovat tosiaan ne, jotka jatkuvasti korostavat sitä omaa "vahvuuttaan".
Vierailija kirjoitti:
mulla on heikko mies ja itse olen vahva nainen.
Sanoisin että meillä tämä on hyvä yhtälö..
Meillä ei toiminut. En jaksanut raahata nuhjaketta perässänu kuin märkää rättiä.
Mielellänhän tietynlaiset rähjäkkeet hakee vahvaa naista, varaäitiä, joka hoitaa järjestää ottaa vastuun vie eteenpäin tukee auttaa... en jaksanut olla sellainen.
Paras oli kun mies pyysi soittamaan työpaikalleen että on kipeä! Itse ei sitä saanut tehtyä/uskaltanut tehdä!
Sitten on nämä miehet joilta leikkautuu munat jos vaimo tienaa paremmin, on paremmassa asemassa työelämässä. Paremmin koulutettu jne. Miehen on aina oltava paras! (vaikka ei olisikaan). Miehelle on aina käynnissä kilpailu. Parempi auto kuin vaimolla, yhdessä ostettu talo on miehen puheissa "minun taloni". Polkupyörässäkin oltava enemmän vaihteita! :) Sitä sanotaan alemmuuden tunteeksi.
Viisas nainen osaa delegoida niin, että mies luulee olevansa paras. Vielä viisaampi nainen pysyy sinkkuna!
Ihmettelen itsekin välillä vahvan naisen määritelmää. Onko vahva nainen siis luonteeltaan dominoiva, kärkäs, epäempaattinen kotityö- ja urarobotti joka vaihtelee autonrenkaita ja naureskelee perinteisille naisten hömpötyksille? Jotenkin särähtää korvaan se että vahva määritellään sen kautta miten miesmäisesti nainen hoitaa asiat. Millaisia te vahvat naiset olette?
Itse olen aina ajatellut vahvaa naista tällakseksi:
- hyvä itsetunto
- määrätietoinen luonne
- osaa pitää itsensä ja perheensä puolia
- on lähimmäistensä tukena tarvittaessa
- hoitaa osansa arjen pyörittämisestä tehokkaasti, mukisematta ja ylpeydellä
- ei heittäydy uhriksi
- lempeä mutta tiukka ote kasvatukseen
- ei ole hemmoteltu kiukuttelija, suhtautuu elämään tyynesti ja nöyrästi olematta tossu
- osaa myöntää virheensä ja seistä valintojensa takana, on rehellinen
- ei häpeä naisia tai omaa naiseuttaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulla on heikko mies ja itse olen vahva nainen.
Sanoisin että meillä tämä on hyvä yhtälö..Meillä ei toiminut. En jaksanut raahata nuhjaketta perässänu kuin märkää rättiä.
Mielellänhän tietynlaiset rähjäkkeet hakee vahvaa naista, varaäitiä, joka hoitaa järjestää ottaa vastuun vie eteenpäin tukee auttaa... en jaksanut olla sellainen.
Paras oli kun mies pyysi soittamaan työpaikalleen että on kipeä! Itse ei sitä saanut tehtyä/uskaltanut tehdä!
Sitten on nämä miehet joilta leikkautuu munat jos vaimo tienaa paremmin, on paremmassa asemassa työelämässä. Paremmin koulutettu jne. Miehen on aina oltava paras! (vaikka ei olisikaan). Miehelle on aina käynnissä kilpailu. Parempi auto kuin vaimolla, yhdessä ostettu talo on miehen puheissa "minun taloni". Polkupyörässäkin oltava enemmän vaihteita! :) Sitä sanotaan alemmuuden tunteeksi.
Viisas nainen osaa delegoida niin, että mies luulee olevansa paras. Vielä viisaampi nainen pysyy sinkkuna!
Diktaaattorilta puuttuu kolme: Niska, perse ja ovi.
Otsikko on taas sarjaa keksimme tekosyitä miksi emme kelpaa miehille emmekä halua nähdä totuutta.
Minun kokemukseni mukaan itse itsensä "vahvaksi naiseksi" brändäävät ovat luonteeltaan vaikeita tapauksia, jotka haluavat päättää kaikesta. Miehen rooliksi jää joko suostua kaikkeen tai tapella jatkuvasti "vahvan naisen" kanssa. Kovin moni mies ei etsi parisuhdetta, jossa pitää tapella koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
väittää ettei saa kunnon miestä koska miehet "pelkää" vahvaa naista.Paskan marjat.Rumat ja/tai muuten vaan hankalat nalkuttajat ei saa miestä ja keksii tollasen selityksen ettei tarttis ettiä vikoja itsestä.
Tuollaisia naisia on suhteissa pilvin pimein, kun taas moni nätti/normaalin näköinen ja hiljaisempi nainen kärvistelee sinkkuna. Miehet juuri rakastavat näitä raväköitä pubiruusuja/lissuja, joilta saa helposti, ja paljon seksiä ja joka on tehokas kodinhoitaja. Katsokaa miehet peiliin, että millaisia naisia itsellenne valitsette, ihan turha on omista valinnoistanne naisia syyllistää. Itsepähän valitsette tuollaisia rumia riivinrautoja, teille ei normaalit ja ujommat naiset kelpaa kun emme ole tarjoamassa säpinää ja jännitystä vuorokauden ympäri. En jaksa olla kenellekään mikään viihdyttäjä, kaipaan tasavertaista kumppania elämääni. Sirkuspellemeininki ryyppäämisineen ja viikonloppurientoineen ei minua kiinnosta tipan tippaa. Viihdyn enimmäkseen kotona ja luonnonhelmassa.
Ei sun perään itse kun nyrkkikyllikki.