Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet haluaa vaimoiksi heikkoja naisia ja me "vahvat"naiset

Vierailija
06.08.2011 |

olemme vaan kavereita tai leikkikavereita :( Surettaa niin, pitäisiköhän alkaa esittää avutonta, mutta kait sitä jossain vaiheessa paljastuisi....

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2011 klo 19:17"]olemme vaan kavereita tai leikkikavereita :( Surettaa niin, pitäisiköhän alkaa esittää avutonta, mutta kait sitä jossain vaiheessa paljastuisi....

[/quote]

Koen olevani hiukan heikko mies siinä mielessä, että olen aika herkkä, ujo ja tunteellinen. Siksi olen halunnut samanlaisen naisen. Olemmeko sitten heikkoja, sitä en tiedä. Onnellisia ainakin yhdessä.

Vierailija
22/90 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa ikinä yleistää, mutta jotkut ( suurin osa?) kundeista ovat pihejä, heikko nainen laittaa kundin tilanteeseen että siitä pitäisi huolehtia enemmän kuin vahvasta naisesta,

että sulla on kaksi firmaa,

1.rakkaus-investoit aikaa huolehtimaan siitä-investoit paljon rahaa siihen-olet tottunut

2.rakkaus-et investoinut ollenkaan rahaa-olet tottunut.

arvaa minkä yrityksen pitäisit? sen mihin olet investoinut myös rahaa.

jos kundi tuhlasi rahaa vikittelyyn eli maksoi drinkit, elokuvaliput, suhteessa on ostanut naiselle sitä ja tätä, maksanut sii enemmän rahaa suhteessa, se arvostaakin paljon enemmän.

ei ne kundit arvosta sitä, mitä saavat helpolla, ne tykkää metsästää, ja ne tykkää huolehtia ja pitää huolta naisestaan, vaikkei itse sitä tajua.

kysymys ei siis ole naisen ahneudesta, vaan siitä miten sen pitää mennä, he brings home the bacon, thats when its home.

jos rupeatte "minä maksan" ja elokuvateattereissa sanotte "viime kerralla sinä maksoit, nyt minä maksan" kyllä kundi innostuu mutta..... ei arvosta minkä ihanan ja rakastavan naisen sai. jos saamme jotain helposti, usein unohdamme antaa sille arvon. se on kriittista varsinkin ensimmäiseen vuoteen suhteessa.

muistakaa tytöt, vaikkaa pääsääntö on olla itsenäinen, työtä tekevä, vapaa nainen joka eron sattuessa voi elättää itsensä ja lapset, niin feministisistä piirteistänne ei tipu mitään jos teette sen oikein ja annatte kundin tarjota, maksaa enemmän rahaa suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa ikinä yleistää, mutta jotkut ( suurin osa?) kundeista ovat pihejä, heikko nainen laittaa kundin tilanteeseen että siitä pitäisi huolehtia enemmän kuin vahvasta naisesta,

1.rakkaus-investoit aikaa huolehtimaan siitä-investoit paljon rahaa siihen-olet tottunut

jos kundi tuhlasi rahaa vikittelyyn eli maksoi drinkit, elokuvaliput, suhteessa on ostanut naiselle sitä ja tätä, maksanut sii enemmän rahaa suhteessa, se arvostaakin paljon enemmän.

ei ne kundit arvosta sitä, mitä saavat helpolla, ne tykkää metsästää, ja ne tykkää huolehtia ja pitää huolta naisestaan, vaikkei itse sitä tajua.

kysymys ei siis ole naisen ahneudesta, vaan siitä miten sen pitää mennä, he brings home the bacon, thats when its home.

jos rupeatte "minä maksan" ja elokuvateattereissa sanotte "viime kerralla sinä maksoit, nyt minä maksan" kyllä kundi innostuu mutta..... ei arvosta minkä ihanan ja rakastavan naisen sai. jos saamme jotain helposti, usein unohdamme antaa sille arvon. se on kriittista varsinkin ensimmäiseen vuoteen suhteessa.

muistakaa tytöt, vaikkaa pääsääntö on olla itsenäinen, työtä tekevä, vapaa nainen joka eron sattuessa voi elättää itsensä ja lapset, niin feministisistä piirteistänne ei tipu mitään jos teette sen oikein ja annatte kundin tarjota, maksaa enemmän rahaa suhteessa.

Vierailija
24/90 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/90 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 16:42"]ei saa ikinä yleistää, mutta jotkut ( suurin osa?) kundeista ovat pihejä, heikko nainen laittaa kundin tilanteeseen että siitä pitäisi huolehtia enemmän kuin vahvasta naisesta,

[/quote]

ymmärretysti hirman vitsailen, kun ollaan suhteessa niin tuetaan toinen toisiaan, ja ollakseen kenraalin vaimo täytyy mennä naimisiin lutnanttin kanssa, adiat tehdään ja päämääriin mennään yhdessä, finanssit voi joskus esimerkiksi puolison koulutuksen ajaksi olla naisrn harteilla, mutta ymmärsitte varmaan mitä tarkoitin, älkää alkako pihien kanssa jotka ekoilla treffeillä eivät tarjoa kahvia naiselle, älkää katsoka rahan määrää!!!!!!! vaan kuinka kundi haluaa antaa ne tytölleen.

Vierailija
26/90 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 16:42"]ei saa ikinä yleistää, mutta jotkut ( suurin osa?) kundeista ovat pihejä, heikko nainen laittaa kundin tilanteeseen että siitä pitäisi huolehtia enemmän kuin vahvasta naisesta,

[/quote]

toisaalta mä vaan puhun, mutta kun rakastaa niin antaa kaikkensa, ja näin sen pitääkin olla, itse en vielä tavannut kundia joka olisi yhtä antelias mulle sekä tunteissa että rahassakin kuin minä, mutta toivon että ehkä tulevaisuudessa.

Vierailija
27/90 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärtänyt sanaakaan 69-73:n kommenteista. Kyllä voikin olla ihmisellä heikko kirjallinen ilmaisu.

Vierailija
28/90 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2011 klo 19:34"]

kyllä mulle oma mies tokaisi kerran, että
"miksi sä et voi olla tavallinen nainen joka pitää turpansa kiinni"
kun uskalsin jälleen kerran olla eri mieltä jostain asiasta.

Samaan aikaan hänelle on erittäin tärkeää että maksan pennilleen puolet kaikista laskuista ja huushollin kuluista.
Pitäisi tehdä kaikki aina niinkuin hän sanoo, ja hän luulee aina olevansa oikeassa vaikka ei todellakaan ole - ja samaan aikaan kannan puolet vastuusta tästä perheestä, joissain asioissa enemmän kuin puolet.

[/quote]

Jos olet vahva niin olet yhtä hyvätuloinen kuin hän. Olet yhtä vahva kuin hän. Et tarvitse apua missään koskaan. 

Vierailija
29/90 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoittelet ehkä vääränlaisia miehiä, ap.

Itselleni ei ole koskaan tuottanut vaikeuksia saada miehiä, ja olen ns. vahva nainen. Ja olen kuullut miehiltä, että itsevarmuuteni on heistä seksikästä.

Jos mies on mielipiteiltään sovinistinen ja "perinteinen", hänelle voi olla vaikeaa sietää sitä, että naisella on omat mielipiteet eikä hän varsinaisesti "tarvitse" miestä ajamaan autoa, vaihtamaan lamppuja tai maalaamaan seinää.

Mutta sellaista miestä en ainakaan minä ikinä sietäsi, joten ei paljoa haittaa, vaikka tuollaiset äijät kiertävätkin minut kaukaa. Etsikööt statisti-hymistelijä-naisensa muualta!

Vierailija
30/90 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2011 klo 19:36"]

vahva nainen on nainen, jolla olisi elämänhallinta käsissään itsellään riippumatta siitä onko hän naimisissa/onko hänellä/ olisiko sinkku, toisin sanoen kykenee tulemaan toimeen ilman että joku elättää.

[/quote]

Tähän lukeutuu myös yhteiskunta. Itsensä elättämistä ei ole se että eletään opintotuella, sosiaalituella tai työttömyystuella. Vaan sellainen ihminen on luuseri. 

Vahva nainen on sellainen että hän kykenee kaikessa samaan kuin mies. Hän tienaa yhtä paljon, tekee yhtä paljon, ei itke eikä pyydä helpotuksia mihinkään. Ei valita kuukautisista eikä raskauksista. 

Ei yritä saada miestä tekemään raskaat työt vaan tekee ne itse ihan yhtä helposti. Vahva nainen on myös henkisesti vahva. Hänellä on hyvä itsetunto, hän ei koe mitään itsetunto ongelmia. Hänen onnellisuutensa ei riipu miehestä, lapsista, ystävistä tai työstä. 

Vierailija
31/90 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vahvat naiset" ovat yleensä rumia ja ylipainoisia sekä päsmäreitä. Ei sellaista jaksa.

t. Mies

Vierailija
32/90 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2011 klo 19:17"]

olemme vaan kavereita tai leikkikavereita :( Surettaa niin, pitäisiköhän alkaa esittää avutonta, mutta kait sitä jossain vaiheessa paljastuisi....

[/quote]

Minäkään naisena en jaksa varsinkaan näitä viiskymppisiä "vahvoja naisia"

Tiedätte varmaan tyypin.

Vierailija
33/90 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se vahvuus nyt on. Mielestäni vaimoni on monessakin asiassa vahva, mutta monet ns. miesten työt ovat hänelle täysi mahdottomuus. Osaa esim. todennäköisesti vaihtaa lampun, mutta milloinkahan sen on tehnyt viimeksi. Tai jotkut basic tietokonejutut ovat sellaisia, että voi todeta, että onneksi työelämässä on atk-tuki.

Ja harvoin selviää "voittajana" parisuhdejutuissa, mutta se olisikin toisen ketjun aihe ....

Vierailija
34/90 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2011 klo 19:21"]

[/quote]

Heikko nainen on just sellainen "Ansku", joka mielellään romahtaa vähän kaikesta ja jättää vastuunkannon mahdollisimman monesta asiasta muille.

Semmonen, joka ei oikein osaa mitään ja voi sentään ja on niin vaikeaa ja ihanaa kun joku nyt pelastaa, ja kun miul on oikeus miun tunteisiin, ja kun mie nyt niin loukkaannuin ja sitä ja tätä.

Vahva nainen on sellainen, joka ottaa vastuun elämästään kaikilla sen osa-alueilla ja on enemmän toimija kuin nyyhkijä.

Vierailija
35/90 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:08"]

Mitä se vahvuus nyt on. Mielestäni vaimoni on monessakin asiassa vahva, mutta monet ns. miesten työt ovat hänelle täysi mahdottomuus. Osaa esim. todennäköisesti vaihtaa lampun, mutta milloinkahan sen on tehnyt viimeksi. Tai jotkut basic tietokonejutut ovat sellaisia, että voi todeta, että onneksi työelämässä on atk-tuki.

Ja harvoin selviää "voittajana" parisuhdejutuissa, mutta se olisikin toisen ketjun aihe ....

[/quote]

Minä hoidan omaa metsäpalstaani ja kaadan sieltä puut. Pilkon ne puut ja muutenkin hoidan oman osani kodin raskaista töistä, koska olen oppinut niihin jo lapsena.

Silti on ihana, kun mies hemmottelee minua ja aukaisee oven ja passaa ja palvoo minua välillä.

Ymmärrän varsin hyvin, miksi parisuhde ei toimi vahvoilla naisilla, kun koko ajan hampaat irvessä, kuin Sika Tainolalla pidetään millilleen huolta, että on tasa-arvo ja ei olla heikko ja jankutetaan sitä vahvuutta koko ajan.

Vierailija
36/90 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvalla ja tervellä itsetunnolla varustettu nainen uskaltaa tuoda esille myös sen ettei ole kaikessa hyvä.

Vierailija
37/90 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2011 klo 19:17"]

[/quote]

Jaa. No mulle tuli tästä mieleen että olet joko vajaaälyinen tai idiootti. Ja ehkä siksi jäät leikkikaveriksi. Miehet haluavat nimenomaan henkisesti vahvan ja tasapainoisen puolison itselleen. Sellaisen jonka kanssa on samallainen ajatusmaailma, jonka kanssa voi puhua ja johon pystyy luottamaan. Nainen joka pystyy toimimaan itsenäisesti ja tuo oman osansa liittoon ja elämiseen. Mies haluaa myös että naisesta löytyy piirteitä ja asioita joita mies toivoo jälkikasvulleen sekä että hänen tulevien lastensa äiti on tasapainoinen ja kykenevä huolehtimaan lapsistaan. Ihmettelin nuorempana kun eräs miespuolinen ystäväni seurusteli ensin monta vuotta kivan naisen kanssa mutta kun nainen halusi naimisiin ja lapsia niin jätti tämän ja meni pari vuoden päästä naimisiin eri naisen kanssa. Kerran rohkaistuin asiasta kysymään ja ystäväni sanoi että hän ei koskaan osannut ajatellakaan entistä naisystäväänsä sopivana vaimona tai äitinä tai kumppanina elämän loppuun asti. Oli niin sekaisin kuulemma ihan oman itsensäkin kanssa. Nyt kymmenen vuotta eteenpäin tuo nainen ei ole pystynyt pitämään yhtään miestä itsellään vaan on just sellainen "panopuu" joka jätetään kun löytyy parempi. Hän on oikeasti epätoivoinen ja selittelee sinkkuuttaan sillä että on liian valikoiva vaikka me kaikki tiedämme että hän tarrautuu jokaiseen kaksilahkeiseen kiinni sormin hampain. Ei kaihda niitäkään miehiä joilla on vaimo. Ystävänä hän on  kiva ja symppis.

Vierailija
38/90 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö ap. omassa tuttavapiirissä nimenomaan ne vahvat naiset on aviossa. 

Vierailija
39/90 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2011 klo 19:41"]

jo 25v, mutta harvan miehen itsetunto kestää esim. vaimon parempaa palkkaa tai johtaja-asemaa. Olen hyvin perinteinen nainen siinä mielessä, että minusta ruuanlaitto ja pyykinpesu kuuluvat naiselle ja ne mielelläni teenkin. Mutta....ehkä tuo korkea koulutus, riippumaton taloudellinen asema jne on monelle miehelle liikaa.

Työkuvioissa olen paljon jutellut miesten kanssa ja huomannut, että monella johtajamiehellä on juuri tuollainen heikko nainen vaimona ja he ovat kertoneet että rakastuivat mm. siihen piirteeseen kun nainen oli niin heikko, köyhä tai tarvitsi suojelua. Jo muutama on todennut että olen aivan ihana pakkaus kaikinpuolin, mutta eivät voisi kuvitella näin vahvaa vaimoa rinnalleen...harmillista, kyllä me vahvat naisetkin haluttaisiin joskus olla heikkoja, kaivattais kainalossa loikoilua ja huomiota, sekä apua muussakin kun autonrenkaitten vaihdossa jonka toki osaamme jos haluamme....

ap

[/quote]

Kerrotko vielä, millä tavalla ajattelet olevasi "vahva nainen", sillä tuosta kuvauksesta ainakaan en sellaista tunnistanut? 

Vierailija
40/90 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:43"]

Höpö höpö ap. omassa tuttavapiirissä nimenomaan ne vahvat naiset on aviossa. 

[/quote]

oma tuttavapiiri=pyhä totuus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä