Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Päivän hyvä uutinen! Positiivisuuspläjäys !

Vierailija
05.08.2011 |

Kerro yksikin pieni asia, joka ilostutti sinua edes hetken. Tai avaudu ihan täysillä siitä miten ihanasti lapset käyttäytyivät, kuinka upea mies sinulla on.

Muilla ei ole asiaa tulla nälvimään tähän ketjuun, sellainen jätetään huomiotta.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppasi minua taas ja sai minut tekemään erään minua kovasti jännittäneen asian, joka varmaan ilman häntä olisi jäänyt tekemättä. :)

Vierailija
2/28 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain kuulla että jo kesäkuun alussa kadonnut Volbeat-hupparini on löytynyt. Harmitti hirveästi sen katoaminen, oli kallis ja vielä muisto hyvästä keikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikkunan pestyä. Huomenna taas seuraava...

Hain koulupuutarhalta ihania luomukasviksia korillisen.

Vierailija
4/28 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain tietää, että rakkauteni kohde on rakastunut minuun.. :))) miiiiiiih.. Että on ihana olla!

Vierailija
5/28 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja iloitsin siitä yhteenkuuluvaisuuden tunteesta, jota en ole pitkään aikaan päässyt kokemaan, kun olin poissa työkuvioista monta vuotta.

Lisäksi lähitulevaisuudessa tapahtuu yksi isohko muutos elämässäni, jota odotan innolla. Se tuo iloa tänäänkin, sen odotus, vaikkei se vielä "tämän päivän asia olekaan".

Iloitsen myös siitä, että on perjantai ja mulla pitkästä aikaa vapaa viikonloppu edessä.

Ja uskosta saan iloa jokaiseen päivään.

Vierailija
6/28 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain käydä oikeesxsa suihkussa ja vessassa :)

Siihen se sitten jääkin tältä päivältä, kaikki sitä ennen ja sen jälkeen on mennyt päin peetä :(

Vierailija
7/28 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistui ja että päivä on sujunut rauhallisesti lasten kanssa. Tuntuu kuin olisin oikea The Tehokone, kun saan tehtyä synttärijuhlat, ruuat, siivoamiset ja (vammaistenkin) lasten hoitamiset hyvällä mielellä. Musiikki soi ja ehdin palstaillakin, heh. Mies on töissä.

Vierailija
8/28 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen lapsen yksinhuoltaja, on onnellisesti ihastunut monen yksinolovuoden jälkeen. Ihastus on molemminpuolista ja vaikuttaa mukavalta mieheltä. Toivottavasti sisko saisi kivan kumppanin vierelleen!

Vierailija
9/28 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää, vaikka samatkin ihmiset useampaan kertaan!

Vierailija
10/28 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka laihdutti viime talvena huomattavan määrän ja näytti nyt aivan tyrmäävältä kesämekossaan. Ero viimevuotiseen on valtava.

Vierailija
11/28 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon ei sisältynyt toisten toimesta mitään aikatauluja tai vaatimuksia vaan saatiin olla ihan omaan tahtiin. Kävelin aamulla 5km lenkin. Tein tosi hyvää tuoremarjakiisseliä.

Vierailija
12/28 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Sain hoidettua kaikki asiat kerralla

-Ehdin takaisin autolle juuri ennenkuin alkoi sataa

Vierailija
13/28 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postissa ei tullut yhtään laskua ja viikonloppu on vapaa :)

Vierailija
14/28 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin olen ihaillut lapsiani. Mieheni oli yllättäen siivonnut puolet suunnittelemastani siivousurakasta, kun olin kampaajalla. Aurinko on paistanut.

Vierailija
15/28 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pääsin töistä päiväkodista ennen aikojaan, kun kaikki lapset oli haettu ennen puolta kolmea:)

Vierailija
16/28 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa tänään kesäloma! Ihanaa, vaikka sataa vettä.

Vierailija
17/28 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kirppikseltä itselleni upean ja ehkä kerran käytetyn Calvin Kleinin mekon 15 €:lla. JA se oli kokoa S ja mahduin siihen!!!

Vierailija
18/28 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi pikkulasta ja yksi koululainen, ja yksi vauva on kullut kohtuun. Raskaudet ovat olleet tosi vaikeita. Eli olen ollut pitkiä aikoja viime vuosista sidottuna joko raskauskomplikaatioden takia sänkyyn, tai sitten pikkuvauvan imetykseen ja hoitoon. Nyt mies on ollut lomalla ja hoitanut kodin ja vaipparallin "peruspyörityksestä" tosi ison osan, ja minä olen saanut tehdä paljon kivoja juttuja isompien lasten kanssa. Tämä loma on lähentänyt minua ja isompia lapsia tosi paljon.

Vierailija
19/28 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva oppi taputtamaan! Ikää 9,5 kk.

Äidin muru, taitava!

Vierailija
20/28 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoksi sinulle, joka pyysit iloisia päivityksiä.