G: Päivän hyvä uutinen! Positiivisuuspläjäys !
Kerro yksikin pieni asia, joka ilostutti sinua edes hetken. Tai avaudu ihan täysillä siitä miten ihanasti lapset käyttäytyivät, kuinka upea mies sinulla on.
Muilla ei ole asiaa tulla nälvimään tähän ketjuun, sellainen jätetään huomiotta.
Kommentit (28)
"minä panin täällä haisemaan". Samainen vesseli pyysi hetki sitten minua sängyn päälle halimaan ja pusimaan.
Kiitos paljon nostosta!
t. se toisen positiivisuusketjun aloittaja
- olen vielä kesälomalla
- aamuinen kahdenkeskinen pyöräilylenkki miehen kanssa
- eskarilainen (tänään eka päivä) oli intoa täynnä kuin ilmapallo, hehkutti kaikille saaneensa jo läksyä.
eskarissa:) Ja minä leivoin pullaa, oli hyvää.
Pieni 1-vuotias potilaani alkaa vihdoin näyttää paranemisen merkkejä. Jospa nuhakuume ja korvatulehdus olisi nyt kohta jo selätetty ja saisin takaisin aurinkoisen pikku-kaverini.
Olen niin ylpeä ja onnellinen äiti omasta 1 v 10 kk pojasta ettei sanat riitä kertomaan.
En ikinä uskonut olevani äiti ja nyt mulla on jotain noin kaunista ja rakasta
Sain taisteltua meidät läpi todella tiukan kuukauden, tänään miehelle tuli palkkakuitti jossa oli sopiva summa :o) Kyllä kannatti tehdä kaikki leipiä myöden itse, ravata tarjouksissa ja nuukailla, olen iloinen ja ylpeä ettei tarvinnut lainata keneltäkään!
(koska olen siitä niin mielissäni) mutta kerron uudestaan. Mieheni oli ostanut minulta salaa uuden sormuksen, koska alkuperäinen oli käynyt liian suureksi. Se ilahdutti aamukahvimukin vieressä. :)