auttakaa en tiedä petinkö vai en...
En osaa päättää petinkö miestäni vai en. Joka tapauksessa tapahtuman jälkeen ja tajutessani ”mitä tulikaan tehtyä, oli sellainen olo, että olin pettänyt miestäni” Nämä on sitten tosi hataria muistikuvia, koska olin oikeasti ihan kamalan humalassa ja en muista edes loppuillasta, miksi olin lähtenyt baarista pois ja taksilla kotiin.
No asia tapahtui näin, olin kavereiden kanssa juomassa ja baarissa…sitten tuttu mies alkoi yhtäkkiä esitellä, että se haluaisi minua…Minä ”no ei varmasti” jne. jne. Kuitenkin nautin huomiosta ja mielestäni ehkä jotenkin pyörittelin peppua siinä sen tyypin lähellä ja leikilläni hinkkasin itseeni siihen…Sitten hänen sormensa yhtäkkiä oli a) joko minun pimpassani tai b) siinä housujen päällä. En siis tajunnut yhtään miten se sormensa pisti sinne (tai en tajunnut sitä pistämistä) ja pari sekuntia se piti niitä siellä, jolloin mielestäni nautin siitä (ja muistaakseni olin hölmistynyt miksi se otti ne pois sieltä…toisaalta, jos se olisi pitänyt kauemmin ja olisin tajunnut kunnolla tilanteen en ehkäö olisi antanut pitää niitä siellä). Mielestäni asia tapahtui niin, että menin leikilläni sen syliin istumaan jolloinka se samassa pisti ne sinne (vaikka tyyppi väitti, että olisin eka tullut sen syliin ja se olisi sitten pistänyt) ja nautin ehkä sen pari s. ja sit nousin pois…Mutta jotenkin muistelen että minulla oli sellainen olo silloin, että olisin halunut sen jatkuvan.. No kuitenkaan kun en tehny sen asian eteen mitään ehkä sitä voi pitää, että tuo ei ollut pettämistä.
Mutta varma olen että sänkyyn en olisi mennyt hänen kanssaan, mutta en tiedä voiko tuota sormettamisjutusta nauttimista pitää pettämisenä…
Tuo on kyllä tilanne, että ei tuollaisesta osaa puhua aikaisemmin parisuhteessa, koska ei sitä oleta, että joku työntää sormet pimpsaan.. ja tuosta syliin istumisestakin vähän vaikuttaa, että tyyppi vetäs mut syliin tai jotain.. Ehkä se mitä tein väärin, oli nauttia toisen huomiosta vähän liikaa…lähteä siihen mukaan…
Kommentit (44)
jonkinlainen alkoholiongelma sulla on jos tuollaista pääsee tapahtumaan. Ensi kerralla saatat päätyä paneskelemaan jos et muuta juomatapojasi.
Koska sama sormeilu tapahtui jo toisen kerran luhyen ajan sisällä (raportoit täällä aiemmastakin), se ei enää ole vahinko eikä hetken hurmaa. Sinulla on täysi vastuu tapahtuneesta. Pode krapula ja tee parannus, tai tunnusta tekosi ja eroa.
Koska sama sormeilu tapahtui jo toisen kerran luhyen ajan sisällä (raportoit täällä aiemmastakin), se ei enää ole vahinko eikä hetken hurmaa. Sinulla on täysi vastuu tapahtuneesta. Pode krapula ja tee parannus, tai tunnusta tekosi ja eroa.
ap
vaikka miten kännissä olisi niin kait sen huomaisi jos sormet olisi housujen sisäpuolella, siis pitäsi avata nappia ja vetskaria? Tai edes joku muistikuva olisi että kun nousit siitä ylös niin pitikö housuja laittaa takasin kiinni?
Ei tämä aivan todelliselta sori vaan kuulosta.
vaikka miten kännissä olisi niin kait sen huomaisi jos sormet olisi housujen sisäpuolella, siis pitäsi avata nappia ja vetskaria? Tai edes joku muistikuva olisi että kun nousit siitä ylös niin pitikö housuja laittaa takasin kiinni?
ainoastaan ne voi olla ollut sisäpuolella vaan siten, että ne ovat menneet siitä välistä. siis pikkarit on ollu jalassa, mutta sormet on menny siitä välistä.
ap
ainoastaan ne voi olla ollut sisäpuolella vaan siten, että ne ovat menneet siitä välistä. siis pikkarit on ollu jalassa, mutta sormet on menny siitä välistä.
ap
yllättäen vieraan miehen sormet pimpassa ihan noin vaan. Jos kuitenkin istuit reidet levällään miehen sylissä, silmät kiimasta mustina toisella kädellä vierasta penistä lahkeen läpi puristellen?
Ehkä ystävättärilläsi on HD-tasoista kännykkävideokuvaa tapahtuneesta, oletko kysynyt?
mikä mielestäni miettimisen arvoista on se, miten joku jaksaa kyseistä asiaa (provoa tai ei) päivästä toiseen täällä (ja ilmeisesti myös päässään) vatkata...
asia päälaelleen eli
pettäisikö miehesi jos hän tekisi vieraalle naiselle saman?
tai jos vieras nainen kopeloisi miehesi vehkeitä?
mietippä miltä se susta tuntuisi?
näin ei olisi käynyt. Siitä syystä on sääntöjä joita noudatetaan, koska säännöt ovat järkeviä ja hyvin perusteltuja.
Miksi pitää juoda alkoholia ja tapailla paikoissa joissa tapaa toista sukupuolta olevia?
Mitä muuta olisi voinut käydä?
Säännöt joita monet meistä pitää ahdasmielisinä ovat vain hyve ja ennaltaehkäisevä keino. Ap selvisi kasvojen menetykseltä. Vain harva ehkä näki mitä tapahtui, mutta pahemminkin olisi voinut käydä. Ap olisi pahimmillaan saastunut ja ap:n mies olisi menettänyt kasvonsa.
En näkisi muuta vaihtoehtoa, kuin eron.
mikä mielestäni miettimisen arvoista on se, miten joku jaksaa kyseistä asiaa (provoa tai ei) päivästä toiseen täällä (ja ilmeisesti myös päässään) vatkata...
muuta, kyllähän mä provona olisin pitänyt, mutta alkaa melkein uskoa jo, kun näin kauan pitää jauhaa.
Ja mitä helvetin tekemistä sillä nauttimisella on asiassa?
Jos mä vaikka kuinka nain, enkä nauti, niin sekö ei ole pettämistä?
Johan se sylissä istuminen voidaan luokitella pettämiseksi.
niin kuulostaa kuin tuo mies olisi harjoittanut seksuaalista hyväksikäyttöä.
ole hiljaa ja häpeä kännäilyä... tai mieti kehtaatko nostaa syytettä tuota luvatonta pillun ronklaajaa vastaan.
Jos olisin ap, niin jättäisin tän murehtimisen jo. Vain itse voit määritellä oletko pettänyt vai et. Jos minun mielipidettä kaipaat, niin olet.
Jos kiipeät toisen syliin istumaan, niin kai siitä tyyppi voi vetää omat johtopäätöksensä ja viedä tilannetta eteenpäin. Plus jos olitte baarissa, niin tilanteella todnäk oli muitakin todistajia?
Sinuna kertoisin miehellesi, niin ei tarvitsisi enää pähkäillä ja puntaroida. Plus luopuisin tuontyyppisestä alkoholinkäytöstä, jos siitä seuraa enemmänkin ongelmia kuin hyvää oloa.
jos siinä on persettä pyöritetty ja hinkattu toista miestä vasten ja sitten mies onkin vähän sormella kokeillut, niin ei se mitään hyväksikäyttöä ole.
Ap:han on sitä äijää tosissaan yrittänyt omalla toiminnallaan saada mukaan.
Ja vaikka ei tuo pettämistä suoraan mielestäni olekaan, niin helvetin väärin silti.
jos siinä on persettä pyöritetty ja hinkattu toista miestä vasten ja sitten mies onkin vähän sormella kokeillut, niin ei se mitään hyväksikäyttöä ole.
Ap:han on sitä äijää tosissaan yrittänyt omalla toiminnallaan saada mukaan.
Ja vaikka ei tuo pettämistä suoraan mielestäni olekaan, niin helvetin väärin silti.
ja minä torjuin...muistaakseni jossain vaiheessa pelleilin ja pyörittelin persettäni..
Ja ne sormet tosiaa vaan ilmeistyi sinne...En ole tosissaan yrittänyt saada äijää mukaan. Vaan äijä yritti minua ja en torjunut sitä tarpeeksi kunnolla. Sanallisesti kyllä sanoin, että en halua. Monta kertaa sanoin tästä, sanoin myös että kerron hänen toiminnastaan vaimollensa. Sanoin vaimolle, että et arvaakaan mitä miehes juttelee... (en muista oliko nuo sormet käyneet siellä pimpassa ennen vai jälkeen vaimon juttusilla käymisen) ap
Jos olisin ap, niin jättäisin tän murehtimisen jo. Vain itse voit määritellä oletko pettänyt vai et. Jos minun mielipidettä kaipaat, niin olet.
Jos kiipeät toisen syliin istumaan, niin kai siitä tyyppi voi vetää omat johtopäätöksensä ja viedä tilannetta eteenpäin. Plus jos olitte baarissa, niin tilanteella todnäk oli muitakin todistajia?
Sinuna kertoisin miehellesi, niin ei tarvitsisi enää pähkäillä ja puntaroida. Plus luopuisin tuontyyppisestä alkoholinkäytöstä, jos siitä seuraa enemmänkin ongelmia kuin hyvää oloa.
minusta tuntuu, että se äijä vetäs minut syliinsä...Se eka aloitti sen liehentelyn ja saattoi tulla minun taakse, kun seisoin pöydän ääressä...
Lisäksi varmasti sanallisesti yritin torjua tyypin. Ruumis ei ollut ehkä vaan niin hyvin mukana torujunnasta.
ap
näin ei olisi käynyt. Siitä syystä on sääntöjä joita noudatetaan, koska säännöt ovat järkeviä ja hyvin perusteltuja.
Miksi pitää juoda alkoholia ja tapailla paikoissa joissa tapaa toista sukupuolta olevia?
Mitä muuta olisi voinut käydä?Säännöt joita monet meistä pitää ahdasmielisinä ovat vain hyve ja ennaltaehkäisevä keino. Ap selvisi kasvojen menetykseltä. Vain harva ehkä näki mitä tapahtui, mutta pahemminkin olisi voinut käydä. Ap olisi pahimmillaan saastunut ja ap:n mies olisi menettänyt kasvonsa.
En näkisi muuta vaihtoehtoa, kuin eron.
Ai nyt pitäs erota...Olen varma ettei olisi käynyt pahemmin ainakaan tuossa tapauksessa...Sanoinhan jo että ne sormet oli vaan yhtäkkiä siellä, en minä sinne niitä pyytänyt..
ap
Kyllähän sinäkin sitä sitten yritit, oikein provosoit miestä hänen iskuyrityksen jälkeen hinkkaamaalla persettäs. Kato peiliin, äläkä laita tätä miehen piikkiin.
Ja kuten on jo sanottu, jos pitäisit vastaavaa mieheltäsi pettämisenä, niin tiedät mikä on vastaus.
pyydätkö aina kaikkea tapahtuvan? Pyynnön voi esittää sanattomastikin teoilla. Jos mietitään sinkku aikaasi ja olit baarissa, tapahtuiko esim. suudelma vai pyysitkö sitä?
on vastaavia juttuja käynyt itsellekin.
Kännipäissä tulee joskus sekoiltua. Ei se mitään tarkoita kun ei ton pidemmälle kukaan asiaa vie.
ap