Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

auttakaa en tiedä petinkö vai en...

Vierailija
05.08.2011 |

En osaa päättää petinkö miestäni vai en. Joka tapauksessa tapahtuman jälkeen ja tajutessani ”mitä tulikaan tehtyä, oli sellainen olo, että olin pettänyt miestäni” Nämä on sitten tosi hataria muistikuvia, koska olin oikeasti ihan kamalan humalassa ja en muista edes loppuillasta, miksi olin lähtenyt baarista pois ja taksilla kotiin.

No asia tapahtui näin, olin kavereiden kanssa juomassa ja baarissa…sitten tuttu mies alkoi yhtäkkiä esitellä, että se haluaisi minua…Minä ”no ei varmasti” jne. jne. Kuitenkin nautin huomiosta ja mielestäni ehkä jotenkin pyörittelin peppua siinä sen tyypin lähellä ja leikilläni hinkkasin itseeni siihen…Sitten hänen sormensa yhtäkkiä oli a) joko minun pimpassani tai b) siinä housujen päällä. En siis tajunnut yhtään miten se sormensa pisti sinne (tai en tajunnut sitä pistämistä) ja pari sekuntia se piti niitä siellä, jolloin mielestäni nautin siitä (ja muistaakseni olin hölmistynyt miksi se otti ne pois sieltä…toisaalta, jos se olisi pitänyt kauemmin ja olisin tajunnut kunnolla tilanteen en ehkäö olisi antanut pitää niitä siellä). Mielestäni asia tapahtui niin, että menin leikilläni sen syliin istumaan jolloinka se samassa pisti ne sinne (vaikka tyyppi väitti, että olisin eka tullut sen syliin ja se olisi sitten pistänyt) ja nautin ehkä sen pari s. ja sit nousin pois…Mutta jotenkin muistelen että minulla oli sellainen olo silloin, että olisin halunut sen jatkuvan.. No kuitenkaan kun en tehny sen asian eteen mitään ehkä sitä voi pitää, että tuo ei ollut pettämistä.

Mutta varma olen että sänkyyn en olisi mennyt hänen kanssaan, mutta en tiedä voiko tuota sormettamisjutusta nauttimista pitää pettämisenä…

Tuo on kyllä tilanne, että ei tuollaisesta osaa puhua aikaisemmin parisuhteessa, koska ei sitä oleta, että joku työntää sormet pimpsaan.. ja tuosta syliin istumisestakin vähän vaikuttaa, että tyyppi vetäs mut syliin tai jotain.. Ehkä se mitä tein väärin, oli nauttia toisen huomiosta vähän liikaa…lähteä siihen mukaan…

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydätkö aina kaikkea tapahtuvan? Pyynnön voi esittää sanattomastikin teoilla. Jos mietitään sinkku aikaasi ja olit baarissa, tapahtuiko esim. suudelma vai pyysitkö sitä?

tuo on ihan ennen kokematonta, niin siksi en osaa sanoa...ja kyllähän sitä pyytää tavallaan joko suutelemalla takaisin tai torjumalla...

ap

Vierailija
42/44 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia päälaelleen eli

pettäisikö miehesi jos hän tekisi vieraalle naiselle saman?

tai jos vieras nainen kopeloisi miehesi vehkeitä?

mietippä miltä se susta tuntuisi?

tekisi erittäin humalaiselle vieraalle naiselle sen mitä se toinen mies teki minulle, sanoisin, että se on hyvin väärin tehty, koska en itsekään tajunut mitä tapahtui...Ei se mies lupaa kysellyt (käsi vaan oli siellä)...Jonkunlaista hyväksikäyttöä.

Jos vieras nainen kopeloisi mieheni vehkeitä tilanteessa, jossa mies olisi ollut liian humalassa puolustautuaakseen ja tajutakseen kunnolla tilanteen... Niin ajattelisin, että miehen pitäisi ehdottomasti opetellaä käyttämään alkoholia niin ettei noin tapahtuisi.

Harmittaahan mua oikeasti tuo tilanne, että noin pääsi käymään, mutta en oikein osaa pitää tuota pettämisenä, vaikka siitä en miehelleni halua puhuakaan. Miksi puhua, miksi rasittaa toista tiedolla, jota hän ei välttämättä ymmärrä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oppiipa olemaan. Kyllähän tuollaisesta pitää jo vähän ojentaa pojua että oppii pitämään näppinsä erossa varatuista.

Isäntämies ja isä

Vierailija
44/44 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mie vaan takerrun ja ihmettelen