Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veikatkaa ikä ja paino (KUVA)

Vierailija
05.08.2011 |

http://www.aijaa.com/v.php?i=005038426723.jpg

pituutta 173cm. Saa muutenkin kommentoida niin rumasti kun nätistikin.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tahansa noin 22-45 väliltä, ja paino on 67-70 kiloa.

Vierailija
22/43 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

75 kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää mahdoton sanoa, paino 81 kg

mistä te tuollaisia lukemia keksitte? Ei varmaan ole yli 70. t.8

n. 75-kiloinen, ja oon 5 cm lyhyempi kuin kuvan bööna.

Voitin muuten vedonlyönnin töissä, duunarit oli sitä mieltä, etten todellakaan voi painaa yli 70-kiloa, hyppäsin rahtivaakaan ja tuli 78 kg. Sain pullon viiniä... :-D

Vierailija
24/43 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samaa kaliiperia kroppa ja olen 170/73

Vierailija
25/43 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä menikin sitten itsetunto:):)

Täytän 21 ensi viikolla (eli HIEMAN meni yli teidän veikkaulut) ei ole lapsia.

Painoa oli tänä aamuna 81,6, eli suurin osa veikkaili painon alemmas kun oli, mikä on tietysti mukavaa. Löysä olen, painoin muutama kuukausi sitten 97kg, ja olen laihtunut siitä sen about 15 kg ruokavaliolla, liikunta jäi ja siksi olen tuollainen löysä:)

AP

Vierailija
26/43 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä te tuollaisia lukemia keksitte?

Ei varmaan ole yli 70.

t.8

Katso tarkemmin, kädet ovat paksuhkot, löytyy mahaa ja kahvaa sekä pituus on 173 eli ei mikään pieni ihminen vaikkakin hyvän näköinen.

Olisi tosi hyvä jos osaisi ostaa paremmat alusvaattet. Nyt näyttää juntilta.

Vierailija
27/43 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meinaan monta kokoa liian isot eikä meinaa päällä pysyä, ostettu sillon kun oli lihavimmillani. Jos ajattelet että puristaa sivuista, niin ei purista, mutta on tollaset lommot tossa kohtaa ihan kropassa, ei johtu alkkareista.

Ja rintsikat ei tunnu eikä vaikuta omasta mielestä pieniltä, ja tissit mahtuu hyvin sisään. ei tiedä näyttääkö kuvissa huonommalta. Mutta sen myönnän että ei ole parhaiten istuvat eikä laadukkaat, tosiaan 6€ maksoi, mutta kun ei ole opiskelijalla rahaa kalliisiinkaan.

AP

Vierailija
28/43 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä menikin sitten itsetunto:):) Täytän 21 ensi viikolla (eli HIEMAN meni yli teidän veikkaulut) ei ole lapsia. Painoa oli tänä aamuna 81,6, eli suurin osa veikkaili painon alemmas kun oli, mikä on tietysti mukavaa. Löysä olen, painoin muutama kuukausi sitten 97kg, ja olen laihtunut siitä sen about 15 kg ruokavaliolla, liikunta jäi ja siksi olen tuollainen löysä:) AP

Ja hyvät tissit, jos laitat ne sopiviin tissiliiveihin ;-) Ja ihanat sääret.

Onnea laihtumisesta! Ja esim. mä, joka oon ite 32 v, kuvittelen olevani vielä vastaanalainen nahaltani kuin parikymppiset, siks laitoin sullekin 30+ ikää.

Vierailija
29/43 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä te tuollaisia lukemia keksitte? Ei varmaan ole yli 70. t.8

n. 75-kiloinen, ja oon 5 cm lyhyempi kuin kuvan bööna.

Voitin muuten vedonlyönnin töissä, duunarit oli sitä mieltä, etten todellakaan voi painaa yli 70-kiloa, hyppäsin rahtivaakaan ja tuli 78 kg. Sain pullon viiniä... :-D

hitto vie, en olis uskonut. Mä painoin viimeisillään raskaana 72, ja kyllä mä nyt hiukkasen tukevammassa kunnossa olin kuin ap, vaikka maha kyllä olikin niin pieni, että lääkäritkin taivastelivat. Mutta kyllä mun nyt näki raskaana olevan ;)

Tarvii varmaan painua ostamaan vaakaa..

Vierailija
30/43 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa oli tänä aamuna 81,6, eli suurin osa veikkaili painon alemmas kun oli, mikä on tietysti mukavaa. Löysä olen, painoin muutama kuukausi sitten 97kg, ja olen laihtunut siitä sen about 15 kg ruokavaliolla, liikunta jäi ja siksi olen tuollainen löysä:)

AP

Vierailija
31/43 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulen kyllä usein että näytän hoikemmalta kun olen (varsinkin vaatteet päällä).

Oon kyllä ihan tyytyväinen kroppaani nyt, toki siinä on ongelmakohtansa, mutta vaatteilla saa aika hyvin muokattua mieleisekseen. Kiinteyttä pitäis saada lisää, kaikki paikat roikkuu nyt laihdutuksen jälkeen.. Tavoite saada paino 75:een jossain vaiheessa, mutta nyt vielä nautin kesästä enkä ressaa :)

AP

Vierailija
32/43 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

minä olen 86 kiloo,eikä mulla ole ollut vyötäröä aikoihin! ja mulla on ISO maha. sulla on sentäs vyötärö eikä mahakaa ole.mihkä ne sun kilot sitten menee??

onnittelut painon pudotuksesta!

ps.hyvä kroppa sulla on. :)

Vierailija
33/43 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

painosi 60-65kg ikä 25-30. ihan ok keho

Vierailija
34/43 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinua lyhyempi ja kevyempi, mutta saman mallinen ja minun painoni aina veikataan alakanttiin. Samaan halpaan menin näköjään itsekin.

Ei ole vyötärö koskaan hävinnyt mihinkään vaikka painoa tulisikin, reidet ja lantio kasvaa vaan.

Vierailija
35/43 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ap:lla. Mulla on sit isohkot reidet ja rinnat.

AP

minä olen 86 kiloo,eikä mulla ole ollut vyötäröä aikoihin! ja mulla on ISO maha. sulla on sentäs vyötärö eikä mahakaa ole.mihkä ne sun kilot sitten menee??

onnittelut painon pudotuksesta!

ps.hyvä kroppa sulla on. :)

Vierailija
36/43 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.aijaa.com/v.php?i=005428427434.jpg

Siinä siis muutama kuukausi sitten +15 kg nykyisestä, melkein 100kg mittarissa:) Ja nyt ei tarvi edes rintsikoista mainita :D :D :D ihan puolustuksena etten oikeasti käytä tollasia liivejä julkisesti, ihan vaan kotona höntsäillessä.. Nää kuvat oon ottanu ihan vaan et seuraan painonpudotusta, siksi on niin epäedustavissa vetimissä otettu, ja sellasissa paikoissa että pakko sutata hirveesti ettei ihan jokainen tunnista tavaroista.

AP

Vierailija
37/43 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilot oikeissa paikoissa sanoisin.

Vierailija
38/43 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka laittaa itsestään tuollaisen kuvan nettiin, ei voi olla ainakaan yli 30 v.

Vierailija
39/43 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuvassa ei olis näkyneet vaaleat hiukset, olisin veikannut sua onlinen Naksuksi ja painoa hoikemmassa kuvassa se himpun päälle 80 kiloa.

Mutta hieno suoritus ja ihan hyvältä näytät!

Vierailija
40/43 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota puhuen ihana pehmolelu. Kelpaisi pitkäksikin ajaksi. Kiitos kuvasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi