Veikatkaa ikä ja paino (KUVA)
http://www.aijaa.com/v.php?i=005038426723.jpg
pituutta 173cm. Saa muutenkin kommentoida niin rumasti kun nätistikin.
Kommentit (43)
molemmissa kuvissa kevyemmältä kuin olet.
Itse olen sinua 5 cm pidempi ja kolme kiloa max painavampi mutta näytän siltä kuin sinä +15 kg sitten.
Lähdenkin muuten tästä lenkille tämän viestiketjun myötä...
olisin veikannu iäksi 25v ja painon tuonne 78kg hujakoille. Onnea painon pudotuksesta =) Sulla on kauniin sopusuhtainen vartalo. Käy bodypumpissa, salilla tai vaikka ihan kotona vääntämässä kyykkyjä, niin saat takalisto/reisiosastoa terhakkaammaksi, niin avot hyvä tulee =)
Mutta pakko vielä toistaa, että on ihanan sopusuhtainen =D
T: 30v urheilija eukko
et yhtään lihaksikkaalta...tai siis näyttää, että sulla ei ole yhtään lihasta... arvelen 67 kg
painosta en osaa sanoa mitään, mutta kiva kroppa sulla on.
rintsikat vähän pienet.
on niinku minä ;)
40 v, 174, painoa en tiedä mutta jotain alta 70. (Olis kiva itsekin tietää, vaan ei oo vaakaa)
kyseessä 28- vuotias , painaa 75 kg ja näyttää olevan näitä"persjalkasia" suomalaisia.
ihan uudet rintsikat ostin vapaavalinnasta kun makso 6€ ja olin kotirintsikoita vailla. On hyvät päällä, se on pääasia, ja kun ei E:tä isompia löytynyt ja jotkut oli pakko ostaa.
AP
Paino 75 kg, ikä 32 v, tissiliivit hassun alhaalla.
vääränkokoiset, ei-istuvat liivit.
Mars kunnon kauppaan - ei henkkamaukkaan!
Ikää mahdoton sanoa, paino 81 kg
mistä te tuollaisia lukemia keksitte?
Ei varmaan ole yli 70.
t.8
Ikä 32v ja paino 76kg. Ja todellakin liian pienet rintsikat, eiks noi tunnu ikävältä päällä, kun eivät rinnat mahdu kuppeihin?
pituutta sentti vähemmän ja painoa tasan 80. Mulla vaan kaikki kerääntyy mahaan:( Olen sellainen tynnyri tikkujaloilla. Oon kade sun kropastas!