Yksi nainen tuijottaa aina rintojani ja mahaani :(
Hän on oikein kiva, lapsensa on samassa päiväkodissa kuin omani. Mutta aina kun keskustelemme vaikka leikkipuistossa tai kadulla, tämä katsoo minua hetken silmiin ja sitten katse vaeltaa koko ajan tisseilleni ja mahalleni! Olen synnyttänyt pari kuukautta sitten ja mahani on vielä pömppö, mutta se on mielestäni ihan luonnollista! En ymmärrä miksi sitä pitää tuijottaa! Pidän vielä löysiä paitoja että se ei edes näy hyvin. Tuntuu vähän tyhmältä kun toinen katsoo koko ajan alaspäin. Vilkaisee silmiin ja sitten taas tisseille ja mahaan :(
Kommentit (11)
ja tuntee vetoa naisellisiin muotoihin eikä voi itselleen mitään.
Kysypä seuraavalla kerralla, että oletko asperger, bi vai muutenko ne rinnat ja makkarat kiinnostaa. Ei tarvii sitten arvuutella :D.
Ehkä se on kiinnostunut susta... :D
Katsoo varmaan miksi pidät niin löysää paitaa, laitapa kuule kireä paituliini päälle niin ei katso enään ja koeta saada nännit koviksi et pullottaa paidan alta, mieluusti tiukat vaaleat housut jalkaan että pilluvako erottuu selvästi myös, loppuu se tuijottelu.
munkin yks tuttu,aikuinen nainen, katsoo aina ekaks silmiin ihan hetken ja sitten johonkin rinnuksille. Se on todella epämiellyttävää! Sillä on jostain syystä vaan sellainen tyyli, tekee sitä kaikille. Ehkä sillä on silmissä vikaa. Tai päässä ainakin. Jos ois pokkaa ni sanoisin että miks sä mun tissejä tuijotat!
Joo mutta mitäpä kun lääkärillä on paha taittovika silmissä ja toinen osoittaa ihan selvästi suoraan rintaa kohti ja toinen hieman pään ohi yläviistoon, kumpaan silmään pitäisi katsoa kun sille puhuu tai sitä kuuntelee, olen tämän asian kanssa ollut monasti tänä kesänä ongelmissa ja olenkin aina yrittänyt pitää oikein peittäviä aurinko laseja silmillä että en menisi hämilleen.
mä taidan tehdä noin myös, siis katsoa muualle kuin silmiin, mutta vaikka katse suuntautuukin alaspäin en katso toisen rintoja tai vatsaa vaan 'en mitään' ujoudesta ja silmiin katsomisen pelosta johtuu mulla.
mä taidan tehdä noin myös, siis katsoa muualle kuin silmiin, mutta vaikka katse suuntautuukin alaspäin en katso toisen rintoja tai vatsaa vaan 'en mitään' ujoudesta ja silmiin katsomisen pelosta johtuu mulla.
Mulla on asperger-piirteitä enkä voi katsoa ihmisiä silmiin. Yleensä haluaisin katsella kokonaan poispäin, mutta eihän sekään ole hyvä keskustellessa. Tuijottelen siis kaulasta alaspäin. :(
että tosi monet naiset taitaa tehdä noin huomaamattaan ilman että oikeasti katsoisivat rintoja tai vatsaa. Se vaan kertoo ehkä väsymyksestä tai ujoudesta tai on jotain tiedostamatonta vaatteiden tai muun katsomista millä ei ole tarkoitus ketään loukata.
Itsekin huomaan välillä syyllistyväni siihen ja se onkin hämmentävää kun huomaa että katse harhailee kun on vaikea keskittyä kiinteään katsekontaktiin. Mutta ei se tarkoita että olisin erityisen kiinnostunut kenenkään rinnoista tai vatsasta.
on sellaisia. Ne on juuri itse kokeneet kehon muutokset, ja varmaan se on jokin viaton kiinnostus "kehoa" kohtaan. Itse en niin hätkähdä siitä niinkään kuin jos joku mies katselee samoin, koska niiden tarkoitusperät on kai toiset ;)
Mulla on lieväpiirteinen asperger todettu ja useimmiten tekee mieli katsoa puhuvaa ihmistä suuhun. Tuntuu kai jotenkin loogiselta kun sieltä se äänikin tulee.