Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala huomata vuosien jälkeen, että puoliso onkin curling-vanhempi.

Vierailija
04.08.2011 |

Tämä asia on saanut minut ajattelemaan eroa.

Niin monta erinäistä taistelua lapsen asioista.

Toinen, kun antaa lapsen pompottaa, antaa periksi, ei ole johdonmukainen, ajatteleen ettei lapselle voi tuottaa pettymystä.

Jälleen kerran riita päällä lapsen asioista. Nyt on vahvasti se tunne, että tästä ei tule mitään. Niin monta kertaa erinäisistä asioista tämä sama tilanne vuosien aikana tullut esille.

Joo ei auta keskustelut toisen osapuolen kanssa. No ehkä hetken.

Taitaa olla kaikille suuri palvelus, että muutan pois.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minusta tehdään se pahis ja toinen kiillottaa kruunuaan.

Lapsi kysyy asiaan a vastausta.Minä sanon ei. Kipikapi toisen luo ja kysymään samaa asiaa ja vastaus on kyllä.

Siitä huolimatta, ettäollaan mukamas sovittu pelisäännöt toisen vanhemman kanssa. Siitä huolimatta, että on jo kuullut, kun toiselta on kysytty ja on vastattu.

Ja kuten sanottu tämä ei ole ensimäinen kerta. Eiköhän melkein 10 vuotta ole tarpeeksi katsottu.

ap

korjaat puolisosi lepsuilun? Näin minä teen ja siihen loppui meidän isin curlingit aika nopeaan, kun minä pidin tiukasti kiinni omasta alkuperäisestä kiellostani. Lapsi ei enää edes käy kysymässä, kun tietää että minä olen perheen pomo.

Vierailija
2/7 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelus vai? Jätät laivan, kun ongelmia on. Pidä vain huolta omasta vanhemmuudestasi ja pysy vaatimattomana toiveissasi. Ehkä toiselta osapuolelta puuttuu tietoa, tai sinä olet yliaktiivinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että heistä toinen on johdonmukainen ja rajat laittava vanhempi ja toinen "pelaa curlingia". Ei vaikuta hyvältä, niiden lapset on aivan outoja: todella hermostuneita, pomottavat vanhempia ja kovia kitisemään kaikesta. Varmaan aika hukassa asioiden kanssa kun toisen vanhemman kanssa toimitaan yhdellä tavalla ja sitten toisen kanssa ihan toisella tavalla...

Vierailija
4/7 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä asia on saanut minut ajattelemaan eroa.

...muista että jos ette tee asialle jotain niin se ero ei silti tätä asiaa lasten näkökulmasta korjaa. Sen jälkeenkin sinun luona on rajat ja säännöt ja toisen luona eletään kuin pellossa.

Mutta ero voi toki olla ihan perusteltuakin jos tuo käy isoksi ongelmaksi.

Vierailija
5/7 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minusta tehdään se pahis ja toinen kiillottaa kruunuaan.

Lapsi kysyy asiaan a vastausta.Minä sanon ei. Kipikapi toisen luo ja kysymään samaa asiaa ja vastaus on kyllä.

Siitä huolimatta, ettäollaan mukamas sovittu pelisäännöt toisen vanhemman kanssa. Siitä huolimatta, että on jo kuullut, kun toiselta on kysytty ja on vastattu.

Ja kuten sanottu tämä ei ole ensimäinen kerta. Eiköhän melkein 10 vuotta ole tarpeeksi katsottu.

ap

Vierailija
6/7 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se toinen ihminen on kuin tuote. Heti, jos on jotain vikaa, tuote palautetaan maahantuojalle. Puolisosi ei ole täydellinen, muttet ole sinäkään eikä kukaan ihminen! Hänessä on tämä vika, sinussa muita. Ottaisit eron rakastamastasi ihmisestä, koska hänessä on virhe!?? Pahaa tekee lukea noin säälimätöntä ja kylmää tekstä. Voi tätä nykymaailmaa ja sen suvaitsematonta tyyliä. Avioliittokaan ei ole mitään, pois vaan jos ei tuote natsaa.

Vierailija
7/7 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se toinen ihminen on kuin tuote. Heti, jos on jotain vikaa, tuote palautetaan maahantuojalle. Puolisosi ei ole täydellinen, muttet ole sinäkään eikä kukaan ihminen! Hänessä on tämä vika, sinussa muita. Ottaisit eron rakastamastasi ihmisestä, koska hänessä on virhe!?? Pahaa tekee lukea noin säälimätöntä ja kylmää tekstä. Voi tätä nykymaailmaa ja sen suvaitsematonta tyyliä. Avioliittokaan ei ole mitään, pois vaan jos ei tuote natsaa.

AP juuri kirjoitti että tuota on jatkunut 10 vuotta. Se on TODELLA raskasta. Mulla ei varmaan riittäis paukut tuollaiseen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi