Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi elämä näitä työkkärin ilmoituksia,,!

Vierailija
04.08.2011 |

http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=7752983&index=574&anchor=…

Kyse kodinhoidosta ja lastenhoidosta; pitää olla alempi korkeakoulututkinto ja loistava kielitaito, koska tahdotaan opettaa 2,5-vuotiaalle kieliä(wtf??). Pitää olla kokemusta ULKOMAILTA työskentelystä (vastaavat tehtävät). Ai niin, kerroinko jo, että joskus lähdet mukaan toiselle puolelle Suomea perheen MÖKILLE piiaksi? :D

Työaika epäsäännöllinen, osa perheen lapsista vasta syntyneitä ja vielä sairaalassa (eli hoidat keskosia sen taaperon lisäksi...mutta miksi vaatimuksissa ei ole kielitaidon sijaan vaikkapa esim. ensiaputaitoja tai hoitajan peruskoulutusta?). Paljonko palkkaa tästä kaikesta ollaan valmiita maksamaan?

1450€/kk.

Kommentit (155)

Vierailija
21/155 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähihoitajana voisin hommaan lähteä mutta kielitaitoa minulla ei ole tietenkään tuota määrää. Ja voisin tuota tehdä osa-aikaisena, en 40 tuntia viikossa koska normaalityössä saisin tuplaten tuon palkan ja edutkin ovat paremmat.

Olet siis lähihoitaja joka tienää 2900€ kuussa. Jepjep. Eipä taida saada sairaanhoitajatkaan noin paljoa. Uskoo ken haluaa...

Vierailija
22/155 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta, päästiin lehteen, likat!!!!! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/155 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähihoitajana voisin hommaan lähteä mutta kielitaitoa minulla ei ole tietenkään tuota määrää. Ja voisin tuota tehdä osa-aikaisena, en 40 tuntia viikossa koska normaalityössä saisin tuplaten tuon palkan ja edutkin ovat paremmat.

Olet siis lähihoitaja joka tienää 2900€ kuussa. Jepjep. Eipä taida saada sairaanhoitajatkaan noin paljoa. Uskoo ken haluaa...

Olen siis palkannut 2750 eurolla lähihoitajan. No, joo jää hiukan ton palkan alle.

Laadusta halutaan myös maksaa. Motivaatiota, KIELITAITOA ja yleensäkin empaattisuutta jne.

Mielelläni maksan tuollaista palkkaa.

Vierailija
25/155 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TES-sopimuksella ei ole mitään tekemistä tämän palkkauksen kanssa, koska ei haeta lähihoitajaa, vaan kotiapulaista. Itselläni on kanssa ulkomaalainen kotiapulainen töissä ja maksan hänelle palkkaa noin 400 euroa kuussa ilmaisen asumisedun päälle.

Vierailija
26/155 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TES-sopimuksella ei ole mitään tekemistä tämän palkkauksen kanssa, koska ei haeta lähihoitajaa, vaan kotiapulaista. Itselläni on kanssa ulkomaalainen kotiapulainen töissä ja maksan hänelle palkkaa noin 400 euroa kuussa ilmaisen asumisedun päälle.

Sinulla on siis orjatyövoimaa kodissasi. Ilmeisesti hän asuu jossakin vaatehuoneen kokoisessa komerossa.

Ilkeäisitkö tulla päivänvaloon kertomaan tämän asian ihan julkisesti?

Vierailija
27/155 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä viestiketjua on surullista lukea, sillä suurin osa viesteistä tuntuu tulevan omaan elämäänsä pettyneiden ja tuota pahaa oloaan netissä anonyymisti purkavien ihmisten suusta. Suoraan sanoen uskomattoman alhainen on kommenttien laatu nykysuomessa. Hävetkää, mutta tuskin te ymmärrätte sitä edes tehdä.

Olen onnellinen siitä, että en joudu asumaan Suomessa kaltaistenne keskuudessa.

Vierailija
28/155 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenen nilkkaan kalikka kalahtaa.

Vierailija
29/155 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maa ja täällä ei ylpäätään hyväksytä minkäänlaista orjatyövoiman pitoa. Toisin on monessa muussa ns. sivistyneessäkin maassa. Kuten Usa:ssa.

Suomessa ilmitulleet orjatyövoimaa pitäneet firmat ovat olleet ulkomaalaistaustaistaisten omistajien johtamia.

Vierailija
30/155 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomatonta luettavaa. Katkerat kotiäidit haukkuvat yhtään enempää perhettä ja kotitilannetta tietämättä yhden työpaikkailmoituksen perusteella. Toki se varmaan harmittaa, kun itsellä ei ole varaa moiseen.

Kenen tahansa luulisi tajuavan, että loppupeleissä työehdoista sovitaan työnantajan ja -tekijän kanssa yhdessä. Tähän varmasti sisältyy muitakin etuja kuin mitä ilmoituksessa on mainittu.

Asiassa ei ole mielestäni mitään ihmeellistä; perhe hakee itselleen kotiapulaista. That's it. Ja mikäli lapsen haluaa oppivan vieraita kieliä, tutustuttaminen kieleen on aloitettava viimeistään tuossa iässä.

Kyllä on kateellista ja katkeraa porukkaa täällä kotiäiti-palstalla. Ihme kyräilyä.

Toivotaan, että perhe löytää sopivan apulaisen!

Vierailija
31/155 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti Iltasanomilla on jutun aiheet loppuneet, kun tällainen asia pitää oikein lehdessä kertoa. Ala-arvoista - niin ketjun aloittajalta kuin IS:ien toimittajaltakin.

Vierailija
32/155 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi varaa palkata henkilö meille töihin 40h/vko ja maksaa 1500 e/kk. En vain ole tiennyt, että kukaan tulee sillä summalla tekemään kotityöt ja opettamaan lapsille esim espanjaa. Pitänee laittaa ilmoitus työkkäriin. Meille kyllä riittäisi 20h/vko, siitä sitten tarvitsee maksaa 750e/k.

Vierailija
33/155 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä en voi hakea paikkaa, vaikka minulla on ylempi korkeakoulututkinto, oma yritys ja tohtorin paperit tulossa.

Kielitaitoni kun on vain saksa, englanti, venäjä, japani sekä arabia.

Ei riitä osaaminen, ei.

Palkka sinällään on pieni nykyiseen (n. 48 000 €/kk), mutta eihän raha olekaan pääasia. Paitsi ahneille ja kitsoille.

Vierailija
34/155 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain ole tiennyt, että kukaan tulee sillä summalla tekemään kotityöt ja opettamaan lapsille esim espanjaa.

Ketä tästä voit syyttää? Pääministeriä, Kokoomusta, Demareita vai itseäsi?

Vierailija
35/155 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nyt myymässä purjeveneen puolikastaan.

http://www.expresspurjehtijat.net/forum/viewtopic.php?f=5&t=112

Tunnistaako kukaan Villen koulukaverikseen:

http://koulukaverit.com/opiskelijakortti/Ville/Riikkala/113303

Vierailija
37/155 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä lähihoitajana voisin hommaan lähteä mutta kielitaitoa minulla ei ole tietenkään tuota määrää. Ja voisin tuota tehdä osa-aikaisena, en 40 tuntia viikossa koska normaalityössä saisin tuplaten tuon palkan ja edutkin ovat paremmat."

Lähihoitajan palkka on vajaa 3000 euroa kuussa?

Outoa. Eihän sairaanhoitajan bruttopalkka ole edes kahta tonnia. Ainakin jos TEHYä on uskominen aina kun on puhe hoitajien huonoista palkoista.

Vierailija
38/155 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamuilla ei ole loistava Suomen kielen taito....

Niitä kieliä osaavat hyvin. Joten tuskin on miestään kiertotiestä kyse.

Vierailija
39/155 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kylläkin väärässä tässä asiassa. Ilmaista asumisetua ei olekaan, vaan se on hoitajalle verollista. Asumisen ja ruoan arvo on 416 euroa kuukaudessa. Toivottavasti olet hoitanut työnantajavelvoitteesi ja tehnyt ennakonpidätyksen yms.???

Vierailija
40/155 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitetaanpa nimi mieleen.

kyllä tämä ilmoittaja k..pää tulee vastaan vielä muissa yhteyksissä;(

dexta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi